[mk4 alh] czujnik temperatury a vag

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

[mk4 alh] czujnik temperatury a vag

Post autor: suavomer » sob paź 21, 2006 18:56

Czy wskazanie w vagu "Coolant temperature" to wskazanie czujnika temperatury silnika czy płynu chłodzącego? Są jeszcze jakies czujniki temperatury w ALH?

I chyba mam bzika: gdzie zrobie porzadną diagnostykę (równiez na hamowni pod obciążeniem) na zachodzie naszego pieknego kraju?

pozdro


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob paź 21, 2006 19:06

suavomer pisze:Czy wskazanie w vagu "Coolant temperature" to wskazanie czujnika temperatury silnika czy płynu chłodzącego
to wskazanie temperatury płynu chłodzącego na podstawie danych z czunika umieszczonego w króćcu przy głowicy

ze znanych to chyba najbliżej Wrocław...ale może podjedź do tunera i od razu wgraj sobie program



Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » sob paź 21, 2006 19:38

A kto we Wrocku?


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763


Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: [mk4 alh] czujnik temperatury a vag

Post autor: leo... » sob paź 21, 2006 23:27

suavomer pisze:Czy wskazanie w vagu "Coolant temperature" to wskazanie czujnika temperatury silnika czy płynu chłodzącego? Są jeszcze jakies czujniki temperatury w ALH?

I chyba mam bzika: gdzie zrobie porzadną diagnostykę (równiez na hamowni pod obciążeniem) na zachodzie naszego pieknego kraju?

pozdro
czego szukasz - coś niedomaga ??
po co chcesz hamowac auto obciążeniówką ??

BTW - w wawie masters ma taką hamownie - kawalek drogi do niego masz ...



Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » ndz paź 22, 2006 22:50

Eh robilem wykresy przeplawki i bylo git. potem mialem klopoty z mechami poczytaj tu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56459. Ponownie pomierzylem przeplawke i nie spodobalo mi sie. Kupilen nowa (pierburga orginal nowke) i dalej to samo wiec tak chyba ma byc. Przeplawke mierzylem na 4ce. Na poprzedniej mialem taki objaw: zimny silnik super kop. Cieply gorzej z przyspieszeniem. Teraz testuje tego pierburga, ale bierze mi litra wiecej na trasie od jakiegos czasu (pierburg jeszcze nie wiem ale chyba to samo) wiec sadze ze mechy mi cos nagrzebaly a nie dojde co bo 3 ich juz bylo (m.in. vagiem w nastawach poczatkowych autka). Więc chcę znaleźć kogoś kto doprowadzi go do stanu poczatkowego, kiedy bylo wszystko jak nalezy i kopniecie i spalanie. (spalanie na trasie wzrosło z 5,5 do 6,2-6,5 - miasto 7-8 a było wlasnie 6,5-6,8 zawsze z klimą).

Pozdrawiam

[ Dodano: Pon Lis 06, 2006 22:15 ]
To naprawdę nie ma innych czujników temperatury w ALH tylko ten od cieczy chłodzącej?


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości