czy usuniecie katalizatora cos da??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

czy usuniecie katalizatora cos da??

Post autor: marcinvw » ndz lut 27, 2005 01:10

Mozna w...ć katalizator z TDI 90ps,bo slyszalem ze to mu szkodzi,moj kumpel w passacie nie wywalil go ale przebil pretem i auto naprawde si odmulilo i stalo rzwawsze...czy ktos wie???to był passat B3 2.0 GT z gazem...



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz lut 27, 2005 06:31

w benzynie to troche inna sprawa niz w dieslu
bo wszystko zalezy od tego gdzie jest sonda w kacie czy przed gorzej jak bedzie w katalizatorze
w dieslach kat ma inna funkcje
neutralizuje szkodliwe substancje tylko a nie analizuje jaka dawke czy cos takiego ma miec silnik jak jest w benzynie
mozna wywalic tylko jest kwestia czy na przegladzie niebeda sie czepiac wiec ja bym go gdzies na pulke wsadzil niech sobie lezy moze sie przydac



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Re: czy usuniecie katalizatora cos da??

Post autor: GTO » ndz lut 27, 2005 09:48

marcinvw pisze:Mozna w...ć katalizator z TDI 90ps,bo slyszalem ze to mu szkodzi,moj kumpel w passacie nie wywalil go ale przebil pretem i auto naprawde si odmulilo i stalo rzwawsze...czy ktos wie???to był passat B3 2.0 GT z gazem...
w TDI mozna usunac, poprawia sie dynamika i szybkosc wkrecania turbiny.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » ndz lut 27, 2005 12:44

A w 1.9TD? To samo będzie? Czyli nie gorzej, a może nawet lepiej?



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » ndz lut 27, 2005 15:16

aha to ok :D dzieki,ale moze zamias go wyciagac calkiem to moze poprostu go przebije zeby lepszy przelot miał??co o tym myslicie??przynajmniej nie bede musial kombinowac zeby cos wsadzic na jego miejsce :D


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » ndz lut 27, 2005 15:18

a jezeli chodzi o przeglady to powidzmy ze z tym nie mam zadnego problemu :D


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

dziomal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
Lokalizacja: Brzozów/Kraków
Kontakt:

Post autor: dziomal » ndz lut 27, 2005 15:47

A w 1.9TD? To samo będzie? Czyli nie gorzej, a może nawet lepiej?
Na pewno powinno się poprawić, tak było u mnie.
aha to ok dzieki,ale moze zamias go wyciagac calkiem to moze poprostu go przebije zeby lepszy przelot miał??co o tym myslicie??przynajmniej nie bede musial kombinowac zeby cos wsadzic na jego miejsce
Przebij go i będziesz miał spokój.



Awatar użytkownika
VWjowiec
..::Golf Black Club::..
..::Golf Black Club::..
Posty: 239
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 22:04
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: VWjowiec » ndz lut 27, 2005 15:47

w miejscu kata wstaw rure, kat moze ci sie przyda, a jak nie to go sprzedasz kiedyś albo załozysz spowrotem :grin:



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » ndz lut 27, 2005 17:16

dziekowa za pomoc... :D ale raczej bede go przebijal,mniej klopotu z szukaniem czegos na jego miejsce a pzatym kat jest zawieszony umnie na 2 hakach ktore tlumia troche wydech,jak mi sie to kiedys urwalo to strasznie drzal na wolnych obrotach,a w srodku bylo slychac jak by jakis zetor byl pod maska :D:D


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » ndz lut 27, 2005 20:34

a nie bedzie jakichs akcji niepozadanych z komputerem,albo obrotami silnika,bo juz slyszalem ze moze mula zalapac,albo ze bedzie palic jak smok...jak to wyglada??czy ktos to robil w TDI??


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Wyciągnij sam wkład.

Post autor: Kris-THC » pn lut 28, 2005 00:29

Zrób nacięcia dookoła kata po obu stronach, odegnij blachę i wtedy możesz wydłubać wkład ceramiczny a później pospawaj odgiętą blachę. Masz wtedy tylko obudowę kata. Ja tak zrobiłem w swoim aucie i dużo lepiej wkręca się na obroty. Planuję wstawić strumienicę stożkową w miejsce środkowego tłumika, którego i tak nie mam. Może będzie lepsze brzmienie.



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pn lut 28, 2005 00:45

aha to zajebiscie :D,wlasnie chodzilo mi o opinie kogos kto zrobil to w TDI,dzieki stary :D:D:D,jutro dzialam:D:D:D


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » pn wrz 12, 2005 20:57

witam ja w swoim TDI również mam tylko obudowę od kata i brak środkowego tłumika. Kolega zapomniał dodać że turbinę słychać 2 razy głośniej super efekt jest przy jeździe w tunelu. a co do szybszego wkręcania się to się zgodzę. pozdro.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

atomic
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt maja 31, 2005 09:10
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: atomic » śr wrz 14, 2005 09:09

Tez bym tak chcial w swoim passacie zeby bylo slychac gwizdanie turbiny. Nie mam kata, turbo sprawne i nie wiem jakby ucho przykladal dmuchawki nie uslyszy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości