

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
20mA ustawiam na mierniku jako wartość. A jak wyciągam bezpieczniki i sondy wkładam w ich miejsce, to przy każdym pokazuje 0.00 czyli jakby wszystko było ok i nigdzie prąd po obwodach nie uciekał.
Z 3 lata temu wymieniane szczotki o ile dobrze pamiętam. Dziwne, że pokazuje prąd na Aku 13.6 , a jak odpalam to taki właśnie słabnący obrót czuc jakby rozrusznik za mało prądu dostawał takie mam odczucie.
Akumulatorów nie podmianiam tylko na kable odpalam i idzie od strzała , a podpinam pod benzynowe. Spróbuję jeszcze zobaczyć jakie jest napięcie na aku pod obciążeniem. A silnik ahf dieselBednarus pisze: ↑pt gru 13, 2024 01:40Napięcie akumulatora mierzy się pod obciążeniem. Urządzenie testujące pokazuje napięcie podczas zwarcia. Nie mając urządzenia można włączyć wszystkie odbiorniki prądu co są w aucie między innymi: światła mijania, drogowe, przeciwmgłowe, wstecznego, wentylator na 4, radio, oświetlenie kabiny i bagażnika itp. Jeżeli napięcie spadnie poniżej 10 V, to znaczy, że akumulator jest zużyty. Nie wiem jaki silnik jest w aucie, w którym występuje problem, a jaki w samochodzie, do którego wkładany jest akumulator na próbę, ale wkładając z diesla do benzynowego, to ten drugi będzie odpalał bez problemu.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości