[MK3 1.9D] Piszczy pasek alternatora jak zimny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Tuning_Boy_2005
- Ma gadane
- Posty: 242
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 22:51
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
[MK3 1.9D] Piszczy pasek alternatora jak zimny
posiadam MK3 1,9 D i mam problem, poniewaz jak jest zimny to piszczy mi pasek alternatora, wymienilem go i dalej piszczy ale nie tak glosno, wiec chce wymienic rolke napinającą, wie ktos jak to sie wymienia??
Ostatnio zmieniony sob paź 21, 2006 18:14 przez Tuning_Boy_2005, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.vwslask.pl/
Skoro wymieniales pasek to rolka to pikuś.Biezesz francuza albo jakies kombinery,odginasz to ramie na sprezynie,zdejmujesz pasek na bok puszczasz sprezyne ,bierzesz klucz 13 najlepiej jakis oczkowy i odkrecasz rolke. Zalozenie nowej w odwrotnej kolejnosci.
Pytanko do Ciebie.Czy ta rokla na tym ramieniu bardzo ci drga na wolnych obrotach?
Czy nie masz przypadniem bicia na kole pasowym wielorowkowym?
Pytanko do Ciebie.Czy ta rokla na tym ramieniu bardzo ci drga na wolnych obrotach?
Czy nie masz przypadniem bicia na kole pasowym wielorowkowym?
CB :) BEZ TEGO SIE NIE RUSZAM !!!!!!!!!
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
przy okazji i ja do tematu sie podepne
Tuning_Boy_2005, ja ci powiem,żwe wymieniałem przy okazji rozrządu wszustko łącznie ztym napinaczem i piski dalej są,ale co jest ciekawe tylko na zimnym silniku,jak się zagrzeje jest ok,z miskiem ostatnio ten pasek sciągneliśmy i odpaliłem silnik bez niego i nie piszczało,dalej więc nie doszedłem do tego co to moze być
Tuning_Boy_2005, ja ci powiem,żwe wymieniałem przy okazji rozrządu wszustko łącznie ztym napinaczem i piski dalej są,ale co jest ciekawe tylko na zimnym silniku,jak się zagrzeje jest ok,z miskiem ostatnio ten pasek sciągneliśmy i odpaliłem silnik bez niego i nie piszczało,dalej więc nie doszedłem do tego co to moze być
- Tuning_Boy_2005
- Ma gadane
- Posty: 242
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 22:51
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
no ja autko przywiozlem auto w tamtym roku i mam rachunek ze przed moim kupnem byl wymieniany rozrzad, zloty60 na wolnych obrotach nie drga wcale tylko jak lekko mu dam gazu to ta rolka bardzo lata i troche piszczy, jak wyloncze silnik i chwytam rolke to chodzi na boki, a gora dol to ona ma chodzic bo przezto naciaga pasek, wiec mysle ze na rolce jest lozyska rozwalone, no jak jeszcze siedze w aucie na wolnych obrotach nic nie slychac a jak dam centymetr gazu to drga bardzo glosno, wiec jak to nie rolka to juz niewiem co to moze byc, nawet wywalilem oslone z rozrzadu ale ona wogule nie drga
http://www.vwslask.pl/
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: [MK3 1.9D] Piszczy pasek alternatora jak zimny
kółko alternalora sie wyrobiło - wymień i zapomnij o piskachTuning_Boy_2005 pisze:posiadam MK3 1,9 D i mam problem, poniewaz jak jest zimny to piszczy mi pasek alternatora, wymienilem go i dalej piszczy ale nie tak glosno, wiec chce wymienic rolke napinającą, wie ktos jak to sie wymienia??
- Tuning_Boy_2005
- Ma gadane
- Posty: 242
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 22:51
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
tzn ze trzeba caly mechanizm kupic czy wystarczy samą rolke kupic???lukopr pisze:wygląda na to ze do wymiany napinacz paska... tylko w 1Y sa napinacze? u mnie nie ma:/ w 1Z jezeli drga to napinacz siadł
[ Dodano: 21 Paź 2006 19:39 ]
leo... pisze:kółko alternalora sie wyrobiło - wymień i zapomnij o piskach[/quote pisze:
a mozna kupic samo kółko alternatora?? czy trzeba wymienic caly alternator??
[ Dodano: 21 Paź 2006 19:49 ]
te piszczenie to ustaje jak jest ciepły, tylko teraz bardziej mnie denerwuje te drganie tego napinacza i niewiem co zrobic, sprawdzalem na allegro i nie znalazlem calego napinacza a w ASO to bedom chcieli wszystkie pieniadze
http://www.vwslask.pl/
w 1Y nie ma napinacza mpiszczał pasek gates wymieniłęm na contintecha i ok, a u kolegio poranne piski były spowodowane lekkim obracaniem się gumy na dużym dolnym kole gumowo metalowym- te które czasami sie giba jak ktos zle założy rozrzad. Ponoć to se zdarza a koło dużo kosztuje bym sie tym nie martwił.
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 21:28
- Lokalizacja: pajęczno
ja w zeszłym tygodni wywaliłem getssa po roku czasu zostały z niego strzępy ,getss robi cholernia twarde paski ,założyłem contitecha i przestało a już miałem kupywać rolkę do alternatora .postaw na mięki pasek taki który po wyjęciu z opakowania będzi próbował przyjąć owalny kształt ,niekture paski są tak twarde że po zdjęciu opakowaniw nawet się ni prubują prostować .powodzenia
- Tuning_Boy_2005
- Ma gadane
- Posty: 242
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 22:51
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
dobra juz wszystkich rozumie piszczeie to ustepuje jak sie zagrzeje ale mnie non stop te drganie tej rolki denerwuje to jak by cos bylo luzen czy qrde juz sam nie wiem co to moze byc zaraz ide zrzucic pasek i sprawdze rolke
[ Dodano: 22 Paź 2006 11:26 ]
no i chyba juz znalazlem przyczyne poszlem do garazu zrzucilem pasek alternatora i wlonczylem auto i cisza, nic nie szuszczy nic nie drga, wiec to chyba rolka napinacza była głównym sprawcą :/) ponizej fotki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/81d ... b17ec.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/146 ... ea990.html
[ Dodano: 23 Paź 2006 18:12 ]
no i po klopocie wymienilem rolke i troche to ucichło, ale nie dalo mi to do konca spokoju wiec postanowilem rozkrecic caly napinacz , wymontowalem alternator puzniej wyjalem cale trzymanie napinacza i rolki, rozebralem na czesci pierwsze, wyczyscilem sprezyne , dalem nowy smar, poskladalem, i przyczyna drgan bylo to ze byly wyrobione tuleje przez ktore przechodzi cały pret na ktorym trzyma sie rolka napinacza, wynienilem te tuleje poskladalem wlonczylem motor i jest cichosza wiec caly koszt jaki mnie przyszedł to 73 zł za rolke napinacza i 15 zł tulejki to w takim razie kolo pasowe jest ok
[ Dodano: 22 Paź 2006 11:26 ]
no i chyba juz znalazlem przyczyne poszlem do garazu zrzucilem pasek alternatora i wlonczylem auto i cisza, nic nie szuszczy nic nie drga, wiec to chyba rolka napinacza była głównym sprawcą :/) ponizej fotki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/81d ... b17ec.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/146 ... ea990.html
[ Dodano: 23 Paź 2006 18:12 ]
no i po klopocie wymienilem rolke i troche to ucichło, ale nie dalo mi to do konca spokoju wiec postanowilem rozkrecic caly napinacz , wymontowalem alternator puzniej wyjalem cale trzymanie napinacza i rolki, rozebralem na czesci pierwsze, wyczyscilem sprezyne , dalem nowy smar, poskladalem, i przyczyna drgan bylo to ze byly wyrobione tuleje przez ktore przechodzi cały pret na ktorym trzyma sie rolka napinacza, wynienilem te tuleje poskladalem wlonczylem motor i jest cichosza wiec caly koszt jaki mnie przyszedł to 73 zł za rolke napinacza i 15 zł tulejki to w takim razie kolo pasowe jest ok
http://www.vwslask.pl/
Pasek
Chłopaki to jak jest z tym paskiem?? ja mam mk3 1.9d no i nie ma tam napinacza są trzy koła od alternatora pompy wodnej i silnika, najlepsze jest to że pasek jest rowkowany a koło pompy wody jest prawie gładkie. No i oczywiście piszczy no i starcza mi na 6 miesięcy to juz drugi w tym roku i bez zmian. Co robić.......???
Re: [MK3 1.9D] Piszczy pasek alternatora jak zimny
w pierwszej kolejnosci sprawdzic dolne kolo pasowe walu korbowego( te z gumą) tak jak kolega wczesniej pisal zaznaczyc kredą i za jakis czas sprawdzic. a przy załozeniu nowego paska polecam założyc sprzęgło na alternator- zmniejszy drgania na pasku i wydłuży jego żywotność.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 128 gości