[MK3] aaz siłownik wolnych obrotów??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] aaz siłownik wolnych obrotów??
Kolega ma takie auto jak ja i po nagrzaniu spadają mu obroty , podnoszenie wszystkimi możliwymi śrubkami nic nie daje na zimno wysoko na goraco i tak mało bylismy u znajomego pompiarza i powiedział ze w pompie jest siłownik wolnych obrotów ( w środku pompy )lub cos takiego który sie zawiesza. Jest takie coś w pompie???? mówił ze to zrobi i nie trzeba bedzie pomy wyciągać, pokazał zę śrubką pod listwa jak kreci-to jest pompa po 96r. nie podnosza sie obroty i nie maleja jak wkreci dalej to od razu zgasnie mówi że sie zawiesił i trzeba to zrobic. Co wy na to. P.S inni pompiarze regulowali obroty ale to nic nie dało.
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
nie mam pojęcia co mechanik ma na myśli - śruba regulująca obroty wchodzi w ramie które z jednej strony zakończone jest pierścieniem dozatora a z drugiej uchwytam na którym zamocowana jest spręzyna (powrotna) jakoś nie widzę co by mogło się zawiesić ...
chyba że mechanik miał na myśli zbyt słaby/silny naciąg spręzyny
tak czy siak wkręcając/wykręcając śrubę mechanicznie przestawiasz ramie na końcu ktorego zmienia swoje położenie dozator ...
dogadaj się z gościem - jeśli naprawi płacisz - jeśli nie niech zapomni o kasie
chyba że mechanik miał na myśli zbyt słaby/silny naciąg spręzyny
tak czy siak wkręcając/wykręcając śrubę mechanicznie przestawiasz ramie na końcu ktorego zmienia swoje położenie dozator ...
dogadaj się z gościem - jeśli naprawi płacisz - jeśli nie niech zapomni o kasie
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Do ilu spadają ?PinkFloyd pisze:Kolega ma takie auto jak ja i po nagrzaniu spadają mu obroty
W pompach po 96 roku wolne obroty ustawia się srubką przy tkz " automatycznym ssaniu " miedzy pompą a silnikiem .
Powinny być około 950 obr na rozgrzanym silniku
Pozdro
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Na rozgrzanym u kumpla jest 900 ale jak zostawi rozgrzany silnik wyłączony i odpali za 5 min to jest 840 i tak cały czas jak wtedy podniose do 900 ta srubka to rano po ostygnięciu ma 1100 nawet jak ma temp. skoczy do 90 st. chyba ze przepedze go na trasie powyzej 130 km/h to spadna do 900 a jak pojade tak z 10 minut to spadna do 800. I co tu poradzic????
[ Dodano: 27 Paź 2006 08:31 ]
a wiesz do czego słuzy to w pompie???? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#724821
[ Dodano: 27 Paź 2006 08:31 ]
a wiesz do czego słuzy to w pompie???? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#724821
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Witam
niestety nie wiem ale wygrzebałem gdzieś instrukcje regulacji nowych pomp
POzdro
niestety nie wiem ale wygrzebałem gdzieś instrukcje regulacji nowych pomp
POzdro
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 115 gości