Panowie mam awarie silnika ASV i musze zrobic z turbina (zapieczona geometria). Rozebralem turbine, wiem mniej wiecej co i jak ale chcialem zapytac o bieznie geometri (tam gdzie porusza sie kierownica geometrii). Widzialem w poradnikach, ze te bieznie mozna zdemontowac (celem usuniecia zadziorow i "splanowania" powierzchni), ale u mnie wyglada to tak jakby byl jednolity odlew z korpusem turbo. Ogladalem to dokladnie pod swiatlem i nie widze aby ten pierscien mozna bylo zdemontowac. Moze tak byc, ze w tym silniku (w tej konkretnej turbinie), bieznia jest zespolona z korpusem i nie da sie jej wyciagnac? Mam Cordobe z 2001r i tam jest turbina demontowalna od kolektora wydechowego (3 sruby), jesli ma to jakies znaczenia. Turbina Garret. Dokladnie mowa o tym elemencie: https://images62.fotosik.pl/792/837b14c6f49a5663.jpg
U mnie to wyglada jakby byl jeden odlew i raczej nie jest demontowalne, a moze sie myle?
[TDI] 1.9 TDI ASV - bieznia turbiny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
[TDI] Re: 1.9 TDI ASV - bieznia turbiny
Lepiej podgrzać, zchlodzic. Nie radzę pukać bo narobi wgniotow to dopiero zacznie się klinować geo. Ale tak naprawdę to nie musi tego demontować. Krążek jakiś weź tak by wszedł w muszle. Naklej na niego papier scierny 150 i kręć to spolerujesz. Ewentualnie potem jeszcze papierem 250. Nie musi się to tam błyszczeć jak psu obroża. I tak po czyszczeniu geo będzie chodzić już ładnie. Zmienna geo też wypoleruj. Kładziesz na stół papier scierny 250 i ta geometria śmigasz by czoło łopatek przeszlifować. Składaj turbinę I na auto. Spokój na kolejne 5-10 lat.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 166 gości