Jak ulepszyc silnik GX?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » ndz lut 27, 2005 15:27

Robert Raburski pisze:Jeżeli można wtrącić też mam GX-a na K-jetronic i mam sondę i kompa.Mam pytanie jak sprawdzić czy rozdzielacz paliwa jest ok
GX-byl tylko na ke-jetronicu jak masz sonde o kompa to jest ke-jetronic a nie k-jetronic.Tez mam GX z 4 biegowa skrzynia,spalanie w miescie 8lit przy normalnej jezdzie.



Robert Raburski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Robert Raburski » ndz lut 27, 2005 16:26

Mam kompa którego nie mogę podłączyć do WAG i na cholere mi on jak nie mogę sprawdzić co go boli.Po raz kolejny spytam jak sprawdzić czy rozdzielacz paliwa dobrze pracuje.Może faktycznie kolega MAREK u dostępni nam swojej wiedzy.I jeszcze pytanie do GTX-a czym wizualnie różni się k-jetronic od ke-jetronic może jakaś mała podpowiedź.Wszyscy wszystko wiecie ale pomóc nie chcecie.Ale mi sie rymneło :grin:


MK3 TDI może kiedyś

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz lut 27, 2005 16:37

wiec ci napisałem co masz zrobić :)


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Robert Raburski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Robert Raburski » ndz lut 27, 2005 16:42

napisz jeszcze raz


MK3 TDI może kiedyś

Robert Raburski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Robert Raburski » ndz lut 27, 2005 17:17

Na gumie dolotowej mam zabezpieczenie (taki grzybek) które przy wybuchach na gazie otwiera się.Czy mimo to że w tej chwili jest przymknięty może łapać lewe powietrze.O mistrzu pomóż.


MK3 TDI może kiedyś

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » ndz lut 27, 2005 17:35

Robert Raburski pisze:Mam kompa którego nie mogę podłączyć do WAG i na cholere mi on jak nie mogę sprawdzić co go boli.Po raz kolejny spytam jak sprawdzić czy rozdzielacz paliwa dobrze pracuje.Może faktycznie kolega MAREK u dostępni nam swojej wiedzy.I jeszcze pytanie do GTX-a czym wizualnie różni się k-jetronic od ke-jetronic może jakaś mała podpowiedź.Wszyscy wszystko wiecie ale pomóc nie chcecie.Ale mi sie rymneło :grin:
Ke-jetronic wizualnie jest prawie taki sam jak k-jetronic, tylko ze w ke-jetronicu masz na podszybiu kompa i w kolektorach sonde lambde i moga jeszcze roznic sie rozdzielaczem paliwa bo w ke-jetronicu ida 2 wtyczki do rozdzielacza a w k-jetronicu nie.
Powracajac do tego ze ci duzo pali to przyczyny nie szukaj w rozdzielaczu paliwa tylko powymieniaj filtry , sprawdz czy wtryski nie leja ,sonde lambde i pozadnie jedz gdzies wyregolowac silnik (zaplon ,sklad mieszanki).



Robert Raburski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Robert Raburski » ndz lut 27, 2005 18:47

No to ja już wiem że mam ke-jetronica bo mam tak jak mówisz.A to że gdy jak rano odpalę auto śmierdzi paliwo to może podawać za dużo paliwa?Potrzebuję dobrego mechaniora do mojego auta a w moich okolicach chyba ciężko o takiego.Pytanie kieruję do szanownego GTX-a.Co jest przyczyną złego odpalania(muszę wcisnąć pedał gazu).A jak już odpali to ciężko wchodzi na obroty.


MK3 TDI może kiedyś

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » ndz lut 27, 2005 19:41

Robert Raburski pisze:No to ja już wiem że mam ke-jetronica bo mam tak jak mówisz.A to że gdy jak rano odpalę auto śmierdzi paliwo to może podawać za dużo paliwa?Potrzebuję dobrego mechaniora do mojego auta a w moich okolicach chyba ciężko o takiego.Pytanie kieruję do szanownego GTX-a.Co jest przyczyną złego odpalania(muszę wcisnąć pedał gazu).A jak już odpali to ciężko wchodzi na obroty.
Jak smierdzi paliwem jak odpalasz to moze masz nie szczelne przewody albo go zalewa jakis wtryskiwacz w glowicy lub wtrysk rozruchowy(przy kolektorach ssacych) sie za pozno wylancza.

Druga opcja ze zle odpala to moze sie nie wlanczac wtryskiwacz rozruchowy , ale wtedy by nie smierdzialo paliwem.



Robert Raburski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Robert Raburski » ndz lut 27, 2005 19:50

a gdybym to wszystko chciał zmienić na digifanta to jakie to są koszty i czy bę dzie dużo przeróbek?


MK3 TDI może kiedyś

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » pn lut 28, 2005 00:47

ja ma mdigifanta a problem idenyczny,co do tego śmierdzeia nie mam pewności,ale za to jak na paliwie go wkręcam na oboroty to stasznir silnikiem częsie,a na gazie nie.
Dziś rano znowu porażka,-11 ale auto zapaliło,tylk co z tego skoro jade i cały czas mi gaśnie.
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn lut 28, 2005 10:18

Nie upierajcie się przy tym, że GX miał tylko ke-jeta, bo miał też k-jeta. A teraz fotki.



Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » pn lut 28, 2005 11:53

dokladnie nawet w ksiazce jest przeciesz silnik GX z ftryskiem K-jetronic i KE-jetronic i niewiem poco niektuzy pisza ze byl tylko KE-jetronic, jeszcze jedno ja mam GX na K-jetronic i mam sonde oraz kompa, i jestem penwy ze to K-jetronic bo bylem u mechanika i jak podpieli pod kompa i zalaczyli program ktury obslugiwal KE-jetronic to nic nie dzialalo a niemieli programu do K-jeta.


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » pn lut 28, 2005 16:25

WarMachine18 pisze:dokladnie nawet w ksiazce jest przeciesz silnik GX z ftryskiem K-jetronic i KE-jetronic i niewiem poco niektuzy pisza ze byl tylko KE-jetronic, jeszcze jedno ja mam GX na K-jetronic i mam sonde oraz kompa, i jestem penwy ze to K-jetronic bo bylem u mechanika i jak podpieli pod kompa i zalaczyli program ktury obslugiwal KE-jetronic to nic nie dzialalo a niemieli programu do K-jeta.
Nie badz taki pewny.Juz raz tlumaczylem ze ke-jetronik jest sterowany komputerem, a jak masz komputer to niemasz k-jetronika tylko ke-jetronik.Jak nie ma komputera i sondy lambdy to na 100% jest k-jetronik.



Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » pn lut 28, 2005 16:32

Napweno mam komputer i napweno mam sonde i mam wtrysk k-jetronic, wytlumacz mi czemu po podpieciu komputera byl blad podczas wlaczania KE-jetronic i tak jak kolega pokazuje na zdeiciach mam wniosek jest taki ze musze miec K-jetronic. jezeli mialbym Ke-jetronic to komputer by go wykryl a niepotrafil.


Danger War Machine Incoming

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 156 gości