wymiana plywaka w zb. paliwa w mkII

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

wymiana plywaka w zb. paliwa w mkII

Post autor: zielu » sob lut 26, 2005 20:07

duze byłbyby problemy ic zy ejst w ogóle mozliwa wymiana pływaka w zbiorniku paliwa w mkII na jakiś ciśnieniowy :?:
jeśli tak to odczego by pasowal :?:


Obrazek

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » ndz lut 27, 2005 02:03

sorki ze pisze post pod postem ale chciałem by temat wrucił na 1. strone bo tylko nowcyh postów powstało ze ten spadł już na 2. i nie bedzie zadnego zainteresowania a co za tym idzie odpowiedzi na moje pytanie :)


Obrazek

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » ndz lut 27, 2005 16:56

Quatro7 pisze:sorki ze pisze post pod postem ale chciałem by temat wrucił na 1. strone bo tylko nowcyh postów powstało ze ten spadł już na 2. i nie bedzie zadnego zainteresowania a co za tym idzie odpowiedzi na moje pytanie :)


Obrazek

Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » ndz lut 27, 2005 17:44

Raczej wymieniasz kpl. zespól. Podnieś wykładzine bagażnika to zobaczysz blaszaną klapkę a po odkręceniu paru srub rurki i przewody do paliwa. Jak wyjmiesz daj znać bo mam chęć pokombinować z lampką rezerwy ale muszę mieć w łapach kpl. pływak z rurkami.


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz lut 27, 2005 18:38

A CO TO JEST PŁYWAK CIŚNIENIOWY?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » ndz lut 27, 2005 19:42

dzięki ze w koncu ktos sie odezwał :D

a pływak cisnieniowy to taki bajer ze na wskaźniku od paliwa widzisz ciagle realny stan paliwa w zbiorniku :D skazowka nieprzechyla sie rpzy zakrętach i nie podnosi tak wolno :)


Obrazek

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz lut 27, 2005 20:06

według mnie to wskaźnik w golfie jest bdb jeżeli chodzi o dokładność

a co do wolnego podnoszenia sie wskazówki to nie zależy to od pływaka
i nic ci to nie da


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » ndz lut 27, 2005 20:17

ale przy ciśnieniowym wskaźnik bedzie ciagle w miejscu wskazujacym na stan paliwa :) wiec wolne podnoszenie sie go nie ebdzie odczuwalne :)


Obrazek

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz lut 27, 2005 21:36

czyli w zegarach też chcesz dłubać?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości