Witam
Potrzebuję w motorze 1.8 ABS/ADZ wywalić kolektor ssący na przeciwną stronę (wydechowy po lewej, a ssący po prawej)
Na forum audi krąży legenda że można to zrobić poprzez adaptację głowicy z 1.6 AFT i dodatkowo zyskać na tym trochę konia bo w ABS mamy dłuższy skok tłoka, a w AFT ostrzejsze wałki.
To tyle z teorii. Czy jest ktoś tu w stanie to zweryfikować?
Blok ABS/ADZ + Głowica AFT
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- MateuszCOMPANY
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz maja 22, 2016 21:12
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Re: Blok ABS/ADZ + Głowica AFT
Pasowało będzie. Bo to ten sam układ bloku.
Kwestia tylko rozwiązania zasinenia w paliwo.
Co do wałka to nie wiem jaka jest różnica w krzywkach, ale jak w 1.6 wyszło 101KM to juz spoko. Tylko trzeba wziąć pod uwagę że w AFT jest wtrysk wielopunktowy.
Kwestia tylko rozwiązania zasinenia w paliwo.
Co do wałka to nie wiem jaka jest różnica w krzywkach, ale jak w 1.6 wyszło 101KM to juz spoko. Tylko trzeba wziąć pod uwagę że w AFT jest wtrysk wielopunktowy.
- MateuszCOMPANY
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz maja 22, 2016 21:12
Re: Blok ABS/ADZ + Głowica AFT
Wielopunkt do zaślepienia i konwersja na pełne lpg.
W 1.6 AFT występowały dwa rodzaje głowic, które różniły się między sobą szerokością paska oraz ilością i rozstawem zębów.
Jedna z nich ma pasować do ADZ/ABS. Nie mam niestety żadnych danych, kiedy nastąpiła zmiana.
I w jakich latach i w jakich modelach wychodziła ta, której szukam.
W 1.6 AFT występowały dwa rodzaje głowic, które różniły się między sobą szerokością paska oraz ilością i rozstawem zębów.
Jedna z nich ma pasować do ADZ/ABS. Nie mam niestety żadnych danych, kiedy nastąpiła zmiana.
I w jakich latach i w jakich modelach wychodziła ta, której szukam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 30 gości