Możliwe że silniczek się już wykonczył? Ja niedawno wymienialemkewinpol pisze: ↑sob paź 02, 2021 23:40Panowie jest możliwe, że przekaźnik 377 się tak spalił, że wycieraczki na przód działają bez problemu, a ta z tylu nie działa? Przy ruchu wycieraczek przednich słychać jak przekaźnik cyka, jednak po ruszeniu manetka, żeby tył się uruchomił jest cisza, nie słychać cykania przekaznika.
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- Vwolf86
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
- Lokalizacja: Olkusz
- Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2002r.
- Silnik: 1.9
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Silniczek był na 100% sprawny przed spięciem kabli i wywaleniem bezpiecznika.Vwolf86 pisze: ↑ndz paź 03, 2021 16:39Możliwe że silniczek się już wykonczył? Ja niedawno wymienialemkewinpol pisze: ↑sob paź 02, 2021 23:40Panowie jest możliwe, że przekaźnik 377 się tak spalił, że wycieraczki na przód działają bez problemu, a ta z tylu nie działa? Przy ruchu wycieraczek przednich słychać jak przekaźnik cyka, jednak po ruszeniu manetka, żeby tył się uruchomił jest cisza, nie słychać cykania przekaznika.
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- Vwolf86
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
- Lokalizacja: Olkusz
- Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2002r.
- Silnik: 1.9
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ja miałem raz tak że jak spryskiwalem przednią szybę to i tył się zalaczyl. Ludzie na fb pisali ze manetka do wymiany albo silniczek spryskiwaczy... Nie robiłem tego bo mi to specjalnie nie przeszkadzało a i brak czasu też. Za jakiś czas zaczol się zacierac silniczek wycieraczek przedniej szyby, wiadomo że to już trzeba zrobić bo w deszczu będzie problem. Wymieniłem silniczek z całym mechanizmem i problem z spryskiwaniem tylnej szyby ustał.kewinpol pisze: ↑ndz paź 03, 2021 23:34Silniczek był na 100% sprawny przed spięciem kabli i wywaleniem bezpiecznika.Vwolf86 pisze: ↑ndz paź 03, 2021 16:39Możliwe że silniczek się już wykonczył? Ja niedawno wymienialemkewinpol pisze: ↑sob paź 02, 2021 23:40Panowie jest możliwe, że przekaźnik 377 się tak spalił, że wycieraczki na przód działają bez problemu, a ta z tylu nie działa? Przy ruchu wycieraczek przednich słychać jak przekaźnik cyka, jednak po ruszeniu manetka, żeby tył się uruchomił jest cisza, nie słychać cykania przekaznika.
Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7388
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Re: Kącik posiadaczy MK4
@mat06 pytanie mam do Ciebie odnośnie Rhapsody, bo chyba miałeś lub masz takie radio. Czy po ponownym załączeniu radia, czy to z kluczyka czy z gałki radio uruchamia się z poziomem głośności 1 czy z takim jakie miało ustawione podczas wyłączania, np 11?
The quieter you become, the more you are able to hear...
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zapamiętuje poziom głośności, jaki był ustawiony przed wyłączeniem, z tym że jeśli wartość jest wyższa niż ustawiona w funkcji ON VOL, to zmniejsza się do tej wartości. Może masz to tak ustawione, że włącza Ci się na 1. Przytrzymaj przycisk TP i wtedy wejdziesz w menu, potem przyciskami << >> przełączasz funkcje i pokrętłem ustawiasz wartość
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7388
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Re: Kącik posiadaczy MK4
No i chyba wszystko jasne, tam jeszcze nie byłem U mnie się odpala na VOL 1, pewnie ustawienie fabryczne.
Aczkolwiek takie załączanie ma też swoje plusy, muzyka nie zagłusza odgłosów silnika tuż po starcie Co prawda u mnie dość skutecznie wszelkie odgłosy na zimnym zagłusza układ SAI ale już na ciepło można wiele usłyszeć
The quieter you become, the more you are able to hear...
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jeszcze raz bo nie wiem czy Cię dobrze rozumiem. Z czym jest problem? Z tym że zamiast do góry jedzie na dół i odwrotnie, bądź zamiast do wewnątrz to jedzie na zewnątrz? Czy problem jest w tym, że jak ruszasz lusterkiem lewym, to jedzie tylko lewe, a jak ruszasz prawym, to rusza się i lewe i prawe?Vwolf86 pisze: ↑sob paź 02, 2021 10:40Moduł jest dobry. Jak były lusterka seryjne duże i prawe małe to poprawnie działały. Tylko pisałem że jak wymieniłem na duże to regulator poziomu szkła przy nim był pod pamięć i to włożyłem zwykly- tylko on jest przykrecany odwrotniesebekgolf pisze: ↑sob paź 02, 2021 00:43Kurde nie jestem w stanie sobie przypomnieć w którym aucie grzebałem w komforcie bo Passata B5 też kiedyś miałem. Pamiętam, że w którymś z aut możliwa była w długim kodowaniu zmiana czegoś z wersją na rynki tylko nie pomnę już w którym aucie to było i czego konkretnie dotyczyły te rynki. W każdym razie obstawiam że problem siedzi w sofcie skoro traktuje prawe lusterko jako master. Zakładam, że Vwolf86 nie ma tak, że przekręca pokrętło na L a jeździ lusterkiem prawym i na odwrót. Z tego co pamiętam to same pokrętła dało się z UK wsadzić do naszego, problem był tylko taki, że literki były do góry nogami i teraz pytanie, czy jeśli mamy auto UK, to czy piny w podłączeniu sterowania w drzwiach są tak samo czy nie (np. w Climatronicu jest symetryczne odbicie wszystkiego łącznie z podłączeniem kabli na silniczkach sterowania klap).
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- BOGUSS
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 07:01
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Auto: T4 CARAVELLE, Touran 1.9 , Golf MK4 z LPG
- Silnik: AUS
Re: Kącik posiadaczy MK4
Proszę o podpowiedź co trzeba przeciąć aby długie z krótkimi nie świeciły.
Reflektory H7 + H7 + H3 . Golf bardzo ubogo wyposażony z 1999r.
Przy manetce długie - krótkie nie ma mostka a z przekaźników mam tylko 1, 2 i 4.
Reflektory H7 + H7 + H3 . Golf bardzo ubogo wyposażony z 1999r.
Przy manetce długie - krótkie nie ma mostka a z przekaźników mam tylko 1, 2 i 4.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
A po co chcesz to robić? Żeby w momencie przełączania nie mieć przez chwilę światła? Uwierz mi, nic przyjemnego podczas jazdy w nocy leśnymi drogami. Mam tak w jednym z aut (fabrycznie) i jest to idiotyczne rozwiązanie.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- BOGUSS
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 07:01
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Auto: T4 CARAVELLE, Touran 1.9 , Golf MK4 z LPG
- Silnik: AUS
Re: Kącik posiadaczy MK4
Po prostu kable w lampach się palą.
To jest obciążenie 3 x 55W na lampę.
Po włączeniu przeciwmgłowych z krótkimi jest OK, a jak przełączę na długie to wszystko świeci.
- Vwolf86
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
- Lokalizacja: Olkusz
- Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2002r.
- Silnik: 1.9
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jak daje Joy na pozycję lewe lusterko to obydwa dzialają tak samo Góra dół lewa prawa.sebekgolf pisze: ↑wt paź 05, 2021 16:34Jeszcze raz bo nie wiem czy Cię dobrze rozumiem. Z czym jest problem? Z tym że zamiast do góry jedzie na dół i odwrotnie, bądź zamiast do wewnątrz to jedzie na zewnątrz? Czy problem jest w tym, że jak ruszasz lusterkiem lewym, to jedzie tylko lewe, a jak ruszasz prawym, to rusza się i lewe i prawe?Vwolf86 pisze: ↑sob paź 02, 2021 10:40Moduł jest dobry. Jak były lusterka seryjne duże i prawe małe to poprawnie działały. Tylko pisałem że jak wymieniłem na duże to regulator poziomu szkła przy nim był pod pamięć i to włożyłem zwykly- tylko on jest przykrecany odwrotniesebekgolf pisze: ↑sob paź 02, 2021 00:43
Kurde nie jestem w stanie sobie przypomnieć w którym aucie grzebałem w komforcie bo Passata B5 też kiedyś miałem. Pamiętam, że w którymś z aut możliwa była w długim kodowaniu zmiana czegoś z wersją na rynki tylko nie pomnę już w którym aucie to było i czego konkretnie dotyczyły te rynki. W każdym razie obstawiam że problem siedzi w sofcie skoro traktuje prawe lusterko jako master. Zakładam, że Vwolf86 nie ma tak, że przekręca pokrętło na L a jeździ lusterkiem prawym i na odwrót. Z tego co pamiętam to same pokrętła dało się z UK wsadzić do naszego, problem był tylko taki, że literki były do góry nogami i teraz pytanie, czy jeśli mamy auto UK, to czy piny w podłączeniu sterowania w drzwiach są tak samo czy nie (np. w Climatronicu jest symetryczne odbicie wszystkiego łącznie z podłączeniem kabli na silniczkach sterowania klap).
Jak ustawiam na pozycję prawą to tylko prawe chodzi. Góra dół poprawnie, a lewa i prawa odwrotnie- jak Joy daje w lewo to szkło idzie w prawo, a jak Joy daje w prawo to szkło idzie w lewo.
Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Panowie, jak sprawdzić czy do kostki silniczka wycieraczek tył dochodzi prąd po poruszeniu manetka? Kostka ma 4 piny w jakie się wpiac miernikiem?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Skoro palą ci się krótkie+długie+przeciwmgłowe, to znaczy że leży sterowanie (zakładam, że nikt nie robił przeróbek w instalacji). W momencie jak włączasz długie, przeciwmgłowe powinny gasnąć. Musiałbyś poszukać schematów elektrycznych i zobaczyć jak wygląda obwód sterowania przeciwmgłowym. Obstawiam, że po prostu gdzieś coś nawaliło (nie wiem, może przełącznik świateł, może manetka). Jeśli masz kogoś pod ręką z przełącznikiem świateł który obsługuje przeciwmgłowe, to po prostu podmień na próbę i sprawdź czy problem występuje dalej. Podmiana przełącznika świateł to w porywach 10 sekund na wyjęcie i wymianę na drugi.
Dobra, teraz chyba rozumiem w czym problem.Vwolf86 pisze: ↑śr paź 06, 2021 12:10Jak daje Joy na pozycję lewe lusterko to obydwa dzialają tak samo Góra dół lewa prawa.sebekgolf pisze: ↑wt paź 05, 2021 16:34Jeszcze raz bo nie wiem czy Cię dobrze rozumiem. Z czym jest problem? Z tym że zamiast do góry jedzie na dół i odwrotnie, bądź zamiast do wewnątrz to jedzie na zewnątrz? Czy problem jest w tym, że jak ruszasz lusterkiem lewym, to jedzie tylko lewe, a jak ruszasz prawym, to rusza się i lewe i prawe?
Jak ustawiam na pozycję prawą to tylko prawe chodzi. Góra dół poprawnie, a lewa i prawa odwrotnie- jak Joy daje w lewo to szkło idzie w prawo, a jak Joy daje w prawo to szkło idzie w lewo.
Zamieńmy określenia sterowania w poziomie. Zamiast lewa prawa używajmy "do wewnątrz samochodu" oraz "na zewnątrz samochodu".
Teraz mi powiedz, jak masz przełączone sterowanie na lewe lusterko (joystick przekręcony na lewe lustro), to jak ruszasz Joystickiem w lewo, to rozumiem że lewe lustro idzie na zewnątrz samochodu, a prawe do wewnątrz? (i odwrotnie jak dasz Joystick w prawo).
Poszukałbym schematu bo jeśli nie pamięć nie myli, to w środku silnika znajduje się trochę elektroniki odpowiedzialnej za sterowanie obrotami. Jak uda mi się postawić ELSĘ na nogi (walczę z nią od paru dni) to ci to sprawdzę. Sam mam podobny problem, że znaleźć pewnego schematu nie można na necie.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- BOGUSS
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 07:01
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Auto: T4 CARAVELLE, Touran 1.9 , Golf MK4 z LPG
- Silnik: AUS
Re: Kącik posiadaczy MK4
"Skoro palą ci się krótkie+długie+przeciwmgłowe, to znaczy że leży sterowanie "
Po prostu brak przekaźnika J5.
Ale myślałem, że da się coś przeciąć i będzie dobrze.
A zatem muszę dołożyć ów przekaźnik.
Po prostu brak przekaźnika J5.
Ale myślałem, że da się coś przeciąć i będzie dobrze.
A zatem muszę dołożyć ów przekaźnik.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości