[mk3] jak podnieść samochód, żeby stał wyżej
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3] jak podnieść samochód, żeby stał wyżej
mam pytanie, w golfie mk3 mam założone sprężyny sportowe FK które go dosyć mocno obniżyły, obecnie jest dobrze (tylko czasem zawadze o wyboje) ale w zimę nie wyobrażam sobie jazdy na tym. dopóki miałem założone koła 15' było dobrze, ale teraz mam zimówki 13' przez co jeszcze poszedł niżej. czy jest jakieś wyjscie, poza oczywiście zmianą na seryjne sprężyny?
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
Ano jest... Ja mam takie gumy ...
http://allegro.pl/item133941266_najleps ... mocja.html
Co prawda co roku trza wymieniac bo sie zuzywaja ale koszt niewielki
http://allegro.pl/item133941266_najleps ... mocja.html
Co prawda co roku trza wymieniac bo sie zuzywaja ale koszt niewielki
[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Można też kupić poprostu seryjne sprężyny
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
TeżMożna też kupić gwinta
Ale w sumie naprawdę najtaniej chyba wyjdzie zakupić seryjne sprężyny....
Oczywiście można zainstalować gumy między zwoje ale to nie jest najlepsze dla sprężyn...
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
sprezyny seryjne mam, tylko co sezon jezdzic na geometrie to bez sensu :/
[ Dodano: 24 Paź 2006 23:23 ]
Marihuana Man, a w jaki sposób je wsadziłeś? po dzwignięciu samochodu spręzyna się rozciągnęła i jes po prostu wsadziłes?ile masz tych gum na jednej sprezynie? czy rzeczywiście jest twardszy? no i o ile udało Ci się podnieśc auto? (sporo tych pytan:D)
[ Dodano: 24 Paź 2006 23:23 ]
Marihuana Man, a w jaki sposób je wsadziłeś? po dzwignięciu samochodu spręzyna się rozciągnęła i jes po prostu wsadziłes?ile masz tych gum na jednej sprezynie? czy rzeczywiście jest twardszy? no i o ile udało Ci się podnieśc auto? (sporo tych pytan:D)
- grzechu2410nn
- Gadatliwa bestia
- Posty: 506
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:41
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
- Fabian LDZ
- _
- Posty: 11385
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
hehe ta aukcja z allegro co podał Marihuana Man, to mojej firmy jestmcsym pisze:Marihuana Man, a w jaki sposób je wsadziłeś? po dzwignięciu samochodu spręzyna się rozciągnęła i jes po prostu wsadziłes?ile masz tych gum na jednej sprezynie? czy rzeczywiście jest twardszy? no i o ile udało Ci się podnieśc auto? (sporo tych pytan:D)
tak więc co do montażu podnosisz auto na lewarku, sprężyna sie rozciąga i wkładasz gume, jeśli chcesz żeby auto nie dobijało to wystarczy po jednej gumie w sprężyne, a jeśli chcesz je podniesc to muszisz włożyć po 2 gumy w sprężyne
A golfa masz zwykłego czy varianta. Ja przytachałem z niemiec varianta III, też na sprężynach żółtych sportowych KW. Jak jechałem to za mna czasem kupa iskier zostawała. Ale w moim przypadku okazało się że moje amorki maja gwint, i po tygodniu autko poszło 4 cm w górę. Może i w twoim przypadku da się podkręcić, skoro też masz sportowe.
Bo kołami to chyba nie nadrobisz wysokości, a dotego zacznie licznik kłamać jak założysz większe, nie mówiąc że można sobie coś jeszcze uszkodzić.
Bo kołami to chyba nie nadrobisz wysokości, a dotego zacznie licznik kłamać jak założysz większe, nie mówiąc że można sobie coś jeszcze uszkodzić.
- Fabian LDZ
- _
- Posty: 11385
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
mcsym gum bym nie wkładał na twoim miejscu w sprężyny, będzie jeszcze bardziej twardy. Poza tym jak jedna z gum wypadnie możesz załatwić sprężyny. Ja uniosłem tył wkładając między dolny talerzyk amortyztora i sprężynę 3,5 centymetrowy wkład okrągły z teflonu(materiał super wytrzymały) z wyfrezowana fazką od środka na końcówkę sprężyny, aby nie suwała się po nim. Taki sposób jest bezpieczniejszy dla sprężyny i lepszy co do amortyzacji golfika.
Polecam.
Polecam.
VWpower Golf
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości