Witam,
Mam niesamowicie złożony problem z moim golfem, oryginalnie siedział 1.4 16v ktory wyzionął ducha i został wsadzony słupek zamiast niego z 1.6 16v BCB . Cały osprzęt został ten sam , jedynie wymiana słupka.
Borykałem sie przez jakiś czas z problemem z immo, samochod zostal oddany do elektryka ,wstawiony emulator immo do ecu i wyprowadzony jakiś przewod ktory przy diagnostyce ma zostac zwarty, teraz problem pojawil sie nastepujacy.
Auto po odpaleniu odrazu gaśnie, ewidentnie problem z immo , kontrolek zadnych brak, moje pytanie jest nastepujace. Chce to przywrocic do ładu i składu, zamierzam kupić komplet ecu plus stacyjke i licznik z 1.6 16v .
Pytanie do forumowiczow , jaki numer sterownika posiada 1.6 16v BCB i jesli jest w stanie mi ktos wytlumaczyc czy moge przesiąść sie na sterownik boscha lub siemensa poniewaz aktualnie siedzi magnetti marelli ktory nie ukrywam jest dosyc klopotliwy w diagnostyce bledów etc. Ma ktoś pomysł jak to wszystko przywrócić do stanu normalnego?
Wiem, że temat skomplikowany ale niestety nie miałem wplywu na te druciarstwo , za porady dziękuje.
Pozdrawiam
Golf 4 Immobilizer
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, grg474, marcin7x5, VIP
Re: Golf 4 Immobilizer
1,6 16v to tylko na magnetti chodzą. Jest temat modyfikacje 16v i tam bodajże jest opisane co nieco o takich podmiankach silnika I strojeniu tego na ECU z 1,4..
Re: Golf 4 Immobilizer
silnik BCB
036906034DR
036906034DP
036906034DR
036906034DP
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości