Głośna praca po remoncie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Vandal - nie wydaje mi się - bo głowice kupiułem nowiutką właśnie od 1V!
Głowice różnią się tym że do 89 roku komora wirowa miała średnice 32mm a po 89 roku 30mm dzięki czemu była mocniejsza - oczywiście kupilem tą 30!
Jak będę miał okazje to gdzieś sprawdze ten rozrząd ale najpierw zmienie wydech żeby wyeliminować wszelkie obce dzwięki!
Głowice różnią się tym że do 89 roku komora wirowa miała średnice 32mm a po 89 roku 30mm dzięki czemu była mocniejsza - oczywiście kupilem tą 30!
Jak będę miał okazje to gdzieś sprawdze ten rozrząd ale najpierw zmienie wydech żeby wyeliminować wszelkie obce dzwięki!
Z tym rokiem to nie bardzo,nie wiem od kiedy wychodziy 1V ale TYLKO W NICH była inna f-kamera!(inny kąt rozpylania,pisałem o tym w nie w jednym poście RA/SB cały czas "tłukli" na poprzednich głowicach! CAŁY CZAS TE SAME KOŃCÓWKI ! Nowe tylko w 1V!!) Więc powtarzam ,kąbinujcie z wtryskami w JR,JP,RA,SB. Wszystkie są zamienne bez kosekwencjii!! 1V to rodzynek f-kam. taka sama jak w 1,9D (chodzi o kąt!) ,ale zawsze można wrzucić całe pistolety od 1,9TD (większa średnica rozpylacza) + pompa od 1,6 RA/SB 9mm (nie od 1,9td !!!) i efekt super -tylko niewiem ile wytrzyma silnik.Art pisze:Vandal - nie wydaje mi się - bo głowice kupiułem nowiutką właśnie od 1V!
Głowice różnią się tym że do 89 roku komora wirowa miała średnice 32mm a po 89 roku 30mm dzięki czemu była mocniejsza - oczywiście kupilem tą 30!
Jak będę miał okazje to gdzieś sprawdze ten rozrząd ale najpierw zmienie wydech żeby wyeliminować wszelkie obce dzwięki!
Napisałem! TYLKO 1V! To była "przejściówka" do 1,9!Art pisze:Nie chodzi mi o to że 1V od 89 tylko o to że ponoć wogóle w 89 zmienili konstrukcję głowicy żeby była mocniejsza i takie były we wszystkich TD!
Pozdro - kurde jest tych powodów od cholery - już mi pęka glowa
Gdyby stosowało się do wszystkich w JP/JR/RA/SB byłyby też inne końcówki po 89 ,a tak NIE jest!Tam był standart! Tylko 1V ma inny kąt rozpylania.Sprawdź ET-kę.
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
nie chciałem zakładać nowego tematu wiec odkopałem ten.mam ten sam problem.mam silnik JR i w porównaniu do innych TD i D chodzi bardzo głośno.tzn mocno słychać klekot i mataliczny dżwięk.
auto miało w zeszlym roku remont głowicy.rano zapala normalnie,zima też,spalanie w normie,kopyto ma,silnik jest po modach.jeżdże tak ponad rok ale ostatnio zwrócilem uwage że żaden diesel ani turbo diesel tak nie halasi jak mój
napiszcie po kolei co mam sprawdzić i jakie będa tego koszty mniej więcej
auto miało w zeszlym roku remont głowicy.rano zapala normalnie,zima też,spalanie w normie,kopyto ma,silnik jest po modach.jeżdże tak ponad rok ale ostatnio zwrócilem uwage że żaden diesel ani turbo diesel tak nie halasi jak mój
napiszcie po kolei co mam sprawdzić i jakie będa tego koszty mniej więcej
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
dawid018, najważniejsze sprawdz, wtryski, kąt wtrysku zapłon ok 100 zł powino kosztować albo jakiś mechanik niech poreguluje pompą troche w tył troche do przodu. jeżeli nie pomoże wina głowicy
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości