[MK2] Wymiana płynu hamulcowego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Szandel39
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pt kwie 14, 2006 07:52
Lokalizacja: Biała Podlaska

[MK2] Wymiana płynu hamulcowego

Post autor: Szandel39 » ndz paź 29, 2006 00:38

Witam ponownie

Tak jak w temacie. Mam zamiar wymienić płyn w moim golfie 1.6 z ABS.

Jak sie do tego zabrać???? Niestety wyszukiwarka nie działa:(

Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony ndz paź 29, 2006 11:39 przez Szandel39, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
krisvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 24, 2006 16:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: krisvw » ndz paź 29, 2006 00:45

jasny komin opisywac by i opisywac jak to zrobic lepiej dac mechikusowi 20 dyszki i niech pompuje :P
pozdrawiam :foch:



Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » ndz paź 29, 2006 09:08

Witam.
Dużo pisania ale pare wskazówek.
Sam tego nie zrobisz. Musi być ktoś kto będzie pompował pedał chamulca a drugi skakał od koła do koła
Odpowietrzaj od najdalszego koła od pompy tzn. prawy tył, lewy tył, prawy przód, lewy przód.
Pamiętaj o dolewaniu płynu do zbiorniczka. Ostrożnie odkręcaj kalamitki żeby ich nie pourywać.
Pozdro :pub:


VW RULEZ :)

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz paź 29, 2006 09:42

GEORG pisze:prawy tył, lewy tył, prawy przód, lewy przód.
nei wiem dlaczego tak twierdzisz w ramach wyjaśnień rozwiń ten temat :bigok:



Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » ndz paź 29, 2006 10:01

W szkole tego uczyli żeby zacząć odpowietrzanie od najdalszego ( najdłuższego przewodu chamulcowego) koła. Ale to w tedy gdy odpowietrzamy cały układ chamulcowy.


VW RULEZ :)

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz paź 29, 2006 10:18

wiem wiem ok! tylko zwróć uwagę na to że; obwody hamulcowe są krzyzowe łapie prawy tył i lewy przód to samo z drugiej strony i obwody są dwu sekcyjne a to dlatego że w razie awarii jednej sekcji chamowanie jest bardziej skuteczne i samochodu ci tak nie obróci w tej sytuacji jaką ty przedstawiłeś niema uzasadnienia odpowietrzanie



Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » ndz paź 29, 2006 10:28

Zgadzam się z tobą ale dlugośici przewodów są takie jak pisałem a tak powinno się odpowietrzać. Sekcje sekcjami ale jak pęknie 1 przewód to chamulca nie ma wcale. Wiem bo miesiąc temu sam to przeżyłem przy 80km/h z górki. Peknął przwód i na ratunek przyszedł ręczny.
Pozdrawiam :pub:


VW RULEZ :)

Awatar użytkownika
grzechu2410nn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 506
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:41
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: grzechu2410nn » ndz paź 29, 2006 11:11

ja sam zmieniałem płyn znaczy z kolega który pompował i "0" problemu później próbna jazda i jak wszystko było oki to poszliśmy na browca "P


z kucharskimi pozdrowieniami Grzegorz Dziedzic

Szandel39
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pt kwie 14, 2006 07:52
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Szandel39 » ndz lis 19, 2006 00:35

Dzięki za pomoc. Narazie zrezygnowałem z wymiany.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 453 gości