[MK2] Zamontowanie wspomagania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

trafic1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn paź 23, 2006 19:27
Lokalizacja: Trójmiasto

[MK2] Zamontowanie wspomagania

Post autor: trafic1980 » pn paź 23, 2006 19:37

Mam już dość mocowania się z układem kierowniczym mojego golfa i postanowiłem zainstalować wspomę. Oczywiście większość wspomagań do tego auta na rynku wtórnym pochodzi z wersji benzynowych i nurtuje mnie pytanie czy wszystko pasuje od benzyny do diesla ??? Zwłaszcza zastanawia mnie czy stopa mocowana do bloku silnika,do której z kolei montuje się pompę jest identyczna jak w wersji benzynowej czy może jakaś inna,oraz czy dodatkowe kółko pasowe będzie pasowało od benzyny.......Proszę o fachowe rady w tej kwestii.....Z góry dziękuję !!!
Ostatnio zmieniony pn paź 23, 2006 19:52 przez trafic1980, łącznie zmieniany 1 raz.


Zwykły 1,6 Diesel
NIECH żYJE EKONOMIA !!!

greg

Post autor: greg » pn paź 23, 2006 19:50

raczej tak bo w katalogu częśći nie ma rozbicia diesel

[ Dodano: Pon Paź 23, 2006 7:59 pm ]
więc tak - pompa jest taka sama (za wyjątkiem silnika PG) z tym że jest dodatkowo pomiędzy pompą a kołem pasowym podkładka tylko w dieslu - nr kat. 068 145 193A, inne jest koło pasowe i teraz dziwne - diesle przy monatży ma tulejkę dystansową a inne podporę.



Awatar użytkownika
jopasek
grupa Łódzka
grupa Łódzka
Posty: 218
Rejestracja: pn paź 11, 2004 09:38
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: jopasek » wt paź 24, 2006 02:41

Ja osobiscie zakladalem wspomaganie od corrado 93 rocznik wszytko jest identyczne mocowanie poppy do bloku tez mimo iz mam diesla nie ma roznicy jest tylko jeden mankament kolo pasowe jest innne i trzeba orzerabiac ja zamowilem drugie u tokaza bylo latwiej niz dostac sppecjalnie do TD


PASSAT B6 '09 CR DSG 170KM 350Nm / MKI cabrio "sportline" '91
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]

trafic1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn paź 23, 2006 19:27
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: trafic1980 » wt paź 24, 2006 10:06

ja nie mam TD tylko najzwyklejszego klekota,czy w związku z tym będę miał również problem z tym kołem pasowym????[/quote]


Zwykły 1,6 Diesel
NIECH żYJE EKONOMIA !!!

Awatar użytkownika
jopasek
grupa Łódzka
grupa Łódzka
Posty: 218
Rejestracja: pn paź 11, 2004 09:38
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: jopasek » śr paź 25, 2006 00:25

ja mialem pompe od corrado dlatego maielm problemy :)


PASSAT B6 '09 CR DSG 170KM 350Nm / MKI cabrio "sportline" '91
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » śr paź 25, 2006 07:26

A tak wogóle jakie są koszta montażu wspomagania?(roboczizna+części)


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Awatar użytkownika
jopasek
grupa Łódzka
grupa Łódzka
Posty: 218
Rejestracja: pn paź 11, 2004 09:38
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: jopasek » śr paź 25, 2006 09:39

kupno wspomagania 220zl w moim przypadku jako ze mialem robic to sam bym nic nie placil ale muialem wyjcechac i oddalem na ten czas do mechanika zalozlyl mi to za 100zl +koszt plynu do wspomagana oryginalnego 28zl :bigok:


PASSAT B6 '09 CR DSG 170KM 350Nm / MKI cabrio "sportline" '91
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]

trafic1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn paź 23, 2006 19:27
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: trafic1980 » śr paź 25, 2006 09:40

koszt.......hmm to za ile kupisz cały komplet(co często jest trudne bo wciąż czegoś będzie tobie brakowało),ale jak się pokombinuje to możesz tak jak mieć to gratis.A jak? Już tłumaczę! Kupujesz w niemczech Golfa ze wspomą,można je już kupić za 200-300 euro.Przywozisz go pod dom i w zależności gdzie mieszkasz ogólny wstępny koszt wynosi 1000zł (mam dobrze bo pracuję w Szczecinie i wyprawa do Berlina to godzina jazdy).Jak już masz tego golfa to wyciągasz z niego kompletną wspomę i montujesz u siebie w aucie a swój stary układ kierowniczy zakładasz do przywiezionego auta. Później albo sprzedajesz je w całości po kosztach (no oczywiście możesz trochę zarobić jeśli znajdziesz klienta który chce zapłacić więcej) albo rozbierasz go na części i sprzedajesz w elementach a reszta na złomowisko. Z doświadczenia wiem że obie formy są dobre i pozwalają czasem jeszcze dobrze zarobić.


Zwykły 1,6 Diesel
NIECH żYJE EKONOMIA !!!

Awatar użytkownika
ciem
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: czw paź 12, 2006 13:07
Lokalizacja: Szczecin/Resko
Kontakt:

Post autor: ciem » śr paź 25, 2006 16:23

A czy czasem taka golfina ze Berlina to nie jakiś zeżarty rzęch który nie doczołga się do granicy? i czy faktycznie nie ma problemu z zakupem w takiej extra cenie?


[img]http://forum.vwgolf.pl/files/logo_grupy_162.jpg[/img]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1492017#1492017/]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1492017#1492017/[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162774]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162774[/url]

trafic1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn paź 23, 2006 19:27
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: trafic1980 » śr paź 25, 2006 20:02

jest tego złomu całe mnóstwo,to stare i paliwożerne auta których niemcy się chętnie pozbywają a chętnych na zakup polaków i innych przyjeznych handlarzy z zagranicy jest raczej niewielu,większość tych aut jest eksportowana do Afryki gdzie jeździ się nawet największym złomem. Przywiozłem około czterdziestu różnych dwójek na handel zaraz po wejściu polski do UE i żaden z samochodów nie był droższy niż 400 euro a większość kupiłem za 150-250 euro.Widuję je do dziś na ulicach mojego miasta,wiele sprzedałem znajomym i sąsiadom i jeszcze mi nikt nie narzekał.czy się doczłapią do granicy ??? Wszystkimi przujechałem na kołach,żadnych lawet i katowałem je nieludzko przez te kilkaset kilometrów.Zaden nigdy mnie nie zawiódł !!!! Miałem jednego z przebiegiem 380 tys. kilometrów z którego wyciekała woda z pękniętego węża,Dowiedziałem się o tym dopiero gdy zagotował się olej w silnikui stracił kompletnie swoje parametry tak że kontrolka ciśnienia się zapaliła. Gdy dolałem 4,5 litra zimnej wody na gorący silnik to się aż gotowała i byłem pewien na 100% że pęknie głowica i zepchnę grata do rowu. A tu nic !!! Podziwiam tego rupiecia do dziś.Dojechał do trójmiasta przy kilku dolewkach wody,wymieniłem pęknięty wąż i mój sąsiad śmiga nim na codzień i jest zadowolony. Konstrukcja Golfa jest prosta jak budowa cepa i dla większości z was to auto nie ma żadnych tajemnic więc byłbym spokojny o jakieś drobne awarie które i tak się nie zdarzają.


Zwykły 1,6 Diesel
NIECH żYJE EKONOMIA !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 363 gości