Glof V BLS + DSG 470 tys km przebiegu
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Re: Glof V BLS + DSG 470 tys km przebiegu
No wiesz... o tym silniku to mógłbym co-nie-co napisać...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Re: Glof V BLS + DSG 470 tys km przebiegu
No patrz a ja byłem pod koniec grudnia na rolkach i wyszło chyba cis koło 112 koni czyli normalka jak na ten motor. Robimy softa. Wyłączamy egr a dpf zostaje. I lekkie nastawy i pach 152 konie. Nawet całkiem całkiem jak na 1.6. Koleś się pyta czy robimy więcej bo ładnie przyjął a jest rezerwa jeszcze bo temp na egt tylko 600 z haczykiem gdzie hamowalusny go chyba 3 czy 4 razy jeden za drugim. Mówię nie bo co mi po 5 czy 8 koniach. Tyle starczy bo ja tu przyjechałem na egr off i SS off.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Glof V BLS + DSG 470 tys km przebiegu
Fakt że troszkę popsuli ta nasza motoryzację zwłaszcza w dieslu. Ale nie wiem czy te obecne benzynki to cokolwiek lepsze się okażą. To tak jak namawiają na grzanie w domu gazem. W zasadzie namawiali. Teraz już nie podłączają do sieci fazowej. Ceny gazu w najbliższych latach mają pójść o 200% albo i więcej. Teraz jak jeszcze się tak akcja z Putinem rozwinie i odetnie się Europa od gazu z Rosji to niestety ale ceny pujda o kolejne 200% w górę. Ja zawsze mówiłem że gaz jest dla bogatych
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Glof V BLS + DSG 470 tys km przebiegu
2.0 Hybrid od Toyoty. Testowałem i jestem pod wrażeniem, jak poprawili to względem 1.8 Hybrid. Ewentualnie w kierunku Hybrid plug-in, 50 km na samej baterii, Tiguan albo Peżo Hybrid4 300 koni, 6 sekund do setki, 50 km na prądzie. Użytkując w mieście średnie spalanie 1.5-2 litry plus prąd z gniazdka a jak masz fotowoltaike to już w ogóle super sprawa
Re: Glof V BLS + DSG 470 tys km przebiegu
Ponoć robili ostatnie testu i wyszło że hybrydy bardziej zanieczyszczają od zwykłego. Zależnie jak robione te testy. Po mojemu to jyz bym szedł całkiem w elektryka. W domu zazwyczaj dwa auta są. Jeden elektryk a drugi zwykły. Zależnie gdzie jedziesz to takie auto bierzesz. Fitovoltaika jeszcze wyjdzie bokiem ludziom. Coś jak gaz w domach. Ceny teraz poszły tylko odrobinkę w górę. Pójdą jeszcze wyżej na przełomie 2-3 lat a jak odetna dostawy z Rosji to jeszcze o 200 procent. Nie będzie się to opłacać. Wystarczy spojzec co się dzieje na rynku paliwowym. Początek covid i ceny paliw po 3 zł a jak dobrze araby i inni po majstrują to będzie i po 9 zł.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Glof V BLS + DSG 470 tys km przebiegu
Ponieważ biorą pod uwagę cały proces produkcji, akumulatory, ich utylizację itp... dlatego natomiast samo uzytkowanie jest tańsze i bardziej eco
Jak jeździ po mieście i peryferiach miasta to tak ale ja mimo wszystko na samego elektryka się nie zdecyduję, musi być alternatywa i drugie auto bo co po jakieś wichurze znowu nie będę miał tydzień prądu?Po mojemu to jyz bym szedł całkiem w elektryka
Ostatnio ujawnił się inny problem - w przypadku kryzysu paliwowego w pierwszej kolejności brakuje ON a benzyny jednak jest więcej. Cały cieżki transport to jednak ON, rolnictwo to ON.
Re: Glof V BLS + DSG 470 tys km przebiegu
No w Szczecinie ostatnio na Carrefour był ON a na benzynie były same zera bo nie było benzyny. Jednak jak sobie pomyślę o problemach tfsi a napewno te jeszcze nowsze to jeszcze gozej mają to nie wiem czy to takie dobre. Jakby jeszcze były jakieś mpi z silnikiem tak że 2 litry pojemności to czemu nie. A tak to słabo widzę.
Co do hybryd to był reportaż że właśnie podczas jazdy nie są takie eko.
Co do hybryd to był reportaż że właśnie podczas jazdy nie są takie eko.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Glof V BLS + DSG 470 tys km przebiegu
Zależy kto robi reportaż i kto i dla kogo go sponsoruje. Po drugie przejmujesz się tym?
Na VWAG i ich TDI czy TFSI świat się nie kończy. Hybryda 2.0 VVTi + elektryk w zupełmności dają radę.
Re: Glof V BLS + DSG 470 tys km przebiegu
Tylko że te wszystkie hybrydy itp to jakieś chore pieniądze kosztują. Jeszcze większe szaleństwo robi się na rynku aut użytkowych, tych wszystkich busów i furgonów jakie "dźwigają" cały biznes. Mój mechanik 2/3 placu ma zawalone busami a tematy idą takie że jeszcze 2 lata temu by się za głowę łapał...
Traffic 1.9DCI 14 lat, 550 tys km przelotu, jak to po-firma: tu obity, tam obtarty, tu urwane, tam pęknięte, wstawia to koleś i litania: rozrząd, uszczelnienie silnika, wszelkie płyny ustrojowe i filtry, nie wiadomo czy kpl wtrysków nowych nie wpadnie. Dalej kpl hamulców, tarcze z klockami, kpl zawieszenie: sprężyny, amory, prawie wszystkie tuleje met-gum. Nowy prawie cały wydech i kpl sprzęgło. Wszystko. Robić.
- ty, ale ty wiesz że to cię będzie kosztowało tak pi x oko 7-9 tys zł a ten bus warty ze 14cie ?
- trudno, a co kupię ? Dzisiaj nowy taki 150 tys PLN a główny problem jest taki że i tak nikt ci nie zagwarantuje że w tym roku go dostaniesz i czy w ogóle będzie. Włożę, zrobisz, następne 2-3 lata pojeździ. Koszt inwestycji to 3 raty leasingowe nowego.
Takie czasy...
Traffic 1.9DCI 14 lat, 550 tys km przelotu, jak to po-firma: tu obity, tam obtarty, tu urwane, tam pęknięte, wstawia to koleś i litania: rozrząd, uszczelnienie silnika, wszelkie płyny ustrojowe i filtry, nie wiadomo czy kpl wtrysków nowych nie wpadnie. Dalej kpl hamulców, tarcze z klockami, kpl zawieszenie: sprężyny, amory, prawie wszystkie tuleje met-gum. Nowy prawie cały wydech i kpl sprzęgło. Wszystko. Robić.
- ty, ale ty wiesz że to cię będzie kosztowało tak pi x oko 7-9 tys zł a ten bus warty ze 14cie ?
- trudno, a co kupię ? Dzisiaj nowy taki 150 tys PLN a główny problem jest taki że i tak nikt ci nie zagwarantuje że w tym roku go dostaniesz i czy w ogóle będzie. Włożę, zrobisz, następne 2-3 lata pojeździ. Koszt inwestycji to 3 raty leasingowe nowego.
Takie czasy...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Re: Glof V BLS + DSG 470 tys km przebiegu
Jeździłem przez 2 miesiące Aurisem kombi hybrydą z 2018r i ani to jedzie ani to mało pali. Do tego ta skrzynia....
Nie wiem może ten nowszy 2.0 + elektryk to lepsze połączenie, ale ja osobiście tego 1.8 nikomu nie polecę i sam bym też go nie kupił.
Nie wiem może ten nowszy 2.0 + elektryk to lepsze połączenie, ale ja osobiście tego 1.8 nikomu nie polecę i sam bym też go nie kupił.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Glof V BLS + DSG 470 tys km przebiegu
Nie wiesz a ja wiem. Testowałem 2.0 i jedzie bardzo dobrze a do skrzyni inwerterowej CVT trzeba się przyzwyczaić, tak samo jak ja musiałem się przyzwyczaić przesiadając się z DSG7 na hydrauliczną EAT6. W kabinie cicho w przeciwieństwie do beznadziejnej wersji 1.8. zawsze można jeszcze LPG założyć
Re: Glof V BLS + DSG 470 tys km przebiegu
Tak naćpać jak w laptopie. Jeszcze LPG do bezpośredniego wtrysku ze zmiennymi fazami. W nowym aucie to można. Ale 5-7 letniego auta nikt nie będzie chciał.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Glof V BLS + DSG 470 tys km przebiegu
2.0 VVTi w hybrydach jest na pośrednim wtrysku i pracuje w cyklu Atkinsona. Obecnie jest to jeden z najlepiej współpracujących silników z LPG. Tak samo 1.8 VVTi i 1.6 VVTi, wszystkie na pośrednim wtrysku. Hybrydowe Priusy 1.8 na taksówkach z LPG robią milionowe przebiegi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości