[MK2 1.6 PN] Nierówne obroty silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nastawnik przepustnicy
witam, mam ten sam problem, juz raz jezdziłem z tym do mechanika i po podłączeniu pod kompa wyczyścił gażnik i min. ten cały nastawnik przepustnicy. na allegro widze ze mozna taki nastawnik kupic po regeneracji ale zastanawiam sie czy nie mozna by samemu go "zregenerowac". jestem w o tyle komfortowej sytuacji ze posiadam dwa takie gaźniki i działam na zasadzie przekładania tego nastawnika co jakis czas. przeczyszczam go wd 40 i innymi. z tego co zauważyłem w środku nastawnika znajduje sie cos w stylu uszczelki gumowej która moim zdaniem parcieje i to jest powodem "zawieszania sie obrotów".
Być może ktoś z Was wie jak fachowo rozebrać ten nastawnik. Mechanik nie chciał mi tego zdradzic. pozdrawiam wszystkich golfiarzy PN
Być może ktoś z Was wie jak fachowo rozebrać ten nastawnik. Mechanik nie chciał mi tego zdradzic. pozdrawiam wszystkich golfiarzy PN
w serwisie gość pokazał mi to najpierw na kompie w jakimś programie gdzie był widoczny model golfa wraz z całą instalacją elektr i podłączeniem kompa.nie wiem co to za program ale myślę że w progr. ETKA powinno być to pokazane. gniazdo wtykowe tak jak Ci wcześniej napisałem znajduje sie za panelem nawiewu wewnętrznego kabiny, jakieś 10cm poniżej radia (tam gdzie są te dwie kratki)
[ Dodano: 24 Paź 2006 09:49 ]
aha i żebyśmy mieli jasność, dotyczy to silnika 1.6 PN z kompem Ecotronic
[ Dodano: 24 Paź 2006 09:49 ]
aha i żebyśmy mieli jasność, dotyczy to silnika 1.6 PN z kompem Ecotronic
kolego czytaj uważnie. zapytałem czy ktoś wie jak to się robi bo facet który mi to naprawiał nie powiedział jak to się robi. skasowali mnie za diagnostyke silnika i regenerację czyli czyszczenie nastawnika 200pln(dali gwarancję na 10tyś. km, zrobiłem 17tyś.). mniej wiecej wiem o co chodzi i jeżeli ktoś by mi doradził , mógłbym sam to zrobić. Naprawę przeprowadzono mi w firmie "Roman Porcz" we wrocławiu, nie pamietam na jakiej ulicy ale mam gdzieś wizytówkę. Myślę ze bez problemu mogą to również zrobić w Jetronicu na opolskiej. problem w tym ze nie uśmiecha mi sie co pół roku wydawać 200pln na to samo.
[ Dodano: 24 Paź 2006 13:04 ]
a i są jeszce dwie firmy gdzie mogą to zrobić we wrocławiu. mieszczą sie koło korony przy salonie mercedesa ale tam nie było wolnego terminu wiec zrezygnowałem. nazw też nie pamietam ale mam gdzieś zanotowane.
[ Dodano: 24 Paź 2006 13:04 ]
a i są jeszce dwie firmy gdzie mogą to zrobić we wrocławiu. mieszczą sie koło korony przy salonie mercedesa ale tam nie było wolnego terminu wiec zrezygnowałem. nazw też nie pamietam ale mam gdzieś zanotowane.
aha chyba że o to chodzi psiknąłem w tą przepustnice bez zdejmowania (jest tam taka dziurka średnicy 1,5mm) chodziło mi o to żeby przesmarować uszczelkę która jest wenątrz i chyba się trochę zapiekła lub sparciała.
poza tym przeszukałem google i ktoś napisał że prócz przeczyszczenia nastawnika trzeba tą uszczelke wymienic ale nikt nie wie gdzie można taką kupić.
Jeżeli wybierasz się ze swoim autem do mechanika to zaobserwuj może dokładnie co i jak to na przyszłość sie przyda. ja to pierwszym razem olałem i teraz żałuję
w każdym razie boirę dziś sprawy w swoje ręce. trzymaj kciuki.
poza tym przeszukałem google i ktoś napisał że prócz przeczyszczenia nastawnika trzeba tą uszczelke wymienic ale nikt nie wie gdzie można taką kupić.
Jeżeli wybierasz się ze swoim autem do mechanika to zaobserwuj może dokładnie co i jak to na przyszłość sie przyda. ja to pierwszym razem olałem i teraz żałuję
w każdym razie boirę dziś sprawy w swoje ręce. trzymaj kciuki.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Ktoś z was próbował demontować te kratki, żeby dostać się do złącza diagnostycznego (które niby tam jest)? Jak je się w ogóle demontuje? Próbowałem, ciągnęłem za całość (za ten plastik, który zawiera w sobie dwie kratki nawiewu) i nic - może za słabo ciągnełem?
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Należy oszlifować lub obtoczyć siłownik w miejscu sklejenia.Delikatnie nożem odciąć wieczko górne, naprawić membranę (wykonać ją z materiału olejoodpornego) .Wytoczyć zapraskę z duraluminium i na prasie zaprasować .Przed złożeniem posmarować klejem membranę w miejscu zaprasowania. - skopiowane ze strony www.gaznik.pl
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 289 gości