Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » sob paź 14, 2006 22:02
Pawlos, a czemu masz tez skośnie ??? przeciez w golfach był prosto zawsze chyba
-
Pawlos
- Ma gadane

- Posty: 223
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
- Lokalizacja: Stranda
-
Kontakt:
Post
autor: Pawlos » ndz paź 15, 2006 11:14
To_mas, a u mnie jest skosnie, niewiem czemu

No chyba ze o inna skosnosc ci chodzi. Zrobie fotke to podesle pozniej...
Czas na jakiś zabytek :>
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » ndz paź 15, 2006 14:22
Hm no moze jak bede miał chwile i bedzie mi sie chciało to porobie foto \
Ale narazie to wiem tyle ze CY to raczej nie jest bo ma 2 te kanały na bloku i głowicy
Turbina Garrett T3 ze jakiś starczy model pompy paliwa a dokładnie 068 130 107
Hmm a czerwona naklejka no i chyba tyle charakterystycznych cech

-
vw_vandal
- Forum Master

- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » pn paź 16, 2006 20:06
To_mas, moim skromnym zdaniem masz JR tylko tego starszego czyli do 87 roku.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » wt paź 24, 2006 19:13
vw_vandal, Jutro postaram sie zrobić więcej foto i z gory i z dołu moze sie Cos wymyśli ale To chyba JR

jak Ty mowisz
A ja juz zalatwiam sobie prostą podstawke filtra i łape juz mam więc niedługo juz wsi bedzie w najlepszym porządku mam nadzieje
A i jazda TD to bajka

-
Krzylu
- Germanista
- Posty: 2105
- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
- Lokalizacja: Stettin
-
Kontakt:
Post
autor: Krzylu » wt paź 24, 2006 19:34
pewnie JR tlko z audi lub passata b2 bo tam silniki stoja wzdluznie dlatego filtry sa pochylone
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » wt paź 24, 2006 20:11
PiTTer99, napisał ze tam jest jakaś stara grucha na pompie (nie wiem co to oznacza ale czy bede mogł zrobić ten trik z LDA ??)
-
Pawsen
- Nowicjusz

- Posty: 29
- Rejestracja: ndz cze 19, 2005 19:16
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Pawsen » czw paź 26, 2006 09:25
Witam. A ja stawiam ze masz silnik od mojej fury. Tez mam garreta T3 i hydrauliczna glowice. Tak fabrycznie uzbrojony zjezdzal z tasmy w 87r moj passat.
-
PiTTer99
- Mały gagatek

- Posty: 141
- Rejestracja: ndz lip 30, 2006 18:08
- Lokalizacja: Otwock
-
Kontakt:
Post
autor: PiTTer99 » czw paź 26, 2006 12:10
To_mas pisze:PiTTer99, napisał ze tam jest jakaś stara grucha na pompie (nie wiem co to oznacza ale czy bede mogł zrobić ten trik z LDA ??)
tak bedziesz mogl zrobic numer z LDA , w moim przypadku mam silnik z 86r , i LDA troszeczke inaczej wyglada na zewnatrz (tzn inaczej uksztaltowany "kapelusz" ) i troszeczke inaczej wewnatrz (niektore elementy pomalowane na czarno , lub z innego materialu) ale zasada dzialania jest identyczna , tylko dobrze zmierz odleglosc elementow wspolpracujacych i wysowajacego sie trzpienia , zeby nie przegiąć z piłowaniem podkladki , inaczej przy maxymalnym cisnieniu bedzie sie krztusil.
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » czw paź 26, 2006 12:16
Pawsen, Czyli jednak bede mieć CY

a nie JR hmm Moze masz racje a daj zdjęcie twojego silniczka jak mozesz zeby mozna było porównać

)
dzięki
PiTTer99,
-
Pawsen
- Nowicjusz

- Posty: 29
- Rejestracja: ndz cze 19, 2005 19:16
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Pawsen » pt paź 27, 2006 16:36
To_mas. Nie mam zdjec ale jutro postaram sie zrobic i cos wkleic. Mam jeszcze jeden pomysl. gdzies widzialem na allegro silnik CY do sprzedania sprobuje go wyszukac i wrzucic.
[ Dodano: Pią Paź 27, 2006 16:42 ]
http://www.allegro.pl/item134894654_pom ... esci_.html To jest wlasnie CY.
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » pt paź 27, 2006 22:55
no mój jest identyczny ale czym on sie rozni od JR ?? bo pewno do JR tez jest identyczny

-
vw_vandal
- Forum Master

- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » sob paź 28, 2006 10:45
Na tej aukcji silnik ma inaczej filtr ustawiony niż JR oraz łapę!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » sob paź 28, 2006 13:02
vw_vandal, No ja tez mam tak samo ustawiony filtr !!! (i własnie upuje proste mocowani zeby to zmienić:) a o ktorą łape ci chodzi tą zaraz po lewo na dole od filtra ?? to ja tego nie miałem bo silnik był bez łap :/ przekładałem swoje z diesla:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 28 gości