Wybacz ale nie dotykam francuskich aut nowej generacji, więc nie mam żadnego doświadczenia w tej materii. Mam 2 renówki, ale to początek lat 2000 bez dpf i adblue, euro 3 egr i to tyle z ekologii, natomiast euro 5-6 to tylko MAN.doggie pisze: ↑pn lis 08, 2021 11:57To nie do końca jest prawda. To powiedz mi dlaczego francuskie w HDI stosują dodatek do paliwa EOLYS z dodatkiem ceru żeby obniżyć temperaturę spalin? Ale faktem jest że w HDI chemia przyczynia sie do lepszego wypalania w VW temperatura i dodatkowa porcja paliwa. Jazda z butem w podłodze nie jest korzystna dla DPF. Obroty na poziomie 2500 i jednostajna jazda są najlepsze do procesu dopalania pasywnego czyli bez ingerencji sterownika w proces dopalania jak się to ma podczas dopalania aktywnego.
Dlatego do miasta lepiej sie sprawdzają HDI ponieważ nie wymagają 550-600 stopni do wypalania tylko 350-400.
Powrót do Volkswagena Golfa
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
- kamska
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
Spoko, na RU dalej klepią w Euro 3. Nawet podłoga kabiny jest delikatnie innakamska pisze: ↑pn lis 08, 2021 22:34Wybacz ale nie dotykam francuskich aut nowej generacji, więc nie mam żadnego doświadczenia w tej materii. Mam 2 renówki, ale to początek lat 2000 bez dpf i adblue, euro 3 egr i to tyle z ekologii, natomiast euro 5-6 to tylko MAN.doggie pisze: ↑pn lis 08, 2021 11:57To nie do końca jest prawda. To powiedz mi dlaczego francuskie w HDI stosują dodatek do paliwa EOLYS z dodatkiem ceru żeby obniżyć temperaturę spalin? Ale faktem jest że w HDI chemia przyczynia sie do lepszego wypalania w VW temperatura i dodatkowa porcja paliwa. Jazda z butem w podłodze nie jest korzystna dla DPF. Obroty na poziomie 2500 i jednostajna jazda są najlepsze do procesu dopalania pasywnego czyli bez ingerencji sterownika w proces dopalania jak się to ma podczas dopalania aktywnego.
Dlatego do miasta lepiej sie sprawdzają HDI ponieważ nie wymagają 550-600 stopni do wypalania tylko 350-400.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
A ja mam i moje doświadczenie w tej kwestii jest coraz wieksze a przewaga volkswagena to już dawno historia zresztą w kwestii silników dizla (HDI) nigdy tej przewagi nie było
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
Nie trzeba sięgać aż do RU, w DE też produkowali całkiem niedawno 1.6 TDI i 2.0 TDI niby z euro 5 a faktycznie to nie wiem czy spełniały euro 3
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
Wiesz, ja mówię o oficjalnych wersjach Nieoficjalnie to cholera wie co oni tam klepią w pohitlerowskich bunkrach
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- kamska
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
Masz prawo, nikt tego nie neguje. Mnie stylistycznie nie ruszają nowe francuzy, wydają się takie "plastikowe", więc silnik nie mają znaczenia. Użytkowałem i użytkuje 1.9 , 1.4. 1,6 i 2,0 TDI i naprawdę nie kojarzę żadnej usterki silnika,a aute nie stały... nawet najmniejszej. Zajeżdziłem Forda 1.8 TDDi przy 300tyś km się skończył silnik ale nie był szanowany.
Aktualnie, od końca wakacji czekam na białe metalizowane Karoq Sportline 2.0 TDI, 30 listopada będzie premiera facelift więc przy odrobinie szczęścia wyprodukują mi ją w marcu- kwietniu.
Na rynku są inne auta w tej cenie, ale jakoś nie urzekają, czekam wytrwale za Skodziną z poczciwą, sprawdzoną jednostka TDI ( być może to już ostatnie), w Rav4 już prawie same hybrydy, Cupra Formentor w ogóle diesla się nie doszukałem.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
To się nazywa zaklinanie rzeczywistości i dobrze napisaleś "wydają się" ale masz prawo nie wiedzieć . Plastikowe to dopiero jest Audi A6 C7, Golf 7 niczym nie przewyższa 308 pod względem materiałów i silników. Poza tym stylistyką także sie umywają, taka prosta nijaka motoryzacja dla ludu bez polotu
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
Proszę Cię, pisz uczciwie i szukaj rzetelnie Mam pokazać za Ciebie?
Skoda to ostatnia marka, na którą w życiu bym się zdecydowałod końca wakacji czekam na białe metalizowane Karoq Sportline 2.0 TDI
- kamska
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
Mój wuja miał peugeot 505 mój rocznik 84 w 1.8 benzyna to było auto, póżniej miał 309 z 91r budżetowy równie kanciasty. Te wszelkie kolejne powyżej 2000 to dramat moim zdaniem, budżetowe parówy...
Skoda, cóż 20tyś tańsza od Tiguana R-line, więć jakaś oszczędność, a czym się różni, delikatnym wykończeniem, a mi znaczek nie przeszkadza, wręcz pasuje.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
Na prawdę jest wiele innych aut na rynku, które w cenie aut spod grupy VW biją je na głowę w zasadzie pod każdym względem. Nie mniej jednak, jeśli komuś się nie podoba stylistyka, a jest to dla niego ważne, to z tym nie dyskutuję. Jedni wolą brunetki, inni blondynki a jeszcze inni kiedy dach dziurawy
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
Racja, o gustach się nie dyskutuje bo dziś zakup auta to jedynie kwestia gustu a nie przewagi jednej czy też drugiej marki nad inną.
- kamska
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
Oczywiście, zabawa, a pojazdy to zabawki.
Zamierzam zamienić motocykl na Stara 266, to dopiero duża zabawka, nie wiem czy podołam czasowo i w ogóle, ale marzenie jest
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
To polecam lekturę w ramach inspiracji. Znajomi
https://www.facebook.com/autOszolomy/
Mnie to bardziej kręcą projekty takie jak jeden z tych zrobionych w Rosji. Gaz 51/Lublin 51 (bo to to samo) na niskiego pickupa:
A ciężarówką też bym pojeździł ale taką jak KRAZ 255, tylko z zabudową radiotechniczną. Idealną wyprawówkę możnaby z tego zrobić
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości