Mam głowicę z mosiężnymi tulejami wprasowanymi w gniazda pompowtryskiwaczy, które wystają jak na poniższym zdjęciu. Czy tak osadzona tuleja pozwoli mosiężnej uszczelce docisnąć się do głowicy i uszczelnić cylinder, czy może pompowtryskiwacz wpierw się zaprze o tę tuleję? Silnik 2.0 TDI PD 140 KM (BPW)
Mosiężne tuleje gniazd pompowtryskiwaczy w głowicy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Mosiężne tuleje gniazd pompowtryskiwaczy w głowicy.
Ostatnio zmieniony pn sty 27, 2025 15:26 przez Bednarus, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Mosiężne tuleje gniazd pompowtryskiwaczy w głowicy.
A niby dlaczego ?
Normalna robota z popularnym wstawieniem gniazd. Tuleje z mosiądzu są trwalsze niż oryginalnie stosowane tam aluminium.
Normalna robota z popularnym wstawieniem gniazd. Tuleje z mosiądzu są trwalsze niż oryginalnie stosowane tam aluminium.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Re: Mosiężne tuleje gniazd pompowtryskiwaczy w głowicy.
Jeżeli tuleja wystaje za dużo, to istnieje ryzyko, że miedziana uszczelka na dole pompowtryskiwacza nie dociśnie się do głowicy, bo jego górna część opadła się o tuleję. Wtedy będzie katastrofa. Niemniej włożyłem pompowtryskiwacz bez jakichkolwiek oringów i wydaje się, że doszedł on do samego końca, ale zostało może 0,5 mm zapasu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości