Szarpanie silnikiem czy jak to tam nazwac
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 14:59
- Lokalizacja: Rzeszów
Szarpanie silnikiem czy jak to tam nazwac
Witam
Mam problem.Objawy sa takie :
Przy zimnym silniku, w okolicy 3 tyś obrotow zaczyna szarpac i samochod [przestaje sie rozpedzac.Troche sprzegla chwila przygazowy obroty powyzej 4 tys i zaczyna dzialac ok, z tym ze niue zawsze dziala od razu.
Jaka przyczyna?
Dodam ze mam przewody zaplonowe do wymiany.
Czy moze byc przyczyna ze strony przepustnicy ,bo grzebal przy niej "polecany elektryk fachowiec" ktory nie zalecal wymiany przewodow zaplonowych i nie potrafil zlokalizowac usterki ze strony przeplywomierza i dlatego cos grzebal przy przepustnicy.
[ Dodano: Pią Wrz 22, 2006 23:36 ]
ktos odpowiedzial mi na posta lecz nie zdazylem go przeczytac bo temat zostal usuniety z powodu nie precyzyjnego tematu,jak mam go sprecyzowac jak nie wiem o co chodzi ;-(
Mam problem.Objawy sa takie :
Przy zimnym silniku, w okolicy 3 tyś obrotow zaczyna szarpac i samochod [przestaje sie rozpedzac.Troche sprzegla chwila przygazowy obroty powyzej 4 tys i zaczyna dzialac ok, z tym ze niue zawsze dziala od razu.
Jaka przyczyna?
Dodam ze mam przewody zaplonowe do wymiany.
Czy moze byc przyczyna ze strony przepustnicy ,bo grzebal przy niej "polecany elektryk fachowiec" ktory nie zalecal wymiany przewodow zaplonowych i nie potrafil zlokalizowac usterki ze strony przeplywomierza i dlatego cos grzebal przy przepustnicy.
[ Dodano: Pią Wrz 22, 2006 23:36 ]
ktos odpowiedzial mi na posta lecz nie zdazylem go przeczytac bo temat zostal usuniety z powodu nie precyzyjnego tematu,jak mam go sprecyzowac jak nie wiem o co chodzi ;-(
Ostatnio zmieniony wt sty 09, 2007 13:04 przez Rasputinek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Wygląda to tak jakby potem chodzil na 3 cylindrach. Looknij pod maskę w nocy, najlepiej w wilgotną pogodę i zobaczysz, czy iskry przeskakują na pprzewodach. Po 2 spróbuj przeczyścic przewody (np benzyna ekstrakcyjna+szmatka). Jeśli były zasyfione to może byc ciut lepiej, ale to tylko półśrodek na chwilę.
Najlepiej będzie wymienić te przewody i jeśi nie ustanie, dopiero wtedy zacząć diagnozować usterkę, szukając czegoś poważniejszego a nie teraz.
Pozdrawiam.
Najlepiej będzie wymienić te przewody i jeśi nie ustanie, dopiero wtedy zacząć diagnozować usterkę, szukając czegoś poważniejszego a nie teraz.
Pozdrawiam.
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 14:59
- Lokalizacja: Rzeszów
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Masz rację. Ale mimo to w regulaminie wyraźnie pisze że ma być w tytule, jest wtedy lepiej widoczny. Bez tego Admin mas prawo ci post usunąć i trzymajmy sie już tego dla porządku.Rasputinek pisze:model silnika jest w profilu
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 14:59
- Lokalizacja: Rzeszów
no nic ,dzieki za rady jak wymienie przewody to dam znac
[ Dodano: Pią Wrz 22, 2006 23:52 ]
ja jezdze na lpg ale sparawdzalem takie same objawy na benzynie i ma lpg z tym ze na benzynie jest to mniej odczuwalne wydaje mi sie ze chocby z tego powodu ze na benzynie ma wiecej mocy tak to sobie tlumacze a jestem kompletnym laikiem wiec moge sie mylic
[ Dodano: Pią Wrz 22, 2006 23:52 ]
ja jezdze na lpg ale sparawdzalem takie same objawy na benzynie i ma lpg z tym ze na benzynie jest to mniej odczuwalne wydaje mi sie ze chocby z tego powodu ze na benzynie ma wiecej mocy tak to sobie tlumacze a jestem kompletnym laikiem wiec moge sie mylic
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Mimo to, jasne iskierki może być widać, tylko trzeba zajrzec tak, aby widzieć przewód. One przskakują prawie wszędzie, widziałem w Fjordzie Mondeo ostatnio i objawy identyczne jak u Ciebie. Tylko jak jest sucho, to jeszcze ladnie zapala i chodzi. Widze, ze juz bedziesz wymieniać, więc wstrzymaj się ze stresowaniem do wymianyRasputinek pisze:o zobaczenie czegos nocy to chyba nie da rady bo swiece i przewody sa zakryte kolektorem
[ Dodano: 23 Wrz 2006 00:09 ]
Paweł Marek, Zauważyłem, że wystarczy tylko MK3, już niekoniecznie silnik i w sumie malo ludzi opdaje silnik w tytule, a byłoby to niezłe . Ale postów bez symbolu silnika juz nikt nie wywala. Ostatnio szczegónie pilnują, więc tez upominam wszystkich najnowszych
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 14:59
- Lokalizacja: Rzeszów
Witam
To znowu ja
Przyczyna szarpania byla padnieta sonda lambda.Wymieniona,problem znikl.Pojawil sie nowy.Ten woz mnie wpedzi do grobu.Przy okazji wymienilem przewody zaplonowe,kopulke palec.Objawy sa takie: Kiepsko odpala na benzynie,nierowna praca na biegu jalowym,na gazie rowniez widac na obrotomierzu jak tancuje wskazowka ,co to moze byc bo juz nie mam pomyslu:-(
To znowu ja
Przyczyna szarpania byla padnieta sonda lambda.Wymieniona,problem znikl.Pojawil sie nowy.Ten woz mnie wpedzi do grobu.Przy okazji wymienilem przewody zaplonowe,kopulke palec.Objawy sa takie: Kiepsko odpala na benzynie,nierowna praca na biegu jalowym,na gazie rowniez widac na obrotomierzu jak tancuje wskazowka ,co to moze byc bo juz nie mam pomyslu:-(
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Ale poza tym, przy padniętej sondzie samochód nie tylko zapala na 3 gary (ewidentny objaw ukladu zapłonowego), ale też więcej palić, nierówno pracować i szarpać lekko przy rozpędzaniu po zmienie biegu.Rasputinek pisze:Przyczyna szarpania byla padnieta sonda lambda
Jak VW doprowadzi do grobu, to polecam Daewoo nawet nie będzie co pochować w tym grobie:PRasputinek pisze:Ten woz mnie wpedzi do grobu
Co do gazu, niestety nie pomogę. Jeśli to instalacja 1, czy 2 generacji, to ma prawo żyć własnym życiem, niezależnym od fabrycznego ukladu zasilania. Nieco to ubarwielm, ale jeśli jest wielopunktowy elektroniczny wtrysk, to jedynym rozsądnym wyjściem ze względu na jakość współpracy jest wtrysk gazu.
Pozdrawiam.
no to został Ci chyba jeszcze do wymiany silniczek krokowyRasputinek pisze:Przyczyna szarpania byla padnieta sonda lambda.Wymieniona,problem znikl.Pojawil sie nowy.Ten woz mnie wpedzi do grobu.Przy okazji wymienilem przewody zaplonowe,kopulke palec.Objawy sa takie: Kiepsko odpala na benzynie,nierowna praca na biegu jalowym,na gazie rowniez widac na obrotomierzu jak tancuje wskazowka ,co to moze byc bo juz nie mam pomyslu:-(
często nawala gdy ma sie LPG-benzynkę (taki przypadek miałem u siebie
i doczytuje też czasami że i u innych takze)
[ Dodano: Pon Paź 30, 2006 12:18 ]
pod warunkiem że silnik i jego osprzęt są w porządku !Grzesiekk1982 pisze:ale jeśli jest wielopunktowy elektroniczny wtrysk, to jedynym rozsądnym wyjściem ze względu na jakość współpracy jest wtrysk gazu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 14:59
- Lokalizacja: Rzeszów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 152 gości