Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
mat06
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1058
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mat06 » sob wrz 04, 2021 22:42

sebekgolf pisze:
sob wrz 04, 2021 21:02
Tak, o ten fragment mi wtedy chodziło. Widzę z naprawami idzie ci jak u mnie. Prościej przesiąść się do innego auta a za to zabrać, jak już to kolejne też będzie wymagało naprawy ? :grin:
Akurat naprawy są robione na bieżąco i auto śmiga cały czas bez problemów, mody też wpadają regularnie i sumarycznie uzbierało się ich już całkiem sporo przez te kilkanaście lat posiadania :) Gorzej z wygospodarowaniem czasu na jakieś zmiany wymagające więcej uwagi, bo z tą wiązką i wymianą pompy jest trochę roboty, więc cały czas to odkładałem i w międzyczasie wpadło sporo innych fantów, ale jak tak patrzę na tę pompę siedzącą na półce od 2 lat, to chyba w końcu dołożę ten ASR :grin:

Update:
Ja odpuściłem temat montażu ASR. Zaufany mechanik odradził mi wykonanie tej operacji, bo stwierdził że nigdy nie wiadomo w jakim stanie będzie używana pompa i czy nie zawiedzie w najmniej odpowiednim momencie, a on na siebie nie będzie brał takiej odpowiedzialności, to w końcu chodzi o hamulce. Czy miał rację - nie wiem, możliwe że tak, więc zrezygnowałem.
Ostatnio zmieniony pt lip 22, 2022 23:18 przez mat06, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
Vwolf86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
Lokalizacja: Olkusz
Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2002r.
Silnik: 1.9
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Vwolf86 » ndz wrz 05, 2021 16:45

Witam wszystkich. Mam od jakiegoś czasu problem.
Nie ciągle, ale od czasu do czasu braknie mi zasilania na obu drzwiach (golf 3d) brak podświetlenia klawiszy, silniczki szyb i lusterek stoją oraz nie działa centralny z pilota.
Wszystko inne sprawne tj, oświetlenie deski i lampki działa. Bezpiecznik 14 cały.
Jak teraz był tydzień zimny i deszczowy to wszystko pięknie grało. Jak zagrzeje wnętrze auta to ginie zasilanie na drzwiach. Kiedyś mi się tak stało, teraz była przerwa ponad tydzień bez tej usterki, i przedwczoraj znów brak prądu. Co to może być? Bezpiecznik przepieciowy zasilania drzwi? Dodam że moduł 1c0959799b.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 05, 2021 16:58 przez Vwolf86, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski :D

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » ndz wrz 05, 2021 18:41

w przelotkach idą 2 albo 3 grube kable (wśród innych cieńszych) które zasilają wszystko. któryś z nich masz przełamany. całość najlepiej przejrzeć.


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 707
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » pn wrz 06, 2021 12:22

Hej, dalej walczę z problemem nie załączającego się wentylatora chłodnicy jak temperatura przekracza 90 stopni. Wymontowalem akumulator wraz z podstawą i posprawdzalem wiązke. Według mnie jest tam mała rzeźba w związku z dołożoną klimatyzacja. Przewody idące od tego czujnika https://m.fotosik.pl/zdjecie/ba5a95165542ce43 idą w dół i zbiegają się z przewodem, który idzie od kompresora i lecą do komputera w podszybiu. Nie wiem czy te przekazniki i bezpieczniki obok akumulatora są oryginalne ?https://m.fotosik.pl/zdjecie/31a4e79932d228c3



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn wrz 06, 2021 19:50

Te przekaźniki są dolozone, kable na czujniku tez sztukowane . Jak nie ogarniasz kabelkow to może być ciężko rozkminic o co tam chodzi. Trzeba zobaczyć co gdzie jest podłączone...jakoś to rozrysowac i zastanowić się czy jest to chociaż trochę poprawne



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pn wrz 06, 2021 22:05

kewinpol pisze:
pn wrz 06, 2021 12:22
Hej, dalej walczę z problemem nie załączającego się wentylatora chłodnicy jak temperatura przekracza 90 stopni. Wymontowalem akumulator wraz z podstawą i posprawdzalem wiązke. Według mnie jest tam mała rzeźba w związku z dołożoną klimatyzacja. Przewody idące od tego czujnika https://m.fotosik.pl/zdjecie/ba5a95165542ce43 idą w dół i zbiegają się z przewodem, który idzie od kompresora i lecą do komputera w podszybiu. Nie wiem czy te przekazniki i bezpieczniki obok akumulatora są oryginalne ?https://m.fotosik.pl/zdjecie/31a4e79932d228c3
Wymontuj panel climatronica i podaj numer jaki na nim jest. Mam nieodparte wrażenie, że ktoś dołożył klimatronica z Passata B5 :roll:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 707
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » pn wrz 06, 2021 22:55

sebekgolf pisze:
pn wrz 06, 2021 22:05
kewinpol pisze:
pn wrz 06, 2021 12:22
Hej, dalej walczę z problemem nie załączającego się wentylatora chłodnicy jak temperatura przekracza 90 stopni. Wymontowalem akumulator wraz z podstawą i posprawdzalem wiązke. Według mnie jest tam mała rzeźba w związku z dołożoną klimatyzacja. Przewody idące od tego czujnika https://m.fotosik.pl/zdjecie/ba5a95165542ce43 idą w dół i zbiegają się z przewodem, który idzie od kompresora i lecą do komputera w podszybiu. Nie wiem czy te przekazniki i bezpieczniki obok akumulatora są oryginalne ?https://m.fotosik.pl/zdjecie/31a4e79932d228c3
Wymontuj panel climatronica i podaj numer jaki na nim jest. Mam nieodparte wrażenie, że ktoś dołożył klimatronica z Passata B5 :roll:
Klimatyzacja manualna :bajer:
Dzisiaj jeszcze poleciałem po wiązce i pierwsze co to stwierdziłem, że trzeba doprowadzić czerwony przewód z tej trójkątnej kostki, który był obcięty i to był strzał w dziesiątkę. https://www.fotosik.pl/zdjecie/77340fd5c1ac1026 Polutowałem i dosztukowałem kawałek przewodu (bo były za krótkie kable): Czerwony kabelek w trójkątnej kostce z czerwonym przewodem z wiązki. Pierwsze odpalenie auta wyglądało tak: auto odpaliło, ale mega nierówno pracowało i zgasło. Odczytałem błędy: 16501 Engine coolant temp sensor G62: Signal too Low, skasowałem go i sprawdziłem na zapłonie jaka jest temperatura w engine i wyświetlało się: -46,6 stopnia (chyba coś nie tak). Odpaliłem auto jeszcze raz po wykasowaniu błędu i odpaliło normalnie, monitorowałem temperaturę i bingo. Wentylator przy około 96 stopniach uruchomił się na pierwszym biegu i zbijał temperaturę. Jak uruchomiłem klimatyzacje, to też od razu ruszył i po jakimś dłuższym czasie również ten z przodu z chłodnicy klimatyzacji. Zaizolowałem końcówki kabli, które nie są używane, żeby nie robiły jakiegoś zwarcia. Wygląda teraz, ze wszystko jest dobrze, tylko czemu wskaźnik temperatury przy zimnym silniku pokazuje ujemną temperaturę, to normalne? Czy jest możliwe, że nie posiadam sterownika wentylatorów? Szukałem go w okolicy podłużnicy po stronie kierowcy, ale ani od środka go nie widziałem, ani od strony nadkola nic nie było. Tak to wygląda przy nadkolu: https://www.fotosik.pl/zdjecie/c1e4e2bc7f9df2c0 Ta metalowa puszka po prawej stronie to osuszacz klimy?



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pn wrz 06, 2021 23:04

kewinpol pisze:
pn wrz 06, 2021 22:55
sebekgolf pisze:
pn wrz 06, 2021 22:05
kewinpol pisze:
pn wrz 06, 2021 12:22
Hej, dalej walczę z problemem nie załączającego się wentylatora chłodnicy jak temperatura przekracza 90 stopni. Wymontowalem akumulator wraz z podstawą i posprawdzalem wiązke. Według mnie jest tam mała rzeźba w związku z dołożoną klimatyzacja. Przewody idące od tego czujnika https://m.fotosik.pl/zdjecie/ba5a95165542ce43 idą w dół i zbiegają się z przewodem, który idzie od kompresora i lecą do komputera w podszybiu. Nie wiem czy te przekazniki i bezpieczniki obok akumulatora są oryginalne ?https://m.fotosik.pl/zdjecie/31a4e79932d228c3
Wymontuj panel climatronica i podaj numer jaki na nim jest. Mam nieodparte wrażenie, że ktoś dołożył klimatronica z Passata B5 :roll:
Klimatyzacja manualna :bajer:
Dzisiaj jeszcze poleciałem po wiązce i pierwsze co to stwierdziłem, że trzeba doprowadzić czerwony przewód z tej trójkątnej kostki, który był obcięty i to był strzał w dziesiątkę. https://www.fotosik.pl/zdjecie/77340fd5c1ac1026 Polutowałem i dosztukowałem kawałek przewodu (bo były za krótkie kable): Czerwony kabelek w trójkątnej kostce z czerwonym przewodem z wiązki. Pierwsze odpalenie auta wyglądało tak: auto odpaliło, ale mega nierówno pracowało i zgasło. Odczytałem błędy: 16501 Engine coolant temp sensor G62: Signal too Low, skasowałem go i sprawdziłem na zapłonie jaka jest temperatura w engine i wyświetlało się: -46,6 stopnia (chyba coś nie tak). Odpaliłem auto jeszcze raz po wykasowaniu błędu i odpaliło normalnie, monitorowałem temperaturę i bingo. Wentylator przy około 96 stopniach uruchomił się na pierwszym biegu i zbijał temperaturę. Jak uruchomiłem klimatyzacje, to też od razu ruszył i po jakimś dłuższym czasie również ten z przodu z chłodnicy klimatyzacji. Zaizolowałem końcówki kabli, które nie są używane, żeby nie robiły jakiegoś zwarcia. Wygląda teraz, ze wszystko jest dobrze, tylko czemu wskaźnik temperatury przy zimnym silniku pokazuje ujemną temperaturę, to normalne?
Pytanie czy ten kabel nie został obcięty celowo z tego powodu. Mnie to wygląda, że klima została dołożona niezgodnie z fabryczną specyfikacją i nie jest wpięta w instalacji tam, gdzie powinna. Ktoś najprawdopodobniej sobie ze sterowaniem wentylatorami nie umiał poradzić i stąd pewnie pojawił się dodatkowy czujnik temperatury płynu chłodzącego. Ujemna temperatura najprawdopodobniej wynika z tego, że po podpięciu tego kabla robi się przywarcie. Musiałbyś rozpruć wiązkę i zobaczyć gdzie które kable są dołożone od klimy, a następnie przeanalizować po schematach jak być powinno.

Z resztą, wspominał o tym Qto. Ja na twoim miejscu, pojechałbym sobie na ten urlop, a po powrocie jak będzie już zima że nie będzie tyle klimy trzeba używać do odparowywania szyb, rozprułbym tą wiązkę i rozwiązał ten problem raz a porządnie.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 707
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » pn wrz 06, 2021 23:12

sebekgolf pisze:
pn wrz 06, 2021 23:04
kewinpol pisze:
pn wrz 06, 2021 22:55
sebekgolf pisze:
pn wrz 06, 2021 22:05


Wymontuj panel climatronica i podaj numer jaki na nim jest. Mam nieodparte wrażenie, że ktoś dołożył klimatronica z Passata B5 :roll:
Klimatyzacja manualna :bajer:
Dzisiaj jeszcze poleciałem po wiązce i pierwsze co to stwierdziłem, że trzeba doprowadzić czerwony przewód z tej trójkątnej kostki, który był obcięty i to był strzał w dziesiątkę. https://www.fotosik.pl/zdjecie/77340fd5c1ac1026 Polutowałem i dosztukowałem kawałek przewodu (bo były za krótkie kable): Czerwony kabelek w trójkątnej kostce z czerwonym przewodem z wiązki. Pierwsze odpalenie auta wyglądało tak: auto odpaliło, ale mega nierówno pracowało i zgasło. Odczytałem błędy: 16501 Engine coolant temp sensor G62: Signal too Low, skasowałem go i sprawdziłem na zapłonie jaka jest temperatura w engine i wyświetlało się: -46,6 stopnia (chyba coś nie tak). Odpaliłem auto jeszcze raz po wykasowaniu błędu i odpaliło normalnie, monitorowałem temperaturę i bingo. Wentylator przy około 96 stopniach uruchomił się na pierwszym biegu i zbijał temperaturę. Jak uruchomiłem klimatyzacje, to też od razu ruszył i po jakimś dłuższym czasie również ten z przodu z chłodnicy klimatyzacji. Zaizolowałem końcówki kabli, które nie są używane, żeby nie robiły jakiegoś zwarcia. Wygląda teraz, ze wszystko jest dobrze, tylko czemu wskaźnik temperatury przy zimnym silniku pokazuje ujemną temperaturę, to normalne?
Pytanie czy ten kabel nie został obcięty celowo z tego powodu. Mnie to wygląda, że klima została dołożona niezgodnie z fabryczną specyfikacją i nie jest wpięta w instalacji tam, gdzie powinna. Ktoś najprawdopodobniej sobie ze sterowaniem wentylatorami nie umiał poradzić i stąd pewnie pojawił się dodatkowy czujnik temperatury płynu chłodzącego. Ujemna temperatura najprawdopodobniej wynika z tego, że po podpięciu tego kabla robi się przywarcie. Musiałbyś rozpruć wiązkę i zobaczyć gdzie które kable są dołożone od klimy, a następnie przeanalizować po schematach jak być powinno.

Z resztą, wspominał o tym Qto. Ja na twoim miejscu, pojechałbym sobie na ten urlop, a po powrocie jak będzie już zima że nie będzie tyle klimy trzeba używać do odparowywania szyb, rozprułbym tą wiązkę i rozwiązał ten problem raz a porządnie.
Szczerze, to U mnie z czasem ostatnio średnio, żeby tak całymi dniami siedzieć przy tej wiązce. Jutro jeszcze raz zobaczę czy czujnik na zapłonie i zimnym silniku pokazuje ujemną temperaturę. Pomijając już tą ujemną temperaturę na zimnym silniku, jaki to ma skutek? Jak się odpali auto normalnie temperatura rośnie na liczniku, jak i na odczytach z VCDS. Uruchamia się wentylator chłodnicy jak i klimatyzacji. Zastanawiam się czy jest sens oddawać auto do serwisu klimatyzacji, żeby do tego zerknęli? I jeszcze: Czy jest możliwe, że nie posiadam sterownika wentylatorów? Szukałem go w okolicy podłużnicy po stronie kierowcy, ale ani od środka go nie widziałem, ani od strony nadkola nic nie było. Tak to wygląda przy nadkolu: https://www.fotosik.pl/zdjecie/c1e4e2bc7f9df2c0 Ta metalowa puszka po prawej stronie to osuszacz klimy?



Awatar użytkownika
mat06
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1058
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mat06 » wt wrz 07, 2021 00:22

Na zdjęciu tych bezpieczników i przekaźników obok akumulatora widać logo Diavia. Ta klima była często montowana we Włoszech do mk3. Może to jest jakiś trop.


Obrazek

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt wrz 07, 2021 01:21

kewinpol pisze:
pn wrz 06, 2021 23:12
Szczerze, to U mnie z czasem ostatnio średnio, żeby tak całymi dniami siedzieć przy tej wiązce. Jutro jeszcze raz zobaczę czy czujnik na zapłonie i zimnym silniku pokazuje ujemną temperaturę. Pomijając już tą ujemną temperaturę na zimnym silniku, jaki to ma skutek? Jak się odpali auto normalnie temperatura rośnie na liczniku, jak i na odczytach z VCDS. Uruchamia się wentylator chłodnicy jak i klimatyzacji. Zastanawiam się czy jest sens oddawać auto do serwisu klimatyzacji, żeby do tego zerknęli? I jeszcze: Czy jest możliwe, że nie posiadam sterownika wentylatorów? Szukałem go w okolicy podłużnicy po stronie kierowcy, ale ani od środka go nie widziałem, ani od strony nadkola nic nie było. Tak to wygląda przy nadkolu: https://www.fotosik.pl/zdjecie/c1e4e2bc7f9df2c0 Ta metalowa puszka po prawej stronie to osuszacz klimy?
Nie masz patrzeć po nadkolu, tylko po podłużnicy mniej więcej na wysokości akumulatora. Podeślij email na PW to podeślę ci schematy do manualnej klimy. Choć patrząc po zdjęciach jak masz tą klimę założoną, to mało prawdopodobne, że będzie się to pokrywało z fabrycznymi schematami.

Pytasz jaki ma skutek jazda ze złym wskazaniem temperautry. Jeśli to obwód na ECU, to jak będzie zaniżona, to będzie ci przelewało paliwem. Będziesz miał większe spalanie, auto będzie bardziej mułowate, sadzy będzie więcej generowało. Jak by było w drugą stronę i zubożałoby mieszankę, to popalisz gniazda zaworowe i zawory. Uszczelka pod głowicą też może polecieć. Zakładam, że masz benzynę (już nie pamiętam jaki masz silnik).

Tu w temacie masz zdjęcia jak to wygląda (post #11)
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1744498.html


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Vwolf86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
Lokalizacja: Olkusz
Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2002r.
Silnik: 1.9
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Vwolf86 » wt wrz 07, 2021 09:10

dany_47 pisze:
ndz wrz 05, 2021 18:41
w przelotkach idą 2 albo 3 grube kable (wśród innych cieńszych) które zasilają wszystko. któryś z nich masz przełamany. całość najlepiej przejrzeć.
To w obydwu drzwiach by się nagle uszkodzily?
Ostatnio zmieniony wt wrz 07, 2021 10:55 przez Vwolf86, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski :D

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt wrz 07, 2021 10:43

Vwolf86 pisze:
wt wrz 07, 2021 09:10
dany_47 pisze:
ndz wrz 05, 2021 18:41
w przelotkach idą 2 albo 3 grube kable (wśród innych cieńszych) które zasilają wszystko. któryś z nich masz przełamany. całość najlepiej przejrzeć.
To w obydwu drzwiach by nie nagle uszkodzily?
Pytanie jak obwody są połączone. Może gdzieś wiązka lewych i prawych drzwi się łączy (nie wiem jak w MK3, nie miałem doczynienia). Natomiast co za problem sprawdzić na szybko. Wystarczy otworzyć drzwi i zrzucić gumową osłonę. Od razu będziesz widział kable na odcinku najbardziej narażonym na uszkodzenie.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Vwolf86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
Lokalizacja: Olkusz
Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2002r.
Silnik: 1.9
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Vwolf86 » wt wrz 07, 2021 10:57

sebekgolf pisze:
wt wrz 07, 2021 10:43
Vwolf86 pisze:
wt wrz 07, 2021 09:10
dany_47 pisze:
ndz wrz 05, 2021 18:41
w przelotkach idą 2 albo 3 grube kable (wśród innych cieńszych) które zasilają wszystko. któryś z nich masz przełamany. całość najlepiej przejrzeć.
To w obydwu drzwiach by nie nagle uszkodzily?
Pytanie jak obwody są połączone. Może gdzieś wiązka lewych i prawych drzwi się łączy (nie wiem jak w MK3, nie miałem doczynienia). Natomiast co za problem sprawdzić na szybko. Wystarczy otworzyć drzwi i zrzucić gumową osłonę. Od razu będziesz widział kable na odcinku najbardziej narażonym na uszkodzenie.
Golf 4 - 3 drzwiowy


Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości