sprawdź - masz wyłączoną klimatyzację, włącz i odpal - jak odpali od strzała to znaczy, ze sterownik dostaje sygnał o włączeniu klimy i podnosi dawkę paliwaKubeekkBB pisze: ↑ndz lis 07, 2021 00:22W sensie wykasować błędy?
Taka ciekawostka jeszcze odnośnie tego, gdy mam wyłączoną klimatyzację to odpala za drugim razem. A gdy zostaje włączona i gaszę silnik, a NP rano odpalam to pali od strzała. Co byś proponował na te cylindry i to ciśnienie paliwa? Wymiana pompy?
Pali dopiero za drugim razem w MKIV 1.4 16V
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Pali dopiero za drugim razem w MKIV 1.4 16V
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: Pali dopiero za drugim razem w MKIV 1.4 16V
Kolego na wyłączonej klimatyzacji nie odpalą za 1 razemgrg474 pisze: ↑ndz lis 07, 2021 19:37sprawdź - masz wyłączoną klimatyzację, włącz i odpal - jak odpali od strzała to znaczy, ze sterownik dostaje sygnał o włączeniu klimy i podnosi dawkę paliwaKubeekkBB pisze: ↑ndz lis 07, 2021 00:22W sensie wykasować błędy?
Taka ciekawostka jeszcze odnośnie tego, gdy mam wyłączoną klimatyzację to odpala za drugim razem. A gdy zostaje włączona i gaszę silnik, a NP rano odpalam to pali od strzała. Co byś proponował na te cylindry i to ciśnienie paliwa? Wymiana pompy?
Re: Pali dopiero za drugim razem w MKIV 1.4 16V
Dziękuję za podpowiedź. Będę musiał czegoś szukaćmarcin7x5 pisze: ↑ndz lis 07, 2021 17:15Każda wymiana bez pomiarów i diagnozy to sztuka dla sztuki. Lepiej poszukaj w okolicy ogarnięty w silnikach fsi warsztat. Wypadanie zapłonu to może być i nagar na zaworach ssących jak i brak iskry. Tu by trzeba podejść z dobrym sprzętem kontrolnym a nie tylko z vag....do odczytywania błędów.
Re: Pali dopiero za drugim razem w MKIV 1.4 16V
Nie zrozumiałeś mnie - wyłączasz silnik na wyłączonej klimatyzacji. Włączasz stacyjkę, włączasz klimatyzację - odpalasz dopiero auto. Jaki efekt
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości