Jakie zegary do mk3 1.9TDi??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Jakie zegary do mk3 1.9TDi??

Post autor: Unicron » sob lut 26, 2005 21:36

Witam

mam mk3 1.9TDi (90KM) z 94 roku i nie mam obrotomierza, zmierzam wymienić zegary na taką wersje z obrotomierzem, na forum wyczytałem, że wystarczy tylko przepiąc zegary a wszytko będzie chodziło. Problem pojawia się dopiero w momencie wyboru konkretnego modelu. Byłem na giełdzie i oglądałem kilka modeli, ale nie wiem który będzie pasował, czy zna może ktoś symdol oznaczenia odpowiednich zegarów do mojego auta??

Czy zegary do 1.9 D, i TD były wsykalowane do 220km?? Jeśli tak to czy zadziałają w TDi?? bo słyszałem, ze moga być kłopoty bo to do TDi są ponoć inne niż do TD i D.


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » ndz lut 27, 2005 00:54

do TDI moga byc inne ale nie powiem ci na 100%,przy czym nie wiedzialm jeszcze TDI bez obrotomierza,D i TD tak ale TDI bez obrotomierza nie wiedzialem,dziwne wedlug mnie,a aby napewno te zegary sa tam oryginalnie??Nie mowie nic na 100% i nie dam se obciac reki ale mi sie to wydaje dziwne TDI bez obrotomierza...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » ndz lut 27, 2005 01:01

w sumie to już mi odpowiedziałeś :grin: tzn mój golf ma zakłamany przebieg, do tej pory myślałem że go przekęcono, ale teraz skojarzyłem fakty, poprostu wykręcili zegary z obrotomierzem z większym przebiegiem i wkręcili te bez obrotomierza z mniejszym. Czyli z tego wynika, że to są od TD bo są wyskalowane do 220, a nie sadze żeby D był skalowany tak wysoko. Czli mogę spokojnie wmontować kazde zegary od diesla wyskalowane do 220 bo to moga być tylko do TD lub TDi


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz lut 27, 2005 10:16

Polecam zegary z Seata :helm:


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
plur
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob gru 25, 2004 16:59
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: plur » ndz lut 27, 2005 12:35

mam taki sam silnik , zegary są wyskalowane na 200 km , pozatym obrotomierz jest.


mietek

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » ndz lut 27, 2005 13:14

hmm, a czy to, ze ja mam wyskalowane do 220 nie przeszkodi w założeniu wyskalowanych do 220?? tzn czy wskazania prędkoscni nie będą zakłamane??


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » ndz lut 27, 2005 16:35

tego to nie wiem,ale ja mam TDI 90ps z 96r.i mam wyskalowane do 220,a pasek nadole gdzie sa kontrolki mam caly czarny nic na bialo niemam namalowane,bo takie tez widzialem,ale TDI bez obromierza niewidzialem i jak mowisz przezucili zegary,to najbardziej prawdopodobna wersja,ale lepiej znajdz sobie zegary od TDI przynajmniej bedziesz wiedzial ze zalozysz i dziala na 100%,jeszcze pewnie zalezy od rocznika bo jak masz np 94 to mozesz mic tez pasek z kontrolkami gdzie sa namalowane na bialo np swiece zarowe albo cisnienie oleju i takie tam a nie weim czy one sie czyms specjanie nie roznia od tych z 96,nic wiecej ci nie powiem bo sam nie wiem...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » ndz lut 27, 2005 18:09

no mi się wydaje ze do 220 to tylko wyskjalowane były TDi bo TD miały coś koło 75KM i chyba do 220 ich skalować nie trzeba było. A co do tych kontrolek to je dopiero widać jak się włączy stacyjke, bo wcześniej to jest całe czarne, bo ale ja mam pewnie od jakiejść benzynki licznik bo jest do 220 a zamiast obrotka jest zegar. Ale działa to wszystko dobrze, lecz ja lubie mieć obrotomierz widoczny.


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » ndz lut 27, 2005 20:44

no to masz na 100% od benzyny bo z tymi kontrolkami co je widac dopiero jak swieca to w TD ich jeszcze nie bylo,wiec masz na 100 procków od benzynki,jak masz zegar, ja to nazywam
"o.h.u.j.a.ł.y.m zegarkiem" :D:D,ale wiem ze kazdy mk3 ma obrotomierz cyfrowy,mozna go ustawic na wyswietlaczu do kilometrow,ale niepamietam kombinacji zeby to ustawic,ale to dziala na 100% bo sam sprawdzalem u siebie mimo ze mam obrotomierz jak znajde ten link to tu podzuce jest opisane jak to zrobic,tylko ze chyba jak sie zgasi fure to pozniej trzeba jeszcze raz ustawiac to wiec pupa!! ale to taka ciekawosta tylko nie :D



Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » ndz lut 27, 2005 20:54

Jak będziesz kupował zegary to pilnuj aby były od takiego samego typu silnika gdyż TD i TDI nie są zamienne, albo nie są zamienne między rocznikami nie pamiętam ale sam sprzedawałem i kupiec jakąś rzeźbę musiał robić . Szczegółów nie znam.


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
plur
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob gru 25, 2004 16:59
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: plur » ndz lut 27, 2005 21:17

jeżeli masz slinik 1,9 tdi z 1994 r to musisz mieć wyskalowane na 200 km/h


mietek

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » ndz lut 27, 2005 21:34

Dlaczego nie do 220?? bo te po 94 mają do 220 a przecież posiadają nadal 90KM.

W jaki sposób mam poznać czy kupuje odbre zegary??? Jeśli ktos zna symbol częsci albo jakiś znak szczególny prosze o info.


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » ndz lut 27, 2005 23:40

pierwszy silnik TDI jaki wyszedl czyli 1Z zaczeli prdukowac 07.1993r. w mk3, wiec od wtedy wychodzily 90konne i mi sie wydaje ze byly wyskalowane do 220,nie widze powodu dlaczego mialy by byc skalowane do 200,bez sensu...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

baton

Post autor: baton » pn lut 28, 2005 05:26

nio mój tdi jest z 95 roku i mam wyskalowane do 200km/h obrotomierz tez mam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 268 gości