jak to w TDI 90ps nie slychac sprezarki to chyba zes sluchał jakiegos SDI a nie TDI,otoz slychac i to dosć wyraznie najlepiej przy 2000-2200tys nie ma nic lepszego niz ten syk,i swist,a jak jest zmienna geometria to dopiero swieszcze wystarczy dac lekko gazu do 1100obr i sie lekko wsluchac a juz slychac delikatne swistanie,a jak sie przydusi to ahhh

:D ,slychac slychac i to wyraznie,w JR to jest roznie,(znaczy jak juz zamcno swiszcze to nie jest dobrze bo to zle swiadczy o stanie turbiny),w JR najlepiej slychac jak sie jedzie obok jakiejs sciany albo czegos takiego i sie otworzy okno wtedy,swist turbiny sie ekstra odbija...az chce sie sluchac w AAZ jest tak samo,przy otwartej masce i gazowaniu slychac nie wiele raczej,ale najwazniejsze chyba ze sie czuje jej dzialanie

:D,w TDi slychac wyrazniej bo tam sama turbina jest mniejsza i szybciej sie wkreca z charakterystycznym swistem,najlepiej stac za autem jak ktos depta albo zboku wtedy slychac najbardziej,bo jak bedziemy nadstawiac ucho do samej turbiny to nic nie uslyszymy oprucz warczenia silnika
