[mk2 TDic] Metalowa uszczelka pod głowice

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt paź 20, 2006 23:57

tomogolf2 pisze:uszczelka od golfa 3 nie pasuje do 2, trebaby było poszerzac cylinrdy
oprocz otworow na cylindry sa jeszcze jakies roznice? bedziesz mial td jak nowke ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » sob paź 21, 2006 12:49

troche tez niepasuja niektore otwory wodne,tak o jakies 3,5 milimetrow poprzesuwane, kurde szkoda ze nie zrobiłem zdjecia, zobaczył bys ze jednak sie rozni....a samochodzik bede miałw poniedziałek.....kurde juz nie moge sie doczekac.....ale i z budżetu mi ubedzie....


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob paź 21, 2006 22:08

tomogolf2 pisze:tak o jakies 3,5 milimetrow poprzesuwane, kurde szkoda ze nie zrobiłem zdjecia
no szkoda... i szkoda, ze nie pasuje


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pn paź 23, 2006 21:13

dzis odebrałem golfine.kurde teraz to jest całkiem inna praca silnika, wczesniej to nim rzucało a teraz to stoi w miejscu,nic nie buja,az mi sie podoba :) ale 700 km musze go docierac.....potem dokrecenie głowicy i znow ze 300 docierania....ale potem to juz sobie to odbije :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt lis 07, 2006 13:40

odkopuje temat

porownanie metalowej uszczelki 1.9 td do zwyklej 1.6 td (hydrauliczna glowica)

na pierwszej fotce uszczelka od 1.6 lezy na uszczelce od 1.9, jak widac uszczelka 1.9 posiada wszystkie otwory ktore ma uszczelka 1.6, kilka z nich jest lekko przesunietych

na drugiej fotce metalowa uszczelka 1.9 lezy na uszczelce 1.6, uszczelka 1.9 ma dodatkowe otwory miedzy cylindrami

1.9 ma nieco wieksze otwory cylindrow

co o tym sadzicie Panowie?

Obrazek

Obrazek


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt lis 17, 2006 18:29

zaprzal pisze:co o tym sadzicie Panowie?
Czyli jak bym miał czas spróbował bym ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości