zamek centralny - dołozenie pilota
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zamek centralny - dołozenie pilota
witam.
mam w swoim golfie II 1.6 centralny zamek ten oryginalny.
chciałbym go zrobic aby był otwierany z pilota.co trzeba zakupic?co byscie polecili?
od Quatro7: uprzejmie prosi sie o precyzwanie tematów
mam w swoim golfie II 1.6 centralny zamek ten oryginalny.
chciałbym go zrobic aby był otwierany z pilota.co trzeba zakupic?co byscie polecili?
od Quatro7: uprzejmie prosi sie o precyzwanie tematów
Ostatnio zmieniony wt lut 05, 2008 20:56 przez pawka26, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak tak wszystko pięknie ale nie wiadomo czy kolega ma siłownik w drzwiach od kierowcy. Czasami VW nie montuje.
Sprawdź czy jak otwierasz drzwi pasażera to też centralny otwiera wszystko. Jeżeli nie tzn że nie ma siłownika w drzwiach od kierowcy i trzeba dorobić siłownik. Tzn kupić i zamontować na jedne drzwi.
Ja kupiłem siłownik i centralkę do sterowania centralnym. Już miałem alarm więc to miałem z głowy. Zamontowałem w drzwiach od kierowcy siłownik pospinałem i teraz klik i się otwierają drzwi od kierowcy a sekundkę reszta.
Sprawdź czy jak otwierasz drzwi pasażera to też centralny otwiera wszystko. Jeżeli nie tzn że nie ma siłownika w drzwiach od kierowcy i trzeba dorobić siłownik. Tzn kupić i zamontować na jedne drzwi.
Ja kupiłem siłownik i centralkę do sterowania centralnym. Już miałem alarm więc to miałem z głowy. Zamontowałem w drzwiach od kierowcy siłownik pospinałem i teraz klik i się otwierają drzwi od kierowcy a sekundkę reszta.
Gwiazdor nie myl sterowania zamkiem z siłownikiem. Co innego otwieranie z kluczyka w drzwiach pasażera a co innego brak siłownika. Nie wszystkie auta po przekręceniu kluczykiem w drzwiach pasażera otworzą centrala w całym aucie. Ale wszystkie otworzą z drzwi kierowcy i w tą wiązkę wpinasz sterowanie z alarmu.
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
I zapewne jak nie masz silownika to Ci sie beda drzwi od kierowcy otwierac
Wepniesz i co Ci to daje. Gosc sie pyta o otwieranie drzwi. Jak sa we wszystkich drzwiach silowniki to gdzie bys nie otwieral zamka to zawsze sie wszystko otworzy np jak w Audi gdzie nawet otwierajac bagaznik otwiera sie caly samochod.
Wepniesz i co Ci to daje. Gosc sie pyta o otwieranie drzwi. Jak sa we wszystkich drzwiach silowniki to gdzie bys nie otwieral zamka to zawsze sie wszystko otworzy np jak w Audi gdzie nawet otwierajac bagaznik otwiera sie caly samochod.
wyróżnia sie dwa rodzaje siłowników mastery i slave, czesto mastery są tylko u kierowcy i oznacza to ze jak otworzymy te drzwi to sie otworzą wszystkie a jak otworzymy slave to tylko slave sie otworzy, a jak ktos nie ma siłownika w drzwiach od pasarzera to to juz nie ejst centralny bo otwierajac jedne drzwi zadne inne sie nie otworzą
jak zakałdamy alarm.pilota to wystarczy podpiac pod drzwi kierowcy (master) i jak one sie otworzą za posrednictwem polota to "pociagna" za sobą reszte
jak zakałdamy alarm.pilota to wystarczy podpiac pod drzwi kierowcy (master) i jak one sie otworzą za posrednictwem polota to "pociagna" za sobą reszte
TheGwiazdor - ja ci to piszę i uatro7 ci to pisze. Ty mówisz o przełączniku s klamce który otwiera - steruje centralnym i nie myl pojęć gdyż siłownik to jest to urządzenie które fizycznie wykonuje ruch w drzwiach. Jeśli otwierasz w drzwiach kierowcy kluczykiem i otworzą się wszystkie pozostałe drzwi to oznacza że siłowniki są w każdych z nich.Jeśli w ten sam sposób otworzysz kluczykiem od strony pasażera to oznacza dokładnie że w tych drzwiach też jest tzw. master. jeśli natomiast otworzą się tylko drzwi pasażera to oznacza że siłownik jest w funkcji slave a w tym momencie otwarłeś nie siłownik tylko mechanicznie cięgnem. Jasne?
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
No dobra chłopaki macie mastera w drzwiach od kierowcy i ja też tak mam. Ale w niektórych przypadkach master nie otwiera drzwi sam. Trzeba dołożyć siłownik do tych drzwi bo go tam po prostu nie ma.
A mowa o otwieraniu pilotem. Wiem zakładałem i musiałem dołożyć siłownik. Więc jeżeli masz mastera który jest zarazem siłownikiem to jest ok. U mnie nie dochodzi do tego mastera żadna rurka z powietrzem tylko kostka która łaczy zasilanie i pompkę w bagażniku.
A mowa o otwieraniu pilotem. Wiem zakładałem i musiałem dołożyć siłownik. Więc jeżeli masz mastera który jest zarazem siłownikiem to jest ok. U mnie nie dochodzi do tego mastera żadna rurka z powietrzem tylko kostka która łaczy zasilanie i pompkę w bagażniku.
master to siłownik z krańcówkami w środku które sterują pracą sterownika centrala. Slave to siłownik bez tych krańcówek. Weź poczytaj najpierw a później używaj terminów których nie znasz bo upierasz się że księżyc świeci a świeci słońce. Ponadto rozróżniamy dwa typy siłowników w drzwiach kierowcy. Jedne mają w sobie ww krańcówki a inne nie i do tych drugich zespół krańcówek jest w kasecie drzwi. Przekręcając kluczykiem zwierasz odpowiednią krańcówkę w zależności od kierunku przekręcania (otwieranie/zamykanie). I powtarzam jeszcze raz Siłownik to mechanizm który fizycznie przełącza cięgno zamka a kwestia sterowania to inny temat.
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
No mam coś takiego ale ja cały czas mówię o podłączeniu na pilota żeby się otwierały zamek. W 4 drzwiach mam siłowniki + klapa i wlew paliwa.
Mnie nie chodzi o to czy to się master zwie czy slave czy krańcówka.
U mnie w drzwiach od kierowcy jest takie urządzonko (jak zwał to zwał) które wygląda jak siłownik ale nie otwiera samoczynnie drzwi (tylko mechanicznie) po przekręceniu kluczyka. Ale dokładając sterowanie pilotem musiałem założyć osony siłownik z centralką do w/w drzwi żeby po wciśnięciu przycisku te drzwi się otwierały. A jeżeli te się otworzyły to reszta dostawała sygnał ze starego czujnika i się otwierała.
Mając taką sytuację jak u mnie chyba mi nie wmówisz że bez takiego zabiegu drzwi by się otwierały pilotem.
A księżyc świeci niestety...ale światłem odbitym więc też nie masz do końca racji.
Pozdrawiam.
Mnie nie chodzi o to czy to się master zwie czy slave czy krańcówka.
U mnie w drzwiach od kierowcy jest takie urządzonko (jak zwał to zwał) które wygląda jak siłownik ale nie otwiera samoczynnie drzwi (tylko mechanicznie) po przekręceniu kluczyka. Ale dokładając sterowanie pilotem musiałem założyć osony siłownik z centralką do w/w drzwi żeby po wciśnięciu przycisku te drzwi się otwierały. A jeżeli te się otworzyły to reszta dostawała sygnał ze starego czujnika i się otwierała.
Mając taką sytuację jak u mnie chyba mi nie wmówisz że bez takiego zabiegu drzwi by się otwierały pilotem.
A księżyc świeci niestety...ale światłem odbitym więc też nie masz do końca racji.
Pozdrawiam.
lusterko też świeci światłem odbitym jak księżyć a jest tylko lusterkiem. (dokładnie to świecić znaczy wytwarzać światło) Wracając do tematu zamka Ty nie włączyłeś fizycznie sterowania z alarmu do sterowania centralem tylko założyłeś osobny siłownik który pośrednio ciągnąc cięgnem przełącza krańcówki od orginalnego centrala tylko po co? A co ci mam wmawiać jak ostatnio robiłem Audi b3 (central powietrzny) jak i golfa 4 (central elektryczny) i takich kombinacji nie stosowałem. Jeśli nie wierzysz to wiedź do jakiegokolwiek elektryka samochodowego i z nim pogadaj. Ty zrobiłeś siłownik popychający siłownik - niezłe!
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 81 gości