Ups Sorry, 60 Nm dokręcamy faktycznie śruby mocujące tarczę. Mój błąd, żle spojrzałem na rysunek. Po sprawdzeniu w innej publikacji: około 15 Nm
Co do czopa to powinien on wyglądać mniej więcej na "nowy". tzn nie powinien mieć żadnych zadrapań, śladów po obracającym się łozysku, przetać i wytarć. Nie powinno być także na nim rdzy. łożysko załozone na czop powinno ściśle do niego przylegać całą swoją powierzchnią.
[MK2] niezawodny sposob na dokrecenie łosyka z tyłu w bębnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
no to stlo sie co czego najbardziej sie obawialem, oska jest juz lekko starta i samo lozysko jak zalozylem na nia , to sie bierznia obraca, kupilm nowe łozysko ale nie zakladalem bo je tez szlag trafi jak sie zagrzeje, dziwna sprawa bo skercilem na starym i na razie jest cisza, zobacze pozniej, w razie czego zaraz jade po MK2 do rozbiorki i ak cos to z tamtego sobie "pozycze" jak bedzie ok pozniej w dziale sprzedam opisze co z tego auta jest na handel. DZieki wszystkim za pomoc , Pozdrawiam
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 173 gości