[MK3] Dioda od oleju i piszczenie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7388
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Dlaczego zakładasz nowy temat a nie kontynuujesz poprzedniegow76marko pisze:Witam wszystkich i bardzo proszę o porade
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=68843
The quieter you become, the more you are able to hear...
Tak jak koeledzy napisali jeśli wszystkie czujniki sa OK to wina mzoe leżec po stronie filtra oleju. Te firmy filtron powodowały w wielu przypadkach takie usterki. Co do samej wymiany to przeprowadz ja na zimnym silniku zmien filtr a nastepnie dolej oleju najwazniejsze zeby było to olej minerlany. Jesli olej wymieniał Ci warsztat to warto podjechac i zapytac sie jakiego oleju uzywaja.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
aż sprawdzę u siebie. mi coś takiego zdarzyło się kilka razy. po ostrej jeździe ile fabryka dała przez dłuższą chwilę, kiedy zwalniałem też zaczynała migać kontrolka i pojawiał się sygnał. po zatrzymaniu sie i odczekaniu chwili można było jazdę kontynuować. jak spytałem o to mechanika to powiedział że czasem tak jest i nie ma czym się przejmować. ale w takim razie sprawdze co mam za filtr. pytanie tylko jeszcze jakie czujniki ewentualnie sprawdzić ??
często tak jest a jest własnie tak w takich przypadkach że olej mocno się nagrzewaJarecki26 pisze:aż sprawdzę u siebie. mi coś takiego zdarzyło się kilka razy. po ostrej jeździe ile fabryka dała przez dłuższą chwilę, kiedy zwalniałem też zaczynała migać kontrolka i pojawiał się sygnał. po zatrzymaniu sie i odczekaniu chwili można było jazdę kontynuować. jak spytałem o to mechanika to powiedział że czasem tak jest i nie ma czym się przejmować. ale w takim razie sprawdze co mam za filtr. pytanie tylko jeszcze jakie czujniki ewentualnie sprawdzić ??
a tym samym rozrzedza i mimo sprawności silnika zaczynają się cyrki
często przyczyną są filtry, nie wyrabiające się czujniki (bo oleje nie spełniają norm),
i wreszcie za niski poziom oleju, często więc przy dość niewyczuwalnie pod nogą
czy okiem zużytych silnikach wlewano bardzo dobrej jakości minerala, dawano dobry
filtr i pomagało, a czasami był i problem z zapachanymi smokami i czasami
nawet z panewkami w silnikach
[ Dodano: Sro Paź 25, 2006 10:32 ]
czarny i białyw76marko pisze:Są dwa czarny i jeszcze jakiś , nie pamiętam koloru ... w każdym razie różnią się kolorystyką ... nie pomylić !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 368 gości