[mk3] ściąga mnie na prawo :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- byczkins
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: pn wrz 11, 2006 13:37
- Lokalizacja: Warszawa | Skarżysko | Siedlce
- Kontakt:
[mk3] ściąga mnie na prawo :(
Witam, jako ze szukajka nie działa, atakuje z nowym tematem.
Jezdze swoim golfikiem dopiero miesiąc, i albo teraz dopiero zauważyłem, albo od niedawna zaczeło mnie lekko ściągać na prawo. W sobote zdjołem koło, popsikałem WD40 ale bez rozbierania szczęk, bo myslalem ze zacisk nie odpuszcza, albo coś w tym stylu, ale jest tak samo. klocków jest jeszcze sporo, na jakies 8-10tyś km. tak na oko. Co to moze być? oponki z Produ Firestone z jednego miotu, równomiernie starte (o ile wogole starte ).
Ciśnienia w kołach nie sprawdzałem jeszcze, ogolnie denerwujący problemik, co to może jeszcze być??
Jezdze swoim golfikiem dopiero miesiąc, i albo teraz dopiero zauważyłem, albo od niedawna zaczeło mnie lekko ściągać na prawo. W sobote zdjołem koło, popsikałem WD40 ale bez rozbierania szczęk, bo myslalem ze zacisk nie odpuszcza, albo coś w tym stylu, ale jest tak samo. klocków jest jeszcze sporo, na jakies 8-10tyś km. tak na oko. Co to moze być? oponki z Produ Firestone z jednego miotu, równomiernie starte (o ile wogole starte ).
Ciśnienia w kołach nie sprawdzałem jeszcze, ogolnie denerwujący problemik, co to może jeszcze być??
- byczkins
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: pn wrz 11, 2006 13:37
- Lokalizacja: Warszawa | Skarżysko | Siedlce
- Kontakt:
noo, dzieki chłopy, własnie miałem jeszcze o to zapytać
edit:
odmrażam temat. Sprawa wygląda tak, ze z Przodu mam: w lewym kole 1,9 bara, prawym 2,0 bara, z tyłu w lewym 1,5 bara, w prawym 1,8 bara. Ściąga mnie na prawo, a nie powinno raczej na lewo? przeciez mam z lewej strony nizsze ciśnienia?
edit:
odmrażam temat. Sprawa wygląda tak, ze z Przodu mam: w lewym kole 1,9 bara, prawym 2,0 bara, z tyłu w lewym 1,5 bara, w prawym 1,8 bara. Ściąga mnie na prawo, a nie powinno raczej na lewo? przeciez mam z lewej strony nizsze ciśnienia?
CRO 2007: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1237676#1237676
Mein golfer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=655275&highlight=#655275
Mein golfer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=655275&highlight=#655275
- ziolo115
- Ma gadane
- Posty: 248
- Rejestracja: wt kwie 18, 2006 14:12
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Kontakt:
Witam nie polecam pompowania kół na stacjach benzynowych gdyz ostatnio w popularnym serwisie wyczytałem ze kompresory na stacjach tuż przed zamontowaniem dostają homologacje jednorazowo a z upływem czasu i biorąc pod uwage ilośc korzystających z nich kierowców cisnieniomierze ulegają rozregulowaniu ,wprowadzjąc tym samym w błąd a co za tym idzie nawet po napompowaniu kóła te cisnienia mogą być niejednakowe a co za tym idzie dalej utrzymująca sie róznica w cisnieniu kół. kompresory powinny przechodzic okresowy przegląd ale niestety dostają homologacje jednorazowo i dożywotnio.więc lepiej chyba zakupić takie cudo w jednym ze ww sklepów .
Dla tego po napąpowaniu na stacji polecam sprawdzić podręcznym ciśnieniomierzem. Wtedy można całkowicie wykluczyć różnicę ciśnień.
P.S.
Szczerze mówiąc to zawsze pompuje na stacjach (i to różnych) ale jeszcze nie spotkałem się z przypadkiem, żeby źle dopompowało koła.
P.S.
Szczerze mówiąc to zawsze pompuje na stacjach (i to różnych) ale jeszcze nie spotkałem się z przypadkiem, żeby źle dopompowało koła.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]
Zakładając, że masz równe ciśnienie, być może to wina opon. U mnie na letnich (koła wyważone) ściąga lekko w prawo. Jak zamienię przednie koła miejscami, ściąga w lewo Na zimówkach jedzie prosto. Zbieżność ok, ciśnienie, klocki, tarcze itp. też. Ręka się przyzwyczaiła i nie biorę do głowy.
ex BvLin3K
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
mayk, Badanie wpływu niedopompowania poszczególnych kół i wartości ubytku ciśnienia na kierunek ściągania samochodu zostawmy innym My samochodami mamy bepiecznie jeździć. Jeśli cośnienie będzie właściwe to polecam coś innego- jedź na naprawdę dobry odcinek asfaltu (nowy) żeby wykluczyć wpływ kolein i puść kilka razy kierownicę ustawiając wcześniej samochód na wprost, oraz neico na lewo. Sprawdź czy znowu będzie chciał do rowu. W drodze powrotnej analogicznie, aby wykluczyć wpływ bocznego wiatru.
Możesz spróbować zamienić opony jak mówi metju.
Jeśli dalej będzie lipa, to zostaje zmierzyć, ewentualnie skorygować GEOMETRIĘ, a nie jak niektórzy piszą zbieżność kół, ktora nie jest jedynym regulowanym parametrem.
P.S. Śliczny zielony odcień, który to rocznik i jaka linia wyposażenia?
Pozdrawiam.
Możesz spróbować zamienić opony jak mówi metju.
Jeśli dalej będzie lipa, to zostaje zmierzyć, ewentualnie skorygować GEOMETRIĘ, a nie jak niektórzy piszą zbieżność kół, ktora nie jest jedynym regulowanym parametrem.
P.S. Śliczny zielony odcień, który to rocznik i jaka linia wyposażenia?
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 261 gości