![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
[ Dodano: Sro Paź 04, 2006 06:58 ]
Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nie znam silnika 1,3 i nie wiem jaki typ przepływomierza maszGENE pisze:może ktoś miał styczność z silnikiem NZ 1,3 benz.? Potrzebuje informacji na temat przepływomierza, jak mozna go sprawdzić miernikiem?![]()
[ Dodano: Sro Paź 04, 2006 06:58 ]
Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
- i u mnie tez tak jest , czyli tak ma byc bo sie kiedys nad tym zastanawialem , ale zrobilem pomiar sciezek w przeplywomierzu i tak jest na 100 %GENE pisze:Dobra między 2 i 4 mam od 58Ω do 1,1kΩ, ale przy końcu(max wychylenie przepływomierza) spada mi do 850Ω
- rzeczywiscie jest to pomiar temperatury, muchajac suszrka w otwor przeplywomierza mozna sprawdzic czy dziala - powinno spadac - jak ktos ma termometr to nawet mozna sprawdzic charakterystykeGENE pisze:Ale co jest na pinach 1 i 4 przepływomierza? Mam na nich około 2,5kΩ. Wygląda mi to na pomiar temperatury.
jak nie dziala to walnięty najprawdopodobniej termistor np. od wybuchu LPGrobbox pisze:rzeczywiscie jest to pomiar temperatury, muchajac suszrka w otwor przeplywomierza mozna sprawdzic czy dziala - powinno spadac - jak ktos ma termometr to nawet mozna sprawdzic charakterystyke
-tylko ze w NZ jest przeplywomierz klapowy i nie ma zadnych podgrzewanych drucikowRobertP pisze:ak nie dziala to walnięty najprawdopodobniej termistor np. od wybuchu LPG
ale on zaczyna działać w obwodzie przeważnie w zakresie ponad 120 stopni C
jak poniżej to pracuje tzw. gorąca elektroda podająca sygnał przez tranzystor
(który może też być uszkodzony)
to są dwa strategiczne elementy lecące w przepływkach chyba że sam drucik sie wypalił
thx za uświadomienierobbox pisze:-tylko ze w NZ jest przeplywomierz klapowy i nie ma zadnych podgrzewanych drucikow
- sam uklad jest uproszczona wersja DIGIFANTA (nie posiada np. czujnika spalania stukowego) - a wtryski sa zmostkowane poniewaz nie jest to wtrysk sekwencyjny (wszystkie wtryskiwacze dzialaja razem), z tego co zauwazylem w autodacie to pierwszy wtrysk sekwencyjny (pomijam wtryski mechaniczne) jest w Mk3 w silniku ABF 2.0 16V.GENE pisze:Zdziwiło mnie tylko zasilanie od strony elektrycznej wtrysków, wszystkie są połączone równolegle pod te same dwa zaciski złączki 4 pin. Co to za sterowanie? Na jakiej zasadzie to działa? Nadmieniam, że jest to pełen wtrysk.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 388 gości