Nagły spadek mocy w TDI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tommi3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 22:53
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Nagły spadek mocy w TDI

Post autor: tommi3 » sob lut 26, 2005 15:06

Mój ojciec ma passata B4 '94 1.9 TDI 90KM, podczas przyspieszania nagle po osiągnięciu 120km/h (na 5 biegu) nastepuje taki nagły spadek mocy (auto przestaje przyśpieszać, co jest wyrażnie odczuwalne i co zresztą widać po liczniku, dopiero po kilku sekundach powoli znowu zaczyna "isć do przodu", można ewentualnie zdjąć nogę z gazu i ponownie wcisnąć(ale nie odrazu) i też idzie)...czym jest to spowodowane coś z turbo jest nie tak(to mi tylko do głowy przychodzi) czy co??
Corvax, kiedy poruszyłem ten temat w innym temacie, powiedział, żeby paska na diagmoze wziąść, ale może ktoś z Was miał już coś takiego w swoim aucie, lub wie co to może być. Proszę o info, z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi... :)


VW Golf III GTI 20 Jahre

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz lut 27, 2005 00:48

Przyczyn może być tak wiele, że nie ma sensu gdybać, począwszy od elektroniki N75, przepływka, Ecu i masa innych czujników i elementów wykonawczych, skończywszy na mechanicznych typu przycięty wastegate, lub nieszczelność w układzie ciśnieniowym......


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

birkov

Post autor: birkov » ndz lut 27, 2005 15:22

czy auto jest głośniejsze



birkov

Post autor: birkov » ndz lut 27, 2005 15:22

czy auto jest głośniejsze



Awatar użytkownika
tommi3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 22:53
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: tommi3 » ndz lut 27, 2005 21:00

birkov pisze:czy auto jest głośniejsze
Nie, nie jest głośniejsze, ale zrobie tak jak radzi Corvax pojade na diagnoze... podłączymy paska do komputera i zobaczymy... :grin:


VW Golf III GTI 20 Jahre

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pn lut 28, 2005 00:05

widzialem juz taki przypadek w passacie B4 stracil nagle moc i glosni zaczol pracowac,okazalo sie ze przesjkoczyl rozrzad,bo obluzowalo sie kolo pasowe na wale korbowym to czesta usterka w TDI,wiec sprawdz czy kolo pasowe alby kulawo sie nie kreci,i zerknij tez na napinacz paska rozrzadu...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » pn lut 28, 2005 01:16

Pewnikiem przepływka :(.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn lut 28, 2005 15:17

marcinvw pisze:widzialem juz taki przypadek w passacie B4 stracil nagle moc i glosni zaczol pracowac,okazalo sie ze przesjkoczyl rozrzad,bo obluzowalo sie kolo pasowe na wale korbowym to czesta usterka w TDI,wiec sprawdz czy kolo pasowe alby kulawo sie nie kreci,i zerknij tez na napinacz paska rozrzadu...
Bardzo czesta usterka silników 1Z, koło zębate ze sciętym klinem na wale, objawia sie trudnościami z rozruchem, w skrajnych przypadkach auto potrafi nieodpalic wcale. Dodatkowe objawy to wzmozone dymienie i utrata mocy w całym zakresie prędkości obrotowych. Przyczyna - niefachowa wymiana rozrządu. Warto przy wymianie rozrządu zwrócic uwagę ne to koło.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 361 gości