[MK2] Skrzynia biegów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Panter
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: pn wrz 11, 2006 00:04
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- Kontakt:
[MK2] Skrzynia biegów
witam. tak jak w temacie nie chca wskakiwac biegi np jadac na 1 (jesli uda sie wrzycic bo czasami wchodzi wsteczny albo na odwrot) bardzo siezko sie wrzuca 2 praktycznie caly czas wchodzi z 1 na 4 i albo zaczyna zgrzytac albo trzeba z calej sily zeby weszla 2 . nie wiecie co tu jest grane? podejzewam ze problem tkwi w tej przejsciowce od drazka zmiany biegow do skrzyni tam jest jakas taka jak by kulka i na nia zalozona jest guma i na tym luzy sa. prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony sob paź 21, 2006 18:14 przez Panter, łącznie zmieniany 1 raz.
- Panter
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: pn wrz 11, 2006 00:04
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- Kontakt:
no wlasnie o te łaczniki chodzi chyba... nie wiesz gdzie to mozna dostac ? i jak to sie fachowo nazywa ,apropo poduszek skrzyni to raczej odpada, i i jeszcze przegladam inne tematy to olej tez byl wymieniany i jest nówka, co prawda nie wiem co z tym wspulnego ma olej no ale ..
a i jeszcze jedno pytanie jak je rozberac ? trzeba kanału do tego czy da sie od góry i jak da sie to jak ?
a i jeszcze jedno pytanie jak je rozberac ? trzeba kanału do tego czy da sie od góry i jak da sie to jak ?
Re: Skrzynia biegów MK2
tą kulkę nazywaja też potocznie jabłkiemPanter pisze:podejzewam ze problem tkwi w tej przejsciowce od drazka zmiany biegow do skrzyni tam jest jakas taka jak by kulka i na nia zalozona jest guma i na tym luzy sa.
może juz masz tak duże luzy że nie chce wchodzić albo calość źle przykręcona
za mocno w lewo, a robił mi tomechanik nba podnosniku ja siedziałem w środku
a on tak kręcił i kazał mi sprawdzać i mowił że się przesunęło, tak własnie
miałem dawno w swoim mk1
nie jest cieżko dostać sie do tego ....,Panter pisze:RobertP a wiesz moze jaki klucz ? i czy ciezko sie dostac do tego? trzeba kanału?
nie pamietam ale to chyba albo był klucz 10 lub 13,
ale glowy nie dam uciąć nie pamietam, wtedy mechanior
siedział pod spodem a ja w autku i on kręcił a ja na górze
sprawdzałem czy biegi wszystkie są i czy dobrze wchodzą
tylko przypominam to było w mk1 nie wiem jak jest w mk2
ale chyba tak samo, chociaż nie mam pewności
bo w mk3 czy pasku b3 z góry się odkręca cztery śruby
kluczem nr 10 i opada "obudowa" i wtedy jest dostep do
tego mechanizmu od wajchyb od biegów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 254 gości