Witam, robię swap z 1.6 do 2.0 i mam problem z przewodami paliwowymi, szukałem po forum i nic nie znalazłem więc zakładam nowy temat.
Mianowicie w listwie wtryskowej są 3 wyjścia na przewody paliwowe. Filtr par paliwa mam wyrzucony więc zostaje mi dojście paliwa i powrót, a co z 3 króćcem?
Dojście paliwa pasuje w listwę reszta ani trochę i nie wiem co gdzie wpiąć, dodam, że auto już ruszał jakiś polak Janusz i przewody paliwowe po 1.6 są porezane.
Czarny to dojście, niebieski powrót i zostaje mi jeden krócieć + nie jestem pewny gdzie co wpiąć, po schemacie też mi dużo nie mówi. Ma ktoś fotkę lub może mnie naprowadzić o co chodzi?
Swap 1.6 PN > 2.0 2E 8v
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1484
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Re: Swap 1.6 PN > 2.0 2E 8v
Mogę zrobic foto, tylko nie wiem kiedy, bo golfina spi w zimę kawałek od domu
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz maja 09, 2021 19:14
- Lokalizacja: Zamość
- Auto: Golf II GL 1991
- Silnik: 2E
Re: Swap 1.6 PN > 2.0 2E 8v
Sory, że nie odpisałem ale rzadko bywałem na forum, temat ogarnięty byłem jeszcze wtedy świeży w vagu.
A ten trzeci krócieć to było podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa. Jak dobrze się zaorientowałem to ma być wpięty z góry przepustnicy do regulatora, tak na partyzanta bo powinien być trójnik.
Dzięki za chęć pomocy tak czy inaczej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 5 gości