Konkretne dane silnika z golfa II 1.8 RV??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

yyoggi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 00:52
Lokalizacja: Stróża k.Myślenic

Konkretne dane silnika z golfa II 1.8 RV??

Post autor: yyoggi » czw paź 26, 2006 18:29

Czy ma ktos jakies dane tego silnika wiem tyle z jest to 1.8 RV pochodzi z wersji wyprodukowanej USA i ma moc 105KM. Bo nie moge go znalesci w zadnej ksiazce serwisowej;/ a chcialbym wiedziec cos wiecej .
Pozdrawiam.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob paź 28, 2006 06:28

yyoggi pisze:Czy ma ktos jakies dane tego silnika wiem tyle z jest to 1.8 RV pochodzi z wersji wyprodukowanej USA i ma moc 105KM. Bo nie moge go znalesci w zadnej ksiazce serwisowej;/ a chcialbym wiedziec cos wiecej .
Pozdrawiam

A co chciałbyś wiedzieć? Podstawowe dane :

RV 1781 81 86,4 4R 77 Golf II/Jetta (J) 8/86-10/91 i, kat VW Digifant
Max moment -154Nm, przy 3500obr/min. Silnik na wielopunkcie (Digi-II)



yyoggi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 00:52
Lokalizacja: Stróża k.Myślenic

Post autor: yyoggi » ndz paź 29, 2006 06:26

mogłbys podeslac mi fotke twojego silnika bo widze ze masz takisam.Z tego co mi mechanik mowil i co ja sie orjetuje to mam silnik na pojedynczym wtrysku.
kontakt yyoggi@interia.pl
pozdro



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz paź 29, 2006 06:28

Postaram się dzisiaj zrobić fotę i wysłać. Co do wtrysku to raczej jest to wielopunkt, chyba, ze ktoś coś kombinował. Łatwo sprawdzić. Za pokrywą zaworów jest listwa wtryskowa. Jednopunkt wygląda nieco inaczej



yyoggi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 00:52
Lokalizacja: Stróża k.Myślenic

Post autor: yyoggi » pn paź 30, 2006 19:05

Mechanik byl pijany bo zile mowil:PP faktycznie wielopunktowy.
Mam jeszcze pytanie jak założyć filtr stozkowy przy tym silniku??
Mianowicie nie wiem co z tymi ciekimi wężykami zrobic i rora co idzie gdzies tam na tyl silnika w dole filtra orginalnego.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości