Gdy silnik osiągnie około 90 stopni, zaczyna się kopcenie z rury wydechowej. Dym jest koloru białego (siwego). Wykluczam olej, ponieważ stan się czyma niezmieniony (nie ubyło ani deko). I co jeszcze zauważyłem to to, że silnik zaczyna bardzo nierówno pracować, gaśnie i jakby troche streacił na mocy, a dźwięk z tłumika przypomina "plucie".
Acha i jeszcze jedno, gdy odkręciłem korek zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego to płyn po prostu wystrzelił przez otwór po korku. Od początku jak go kupiłem było mało płynu chłodniczego. Gdy dolałem poziom spadał do teog jaki był zanim dolałem i na takim się trzymał.
Co o ty myślicie, czy to może być uszczelka pod głowicą?
[Mk2 PN] Po rozgrzaniu kopci...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
może być uszczelka jak sam piszesz-te straty mocy,nierówna praca i siwy dym na to wskazują-dziwi mnie tylko,ze ten poziom płynu się trzymuje, a niespada dalej. zdaje mi się,że węże powinny jeszcze puchnąć
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Nie zwróciełem uwagi na to czy węże puchną, ale w zbiorniczku robi się takie ciśnienie ze wywala z niego płyn po odkręceniu korka.t-tas pisze:może być uszczelka jak sam piszesz-te straty mocy,nierówna praca i siwy dym na to wskazują-dziwi mnie tylko,ze ten poziom płynu się trzymuje, a niespada dalej. zdaje mi się,że węże powinny jeszcze puchnąć
Samochód na warsztat i wtedy się pewnie dowiem co jest dokładnie. Mam cichą nadzieję, że to jednak ta uszczelka.
Dzięki za pomoc.
prawdopodobnie masz zatkane zaworki (są na korku) od napowietrzania i odpowietrzania układu, wygotuj korek w roztworze soli i octu (powinien kamień który sie tam goromadzi wygotować) i zobacz czy sytuacja się powtórzy, co do kopcenia to mam taka samą sytuację -- spr. czy na rozgrzanym silniku nie smierdzi paliwem spod korka oleju na głowicy -- jeżeli zapach paliwa jest dość wyrażnie wyczuwalny to jest oznaka że silnik jest zalewany paliwem, trzeba wówczas regulacje przeprowadzićGangst3R pisze:Acha i jeszcze jedno, gdy odkręciłem korek zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego to płyn po prostu wystrzelił przez otwór po korku.
...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 377 gości