sorki ze pisze post pod postem ale chciałem by temat wrucił na 1. strone bo tylko nowcyh postów powstało ze ten spadł już na 2. i nie bedzie zadnego zainteresowania a co za tym idzie odpowiedzi na moje pytanie
Quatro7 pisze:sorki ze pisze post pod postem ale chciałem by temat wrucił na 1. strone bo tylko nowcyh postów powstało ze ten spadł już na 2. i nie bedzie zadnego zainteresowania a co za tym idzie odpowiedzi na moje pytanie
Raczej wymieniasz kpl. zespól. Podnieś wykładzine bagażnika to zobaczysz blaszaną klapkę a po odkręceniu paru srub rurki i przewody do paliwa. Jak wyjmiesz daj znać bo mam chęć pokombinować z lampką rezerwy ale muszę mieć w łapach kpl. pływak z rurkami.
a pływak cisnieniowy to taki bajer ze na wskaźniku od paliwa widzisz ciagle realny stan paliwa w zbiorniku skazowka nieprzechyla sie rpzy zakrętach i nie podnosi tak wolno