[mk2] 1.8 16v co wybrać?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
robson_wrc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob maja 20, 2006 16:18
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

[mk2] 1.8 16v co wybrać?

Post autor: robson_wrc » pt paź 27, 2006 00:19

Witam
Mam pytanie bo czce zrobić swap w moim golfie z 1.3 NZ na 1.8 16v tylko wiem że tego silnika było pare oznaczeń i chciał bym sie zapytać który byl najlepszy? Z góry dzieki... :pub: Pozdro



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: [mk2] 1.8 16v co wybrać?

Post autor: Borys » pt paź 27, 2006 08:02

robson_wrc pisze:Witam
Mam pytanie bo czce zrobić swap w moim golfie z 1.3 NZ na 1.8 16v tylko wiem że tego silnika było pare oznaczeń i chciał bym sie zapytać który byl najlepszy? Z góry dzieki... :pub: Pozdro
az tak wiele 16V nie było, w sumie 2 w MKII siedział oryginalnie no i jescze jeden w amerykańskich wersjach

wiec tak,
PL 129KM
KR 139KM
9A 136KM

najmniej wymagającym jest KR i ma najprostsza elektykę


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
robson_wrc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob maja 20, 2006 16:18
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: robson_wrc » pt paź 27, 2006 08:14

No ok dzięki



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pt paź 27, 2006 10:06

Borys pisze:najmniej wymagającym jest KR i ma najprostsza elektykę
heh...całkiem możliwe.... ja walcze ze swoim PL i mam jednak kilka zagwostek gdzie raczej fuksem coś zdziałam niż w oparciu o wątpliwe schematy po rosyjsku.... *~*


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
pepu12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 349
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 23:26
Lokalizacja: Lub
Kontakt:

silnik

Post autor: pepu12 » pt paź 27, 2006 10:54

ja mam pl i ładnie chodzi ale radze swapuj na KR poniewaz jest prostrzy w pl trudno jest ze znalezieniem usterki chyba ze ktos dobrze zna ten silnik



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: silnik

Post autor: Borys » pt paź 27, 2006 11:50

pepu12 pisze:ja mam pl i ładnie chodzi ale radze swapuj na KR poniewaz jest prostrzy w pl trudno jest ze znalezieniem usterki chyba ze ktos dobrze zna ten silnik
silnik taki sam problem w elepstryce


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
pepu12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 349
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 23:26
Lokalizacja: Lub
Kontakt:

Post autor: pepu12 » pt paź 27, 2006 14:54

Borys silnik taki sam problem w elektryce

:bigok: tak dokładnie zgadzam sie



Awatar użytkownika
misha-gsm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob maja 06, 2006 11:32
Lokalizacja: Łorsow
Kontakt:

Post autor: misha-gsm » sob lis 04, 2006 00:01

A tak sobie jeszcze myślałem nad swapem na vr6 co wy na to ? Bo miałem kupić to 16v ale ktoś mi z przed nosa sprzątnoł :goof:


Projekt Jetta II Fire&Ice

Awatar użytkownika
robson_wrc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob maja 20, 2006 16:18
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: robson_wrc » sob lis 04, 2006 00:02

Przez przypadek z konta kolegi napisałem :chytry: Ehhhh ale jak by co to ten post wyżej to ja :helm:


MOC JEST BOGIEM,PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWA :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 573 gości