[mkIII] Powazny problem z odpaleniem auta

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

[mkIII] Powazny problem z odpaleniem auta

Post autor: ćwikła » wt lut 22, 2005 16:52

Zdarzyło mi sie ti juz 2 razy,silnik ogólnie zawze chodził super,nigdy nie było porlblemow z jego odpaleniem.Ale 2 razy juz mi zastrajkował.Wogóle nie mogłem odplic mojego autka.Kreciłem kreciłem i nic.3 akmulutary rozładowałem.Iskre podaje normalnie swiece i kable nowe.Pierwszy raz jak takie cos mu sie stało odpalił z bólem ale na gazie i po długima czasie(2 akumulatory rozładowałem) ale chodził przez pare sekund jak wrc jakby nie dostawał benzyny.Co to moze byc.Pomózcie!!!!!Juz nie mam siły!!Aha i wogóle zawsze jak jest mróz blokuje mi sie wskazówka od beznyny tak jakby w baku miałaby byc woda i zamarzała.Czy to mozliwe??

od Quatro7: uprzejmie prosi sie o precyzowanie tematów



fido

Post autor: fido » śr lut 23, 2005 11:40

jeśli chodzi o zamarzanie wody w baku lub przewodach paliwowych to takie rzeczy się zdarzają. dodaj któregoś z uszlachetniaczy dostępnych na rynku i nie tankuj na przypadkowych stacjach., autko daj do regulacji i może wystarczy.



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » śr lut 23, 2005 11:47

włałem juz preparat firmy xeramic kiedy zdarzyło mi sie to pierwszy raz ale nic to nie dało bo i tak drugi raz sie to zdarzyło.Wlewałem denaturat do baklu aby zwizał wode ale tez nici a moze to wogóle nie to??a regulacje czego zrobic??zaworów???Tankuje na szelu bp a ostanio na statoil tą bezsiarkową!!


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » śr lut 23, 2005 14:53

Wiec dzis mialem to samo jednak dzis atko odpalił na gazie za 3 razem z bólem ale odpaliło.Chodziło bardzo nierówno,otworzyłem maskei zauwazyłem ze miedzy cewką a koskta wchodzaca do niej(chyba moduł) widac jak w momencie dławienia sie silnika skacze sobie iskra.Co mam robic???Na kopie nadal pokazuje bład Halla(autko zgaszone za właczonym zaplonie)


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » sob lut 26, 2005 09:47

No ju chyba znalazłem przyczyne(prawdopodobnie to czujnik ssania-temp płynu chłodniczego)ale jeszcze do końca nie wiem na razie testuje na zasadzie prób i błedów....biore tez pod uwage monowtrysk..


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Zwoli

Post autor: Zwoli » ndz lut 27, 2005 01:41

Hej mimo że masz nowe kable to nadal możesz mieć przebicia postaraj się założyć takie plastikowe nakładki na przewody zapłonowe



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » ndz lut 27, 2005 12:35

Mam nakładki ale metalowe ale razem z mechanikiem sprawdzlaismy i zapłon jest oki.....iskre dostaje wszedzie


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

danielsku

Post autor: danielsku » pn lut 28, 2005 12:02

Ale wcześniej pisałeś że iskra Ci skacze w okolicach cewki więc może tam poszukaj przyczyny.. może tam jest jakaś wilgoć w kostce el.. a może poprostu cewka ma przebicie.... /Błąd czujnika Halla będzie zawsze kiedy robisz odczyt błędów na zgaszonym silniku - na uruchomionym nie powinno go być...



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » pn lut 28, 2005 13:32

No oki ale podczas zapalania iskra wszedzie jest(mechanik mierzył to jakims apratem i wszystko jest oki)juz tez wiem ze nie jest to czujnik temperatury:(Juz nie wiem co robic przedwczoraj było na minusie 14 stopni i zapalił bez probelmu a dzis niecałe 10 i nie chciał dopiero po wstrzyknieciu mu w dolot benzynki zajarzył.SAM NIE WIEC CO ROBIC DZIS ZAŁOZE INNY MONOWTRYSK I POJERZZE NA NIM Z TYDZIEN I ZOBACZY CZY BEDZIED TO SIE POWTARZAŁO


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości