MK2GTD (by Apsik) - The Twin Brother

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » ndz paź 29, 2006 17:14

Chodzi mi o koszt materiałów potrzebnych do wykonania czegoś takiego. Robota, wiadomo, co da rade to samemu.


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » ndz paź 29, 2006 17:29

Ale jakich materiałów? Lakieru? preparatów antykorozyjnych? Blachy do wspawania?
Czy przeróbek kabli - wrzuceniu ich w podłużnice itp?


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » ndz paź 29, 2006 17:36

ygd, dokładnie właśnie tego. Z Twojej wypowiedzi wnioskuje że bez spawania sie nie obejdzie niestety.


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » ndz paź 29, 2006 19:47

Zależy jak chcesz to zrobić, poczytaj sobie np. ten temat: http://cultstyle.pl/forum/viewtopic.php ... sc&start=0

Ja robiłem komorę na oryginał, moim zdaniem jeśli auto ma jeździć na codzień nie ma sensu spawać, czy zbytnio oczyszczać komory. Nowy lakier, zabezpieczenie antykorozyjne, pomalowanie części silnika, wyczyszczenie + tam jakaś polerka i jest super.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » ndz paź 29, 2006 20:30

ygd, a to co sie dzieje jak sie jezdzi na codzien z bardzo wyczyszczona komora??


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » ndz paź 29, 2006 20:32

szpachla pęka, brudzi się itp...


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » ndz paź 29, 2006 20:38

ygd, sorki za OT ale czy moglbys mi pokazac komore z takim totalnym clean lookiem? Albo linka? Bo w tym linku co podales wyzej kolesie mowili cos o grodzi i nei wiem OCB :)


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » ndz paź 29, 2006 20:45

ygd pisze:Zależy jak chcesz to zrobić, poczytaj sobie np. ten temat: http://cultstyle.pl/forum/viewtopic.php ... sc&start=0

Ja robiłem komorę na oryginał, moim zdaniem jeśli auto ma jeździć na codzień nie ma sensu spawać, czy zbytnio oczyszczać komory. Nowy lakier, zabezpieczenie antykorozyjne, pomalowanie części silnika, wyczyszczenie + tam jakaś polerka i jest super.
No dokładnie, bo tu nie bedzie żadnych wodotrysków czyli totalnie prostych blach itd.
Komorę robię podobnie jak ygd czyli na original clean look.
Koszt wykonania jest ... dla mnie relatywnie mały bo wszystko od A do Z robię sam!!!
Co musialem zakupic to:
szlifierka (poprzedniczka posypala sie pierwszego dnia) wybralem BOSCHa z regulacja obrotow 500zł (ale to jzu zakup na zapas nie tylko do komory)
tarcza do ciecia, tarcza z papierem do szlifowania, druciak do szlifierki
po 2m papieru 120, 200, 400 i 800
zbiorniczek spryskiwaczy z bagaznika akurat mialem, ale cena okolo 30zł
blachy (potrzebuje tylko 2: jedna na tyl pod podstawe aku, a druga na zaspawanie dziury po filtrze weglowym) akurat blachy mam pod dostatkiem
spawanie - mig'a mam w domu i w sumie zaspawane beda jeszcze 3 dziury - tam gdzie wciskaja sie te 3 nozki z obudowy filtra powietrza
kabel do aku plusowy 30zł
kabel minusowy 30zł
Odrdzewiacz 20zł
szpachla NOVOL 0,2kg 8zł (ale zuzyje naprawde MAŁO)
masa na pedzel zabezpieczajaca 30zł chyba BOL
podklad (czarny IVAT) 50zł
rozpuszczalinki 20zł
zabawki do malowania mam ...
dochodza jeszcze jakies drobne przewody, malowanie silnika, troche polerki, itp.

Do tego wszystkiego trzeba dodac CZAS, checi, cierpliwosc, garaz i troche pomysłu.
grzaneczka997 pisze:kolesie mowili cos o grodzi i nei wiem OCB
to jest ta czesc komory za ktora masz ecu (kompa) lub silnik wycieraczek.
Totalnego clean looka ma Łysy w swoim MK1 Cabrio - kremowa komora, zero przetłoczen, czysta robota i 1.8T na środku!!!


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » ndz paź 29, 2006 20:49

Apsik pisze:o jest ta czesc komory za ktora masz ecu (kompa) lub silnik wycieraczek.
Totalnego clean looka ma Łysy w swoim MK1 Cabrio - kremowa komora, zero przetłoczen, czysta robota i 1.8T na środku!!!
no ja wiem co to jest grodz tylko nie mam pojecia jak to mozna wyczyscic... Czy ten Łysy jest u nas na 4um? Jezeli nie to mozna linka do jego auta prosic? Sorki jeszcze raz za OT :/


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » ndz paź 29, 2006 20:51

ygd pisze:szpachla pęka, brudzi się itp...
no i dlatego jade papierem ile sie da ... kto by tam zwracał uwage na odciski, a szpachelka to tylko symbolicznie ;) :smoke:

[ Dodano: Nie Paź 29, 2006 7:57 pm ]
grzaneczka997 pisze:
Apsik pisze:o jest ta czesc komory za ktora masz ecu (kompa) lub silnik wycieraczek.
Totalnego clean looka ma Łysy w swoim MK1 Cabrio - kremowa komora, zero przetłoczen, czysta robota i 1.8T na środku!!!
no ja wiem co to jest grodz tylko nie mam pojecia jak to mozna wyczyscic... Czy ten Łysy jest u nas na 4um? Jezeli nie to mozna linka do jego auta prosic? Sorki jeszcze raz za OT :/
Nie - Łysy nie jest u nas na 4um - fote podesle na PW jak znajde.
Co do czyszczenia Grodzi, to chodzi o to ze, gródź sie wycina i jej po prostu nie ma, jest taki parapecik do podszybia ;)
Wtedy trzeba jeszcze załatwic z przebiciem numerów nadwozia na kielich... mow sie np. ze gródź była skorodowana czy tez uszkodzila sie w trakcie wymiany silnika ("znane" powody) no i wtedy ci numer przebijaja (w sumie dostaje sie nowy numer nadwozia zgodny z numerem kolejnym dla danej stacji diagnostycznej)


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » ndz paź 29, 2006 21:06

Apsik pisze:Nie - Łysy nie jest u nas na 4um - fote podesle na PW jak znajde.
Co do czyszczenia Grodzi, to chodzi o to ze, gródź sie wycina i jej po prostu nie ma, jest taki parapecik do podszybia ;)
Wtedy trzeba jeszcze załatwic z przebiciem numerów nadwozia na kielich... mow sie np. ze gródź była skorodowana czy tez uszkodzila sie w trakcie wymiany silnika ("znane" powody) no i wtedy ci numer przebijaja (w sumie dostaje sie nowy numer nadwozia zgodny z numerem kolejnym dla danej stacji diagnostycznej)
eee to szkoda autka :/


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt paź 31, 2006 02:18

... co tu napisac....
Właśnie wróciłem z garażu :bajer:
Komora przygotowana, ale brakuje kilku spawów. [-o<
Dzis po poludniu juz szpachla i podkład :bigok:
Wykombinowalem nowy "element clean" \:D/ ... ciekawe gdzie teraz bedzie filtr paliwa :-k
Obrazek

No i zobaczmy co to poczta dzis przyniosła ... od "MG Motorsport" :P
Obrazek
Ostatnio zmieniony śr maja 09, 2007 19:50 przez Apsik, łącznie zmieniany 1 raz.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » wt paź 31, 2006 08:03

Apsik podziwiam Twój zapał...


Obrazek

Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » wt paź 31, 2006 16:55

Apsik, gratki... czekalem na foty tlumiczka bo widzialem ze masz :P


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości