Witam mam silnik 1.9 sdi AEY i co jakiś czas w blokach pomiarowych zmieniaja mi sie korekcje wtryskiwaczy
od minusowych do plusowych
cylinder 1 -1,23
cylinder 2 0,65
cylinder 3 -0,23
A jak troche pojezdze zmieniaja sie
cylinder 1 +1,40
cylinder 2 +0.75
cylinder 3 - 0,30
Silnik nic nie szarpie normalnie przyspiesza kąt wtrysku 56 w BS , dawka paliwa stała w okolicy 4mg
Pali bardzo dobrze ciepły czy zimny
Jak rano odpale to na zimnym silniku ma byc taki wysoki dynamiczny kat wtrysku 90 ? bo jak odrazu przełacze na zablokowane nastawy ma 56 na zimnym ,, po odpaleniu przez 2,3 min silnik chodzi jakby wypadał mu zapłon silnikiem nie telepie ale słychac to w pracy silnika i z wydechu .
[TDI] 1.9 TDI SDI zmieniajace sie korekcje wtryskiwaczy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- tomassss24
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
- Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
- Kontakt:
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
[TDI] Re: 1.9 TDI SDI zmieniajace sie korekcje wtryskiwaczy
Różnice w korekcjach pomiędzy zimnym a ciepłym silnikiem to nic nadzwyczajnego
[TDI] Re: 1.9 TDI SDI zmieniajace sie korekcje wtryskiwaczy
Tyle że vp nie ma możliwości regulacji dawkowania osobno na każdy cylinder. To może tylko świadczyć albo o jakiś problemach paliwowych, ,apowiwtrzaniu się lub coś z kompresją skoro na ciepłym jest inaczej i to sporo inaczej bo z -1. z hakiem na plus 1 z hakiem na pierwszym garze.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- tomassss24
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
- Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
- Kontakt:
[TDI] Re: 1.9 TDI SDI zmieniajace sie korekcje wtryskiwaczy
Obstawiam albo wtryski , wtrysk sterujacy albo sama pompa nastawnik . Auto pali bardzo dobrze nawet przy Zerowej temperaturze na wszystkich spalonych świecach i pracuje bardzo równo zero telepania kompresje ma dobrą , oczywiscie swiece zarowe już wymienione , w mrozy pali na strzała , chodzi o to ze zaraz po odpaleniu chodzi bardzo równo ale po minucie zaczyna slychać jakby nierówno pracował na ułamek sekundy wypadał mu zapłon silnikiem nie telepie , słychac to po pracy silnika i z wydechu i tylko przez pare minut na zimnym . Ostatnio duzo jezdziłem i na zimnym korekcje ma bliskie zeru po nagrzaniu ma na jednym wtrysku duza korekcje minusowa -1,50 reszta teraz jest bliska zeru wysokiej korekcji na plus juz nie ma wiec cos miesza .
Kąt wtrysku na nagrzanym BS ma 55 , dawka paliwa tez ok 4.0 , 4,2 na nagrzanym
Rezystancja opornosc wtrysku sterujacego 119
Chodzi mi tylko o te drgawki jakby wypadanie zapłonu co to powoduje , błędów brak czy bardziej nastawnik czy moze wtrysk sterujacy , podczas jazdy zero szarpania , moc jest
Kąt wtrysku na nagrzanym BS ma 55 , dawka paliwa tez ok 4.0 , 4,2 na nagrzanym
Rezystancja opornosc wtrysku sterujacego 119
Chodzi mi tylko o te drgawki jakby wypadanie zapłonu co to powoduje , błędów brak czy bardziej nastawnik czy moze wtrysk sterujacy , podczas jazdy zero szarpania , moc jest
- tomassss24
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
- Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
- Kontakt:
[TDI] Re: 1.9 TDI SDI zmieniajace sie korekcje wtryskiwaczy
Witam wtryski sprawdzone u pompiarza wszystkie dobre , ostatnio auto jeszcze troche pojezdziło na zimnym korekcje równe zeru po nagrzaniu wszystkie na minusie bliskie - 1.0 za chwile pojechalem na miasto sie przejechac korekcje znowu wszystkie bdb bliskie zeru , błędów brak . Tak narazie zostawie nic nie robie na wiosne przy rozrzadzie zrobie serwis pompy wtryskowej .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości