Gdy odkręciłem to połączeni nie było tam żadnej uszczelki, ale pojawił się tam ostatnio przedmuch spalin
Połączenie wygląda w taki sposób:

W katalogu z częściami na rysunku brak jest jakiegokolwiek uszczelnienia pomiędzy tymi elementami
Udało mi się znaleźć taką uszczelkę

Dotarłem do dokumentacji serwisowej producenta jest tam następująca procedura (na rysunku ani w tekście też niema żadnej wzmianki o uszczelce)
- Dokręcić ręką nakrętkę na szpilce wychodzącej z turbosprężarki
- Dokręcić docelową siłą nakrętki na szpilkach wychodzących z kolektora wydechowego
- Przykręcić spływ oleju i mocowanie turbosprężarki do bloku silnika
- I dopiero teraz dokręcić docelową siłą nakrętkę szpilki wychodzącej z turbosprężarki


Proszę o poradę w jaki sposób to poprawnie dokręcić żeby nie było tam przedmuchów, czy użyć tej uszczelki metalowej, a może skręcić to bez żadnego uszczelnienia, albo jeszcze inaczej?