zamek centralny - dołozenie pilota
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- tomileszek
- VW.tomi.pl
- Posty: 99
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 22:24
- Lokalizacja: Kłobuck
- Kontakt:
a
a u mnie panowie mam taki problem ze dziala centralny na wszystkie drzwi ale jak chce otworzyc od strony pasazera to nawet jednych drzwi nie moge otworzyc (czyzby inny zamek?) Kluczyk wloze ale nie przekrece. Czy jak wymieniac zamek w jednych drzwiach to wszedzie indziej tez (drugie drzwi, stacyjka, schowek) czy moze zrobic otwieranie z pilota teraz?
Dude wher's your car?
wyjmij klamkę i rozbierz bęben zamka. Możliwe że coś się skleiło, albo masz inny zamek. Jeśli bawisz się trochę w takie dłubanki to dasz radę bez problemów. Jeśli jest podmieniony zamek to możliwe że kombinując zapadkami ustawisz właściwy szyfr. Zakładając sterowanie z pilota podpinasz się do przewodów sterujących i problem nie istnieje.
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
Bo AEM niestety nie ma innej możliwości u mnie. Wiem jak jest jak jest krańcówka z podpięciem powietrza to wtedy nie trzeba takich trików robić.
A u mnie jest sama krańcóweczka która tylko daje sygnał i nie da się wpiąć powietrza bo nie ma takiej możliwości.
To że robiłeś B3 to nie znaczy że wszystkie auta grupy VW mają podobnie rozwiązany central.
I mnie się o to rozchodzi że nie zawsze takie rozwiązanie jakie proponujesz jest nie zawsze skuteczne bo po prostu nie ma takiej możliwości żeby cokolwiek ruszyło ten zamek autoamtycznie poza dodatkowym siłownikiem.
A u mnie jest sama krańcóweczka która tylko daje sygnał i nie da się wpiąć powietrza bo nie ma takiej możliwości.
To że robiłeś B3 to nie znaczy że wszystkie auta grupy VW mają podobnie rozwiązany central.
I mnie się o to rozchodzi że nie zawsze takie rozwiązanie jakie proponujesz jest nie zawsze skuteczne bo po prostu nie ma takiej możliwości żeby cokolwiek ruszyło ten zamek autoamtycznie poza dodatkowym siłownikiem.
nie chodzi mi o to że ostatnio robiłem b3. Po prostu nie wiesz jak to podłączyć lub jakąś rzeźbę ci ktoś zrobił. Jak chcesz to zrób rysunek twojeo sterowania to ci podam co i jak. Ja nie robiłem czegoś przypadkowo, ja to robię w ramach zawodu i prowadzonych usług.
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
No mam krańcówkę do której dochodzą kable zasilające. Ale nie dochodzi żaden przewód powietrza. Poza tym nie mam w tym czymś żadnego wyjścia na taki przewód. Rozebrałem to ale tam nie ma żadnej cześci która by to mogła napędzić żeby się samo otwierało po daniu sygnału np z pilota.
Jest tylko zwykły stycznik który się przesówa po złaczach o przekazuje sygnał na inne kable które dają sygnał do pompki czy ma otwierać czy zamykać.
A Ty co mi proponujesz z tym fantem zrobić. Ja tu nie widziałem innego wyjścia tylko obejść tą sprawę tak. Niż szukać oryginalnego siłownika na powietrze.
Jest tylko zwykły stycznik który się przesówa po złaczach o przekazuje sygnał na inne kable które dają sygnał do pompki czy ma otwierać czy zamykać.
A Ty co mi proponujesz z tym fantem zrobić. Ja tu nie widziałem innego wyjścia tylko obejść tą sprawę tak. Niż szukać oryginalnego siłownika na powietrze.
Jest tylko zwykły stycznik który się przesówa po złaczach o przekazuje sygnał na inne kable które dają sygnał do pompki czy ma otwierać czy zamykać. - cytowałem!!!!!!!!!!!!
I w te kable się wpinasz ze sterowaniem z alarmu. Ile masz tam kabli i jak się pojawia na nich napięcie?
I w te kable się wpinasz ze sterowaniem z alarmu. Ile masz tam kabli i jak się pojawia na nich napięcie?
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
Jeśli dobrze zrozumiałem to nie miałeś siłownika w drzwiach kierowcy, a był (były) w pozostałych? I drugie pytanie masz pompkę w bagażniku od której odchodzi przewód powietrzny? Masz orginalne sterowanie centralem w drzwiach kierowcy ale przed założeniem twojego siłwnika nie otwierały się drzwi kierowcy a inne się otwierały?
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
Ta ja po prostu w drzwiach kierowcy nie mam siłownika. Inne mają ale kierowcy nie. I w tym był problem. Bo oryginał siłownik sterowany powietrzem to trochę kosztuje a na rynku wtórnym długo szukałem i nie znalazłem.
W bagażniku jest pompka z której odchodzą przewody gumowe. W drzwiach pasażera i w bagażniku są siłowniki podobne do tego co jest u kierowcy ale on nie ma bebechów tzn żadnych elementów które sprężały by powietrze. Jest pusty, tylko styczniki.I koniec.
W bagażniku jest pompka z której odchodzą przewody gumowe. W drzwiach pasażera i w bagażniku są siłowniki podobne do tego co jest u kierowcy ale on nie ma bebechów tzn żadnych elementów które sprężały by powietrze. Jest pusty, tylko styczniki.I koniec.
To masz niezły rarytas, gdyż NIEMOŻLIWE aby zamontowali wszędzie a nie u kierowcy. Poprostu ktoś go wymontował tym bardziej że z tego co zrozumiałem przewód powietrzny do drzwi dochodzi. Sprawdzałem w książce i siłowniki mają być wszędzie. Kupiłeś auto zdekompletowane.
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
Muszę Cie zmartwić ale to jest oryginalny sterownik. I to już drugi MK II 5D co ma taki patent. Nie dochodzi do drzwi żaden przewód. Taki po prostu rodzaj centrala i już.
Jest po prostu sam sterownik dający sygnał do centralki że się otwiera lub zamyka drzwi kierowcy i już.
Jest to pewnie jakaś tańsza wersja która nie była przygotowana na sterowanie pilotem.
Jest po prostu sam sterownik dający sygnał do centralki że się otwiera lub zamyka drzwi kierowcy i już.
Jest to pewnie jakaś tańsza wersja która nie była przygotowana na sterowanie pilotem.
Z tego co wiem to sterowania pilotem nie miał żaden VW w tamtych latach. Zawsze było to wyposażenie dodatkowe. A co do samego siłownika to mnie nie zmartwisz gdyż dalej twierdzę że masz żeźbę tym bardziej że właśnie wróciłem od mechanika który pracował kilka lat w serwisie VW w niemczech i twierdzi to samo co ja: Siłowniki są w każdych drzwiach lub ich nie ma wogóle. Natomiast możliwe jest sterowanie z kluczyka tylko w drzwiach kierowcy. Zresztą weź poczytaj dokumentacje.
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
niueprawda i prawda, można to nazwać siłownikiem ale takim nie jest, wygląa to jak siłownik, ale zadne powietrze przez niego nie przechodzi, dochodzi do niego wtyczka z 3 przewodami, i załancza sie tym przełącznikiem pompe w tryb dmuchaj, zasysaj, i tak to działa, i jest to orginalne rozwia zanie.AEM pisze:Z tego co wiem to sterowania pilotem nie miał żaden VW w tamtych latach. Zawsze było to wyposażenie dodatkowe. A co do samego siłownika to mnie nie zmartwisz gdyż dalej twierdzę że masz żeźbę tym bardziej że właśnie wróciłem od mechanika który pracował kilka lat w serwisie VW w niemczech i twierdzi to samo co ja: Siłowniki są w każdych drzwiach lub ich nie ma wogóle. Natomiast możliwe jest sterowanie z kluczyka tylko w drzwiach kierowcy. Zresztą weź poczytaj dokumentacje.
Jedynym sposoben zeby centralny w golfiku choził tak jak trza i byłw pełni pneumatyczny i poprowadzić przewody cisnieniowe od trujnika tego co idzie do tylnych lewych drzwi, oczywiscie trza go tam zrobić. i przez przelotke do drzwi kierowcy, następnie ładnie zamontowac siłownik.
ostatnia czynnoscia to jest zrobienie jakiegoś układziku ktury podaje impuls około 3 sekundy na pompe centralnego do otwierania i zamykania ze sterowania masą z pilota alarmu, bo on tam ma chyba 0,5 sek czy jakoś tak to sterowanie do elektrycznych siłowników.
W drzwiach kierowcy bym nie likwidował tego "przełącznika" bo sie przyda do otwierania całosci z kluczyka a nie z centralnego.
można jeszcze kupic siłownik elektryczno pneumatyczny, były takie, i wtedy wsio ładnie goni.
ja osobiście zlikwidowałem cała instalke pneumatyczną i założyłem elektryczne siłowniki i sterownik, 6 siłowników, 2 mastery, drzwi kierowcy i pasażera, 2 z tyłu slave i z tyłu w bafgażniki slave i przy otwieraniu osłony wlewu paliwa slave, wydałem 72zł na wsio a sprzedałem pneumata za 130 i teraz maM TO CO CHCIAŁEM
Mk3 GTI 16V ABF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 290 gości