(mk II)1.8 wymiana plynu?pomoc
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
(mk II)1.8 wymiana plynu?pomoc
sluchajcie mam pytanie zblizaja sie przymrozki
dzis spuscilem wode z ukladu i zalalem plyn
a chodzi o taka rzecz odkrecilem dolny przewod co idzie z chlodnicy do pompy i wyleciala woda
zalalem plyn weszlo 2l
odpalilem i wessalo wiec dolalem i wszedl jeszcze 1l i wiecej juz nie
pojezdzilem troche i ok
czy wszystko wporzadku? weszlo wsumie 3l-3,5l dokladnie
dzis spuscilem wode z ukladu i zalalem plyn
a chodzi o taka rzecz odkrecilem dolny przewod co idzie z chlodnicy do pompy i wyleciala woda
zalalem plyn weszlo 2l
odpalilem i wessalo wiec dolalem i wszedl jeszcze 1l i wiecej juz nie
pojezdzilem troche i ok
czy wszystko wporzadku? weszlo wsumie 3l-3,5l dokladnie
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
- Lokalizacja: Leszno
Witam!
Kiedy wymieniałem płyn w moim Golfiku miałem podobny problem. Po prostu nie wypłyneła woda z płaszcza wodnego silnika i obudowy termostatu. Możesz wiec:
1. Odpalić silnik i poczekać aż termostat się otworzy i pozwoli na wypłynięcie wody również z płaszcza.
2. Odkręcić obudowe termostatu i wylać przezeń wodę
Pozdrawiam!
Kiedy wymieniałem płyn w moim Golfiku miałem podobny problem. Po prostu nie wypłyneła woda z płaszcza wodnego silnika i obudowy termostatu. Możesz wiec:
1. Odpalić silnik i poczekać aż termostat się otworzy i pozwoli na wypłynięcie wody również z płaszcza.
2. Odkręcić obudowe termostatu i wylać przezeń wodę
Pozdrawiam!
PozdraVWiam!
a gdzieb ten plaszcz?obud termo?Buli fan VW pisze:Witam!
Kiedy wymieniałem płyn w moim Golfiku miałem podobny problem. Po prostu nie wypłyneła woda z płaszcza wodnego silnika i obudowy termostatu. Możesz wiec:
1. Odpalić silnik i poczekać aż termostat się otworzy i pozwoli na wypłynięcie wody również z płaszcza.
2. Odkręcić obudowe termostatu i wylać przezeń wodę
Pozdrawiam!
gdzie termo ?
chodzi o foto z zaznzczeniem miejsc co mam zrobic?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
lub 3: najłatwiej i najprościej: zdjąć u dołu też drugi wąż dochodzący do pompy wody za tym od chłodnicy (bliżej silnika).Buli fan VW pisze:1. Odpalić silnik i poczekać aż termostat się otworzy i pozwoli na wypłynięcie wody również z płaszcza.
2. Odkręcić obudowe termostatu i wylać przezeń wodę
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
panowie zdjalem chyba nie ten co trzeba i zlecialo tylko z chlodnicyPaweł Marek pisze:lub 3: najłatwiej i najprościej: zdjąć u dołu też drugi wąż dochodzący do pompy wody za tym od chłodnicy (bliżej silnika).Buli fan VW pisze:1. Odpalić silnik i poczekać aż termostat się otworzy i pozwoli na wypłynięcie wody również z płaszcza.
2. Odkręcić obudowe termostatu i wylać przezeń wodę
zapodajcie foto co mam zrobic tzn co zdjac zeby spuscic?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Dwa! Oznaczone cyfrą jeden ściągasz.
[ Dodano: Pon Paź 30, 2006 5:45 pm ]
POd pokrywką z króćcem oznaczoną jako dwa jest termostat - tak dla informacji
[ Dodano: Pon Paź 30, 2006 5:45 pm ]
POd pokrywką z króćcem oznaczoną jako dwa jest termostat - tak dla informacji
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
mozna calosc proscic tego artykulu lub wyrazniej (ale mniejwiecej wiem o co chodZi)Paweł Marek pisze:Dwa! Oznaczone cyfrą jeden ściągasz.
[url=http://images2.fotosik.pl/225/47949921eb4d734dm.jpg]Obrazek[/URL]
[ Dodano: Pon Paź 30, 2006 5:45 pm ]
POd pokrywką z króćcem oznaczoną jako dwa jest termostat - tak dla informacji
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości