Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Tak się zastanawiam, czy nie zmieniać świec z z BKUR6ET-10 (1.4) na PZFR6J-11 (stosowane w AZD i BCB). Świece mam do wymiany (zalało olejem), więc może jakiś upgrade.
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Skoro zalało to sprawdź czy nie cieknie olej spod pokrywy z wałkami rozrządu. Ja ostatnio wymieniałem te świece ngk i 2 się ukręciły na gwincie podczas wkręcania...
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Tak, cieknie. 2 lata temu świece wymieniane to stare były zawalone olejem. Teraz auto pracuje na 2 cylindrach. W przyszłym tyg będzie naprawiane, więc świece i tak trzeba wymieniać. Temu zastanawiam się na te z 1.6 BCB/AZD
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Z pewnością nie będzie gorzej aczkolwiek to już są świece jednoelektrodowe i pod tzw palcocewki. Również możesz zmienić na jeszcze lepsze irydowe za ok 90 zł za sztukę...
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Jak chcesz dobre świece to daj BKR6EIX-11, katalogowo do 1.4 AXP. Jeśli jednak planujesz LPG to ich przerwa będzie za duża. Zrzuć pokrywe z wałkami, wyczyść i uszczelnij to z użyciem Elringa AFD 2018. Roboty troche jest, bo trzeba rozpiąć rozrząd.
1.4 zajebiście chodzi na LPG i dobre przyrosty na zapłonie, tańsza jazda ogólnie same zalety.
Ponawiam pytanie o foto jak jest połączona chłodnica oleju w 1.6 z obiegiem.
1.4 zajebiście chodzi na LPG i dobre przyrosty na zapłonie, tańsza jazda ogólnie same zalety.
Ponawiam pytanie o foto jak jest połączona chłodnica oleju w 1.6 z obiegiem.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
widzieliście ten projekt?
https://www.youtube.com/user/tonybig78/search?query=1.6
https://www.youtube.com/user/tonybig78/search?query=1.6
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Tak, wszystko można kupić. Są tuningowe tłoki i korby do 1.6 GTI, więc mozna też je użyć w zwykłym 1.6 tylko no... worek pieniędzy.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Panowie 112 stopni w misce jest na autostradzie, ile w takim razie może być w magistrali olejowej?
Pomiar VCDSem bloki pomiarowe licznika z czujnika temperatury w misce. Wydaje mi sie, że taki wynik jest do zbicia chłodnicą oleju od BCB i niekoniecznie trzeba zewnetrzną chłodnice pod zderzak.
Pomiar VCDSem bloki pomiarowe licznika z czujnika temperatury w misce. Wydaje mi sie, że taki wynik jest do zbicia chłodnicą oleju od BCB i niekoniecznie trzeba zewnetrzną chłodnice pod zderzak.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Powiem tak. W innym samochodzie mam na zegarach temp oleju. Jak jeździłem na motulu miałem o 5-10 stopni większą temp, niż na innych (takie same warunki). Czerwone pole zaczyna się dopiero przy 180 stopniach. 112 to jeszcze nie jest dużo. U mnie 120 to dopiero połowa skali. Najwięcej jakie osiągnąłem to prawie 140 stopni przy jeździe ok180- 200 km/h przez ponad godzinę.
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Lepiej nie przekraczać 130 stopni bo to działa destrukcyjnie na olej średniej klasy a temperatura w misce a w magistrali to całkiem inne sprawy. Podejrzewam, że jak jest 112 w misce to w magistrali będzie ze 125 czyli wypada chłodnice wodną zastosować.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Z tego co autor filmu napisał gdzies w komentarzu to silnik długo nie pożył.
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Będę wdzięczny osobie która wrzuci opis albo najlepiej fotke układu chłodzenia 1.6 16V za silnikiem oraz w okolicach obudowy termostatu. Obudowa termostatu od strony grodzi ma 3 króćce
- 16mm powrót z chłodnicy oleju
- 20mm zasilanie nagrzewnicy
- 20mm powrót nagrzewnicy
I teraz nie wiem kilku rzeczy, który króciec 20mm jest zasilaniem a który powrotem oraz na którym wężu nagrzewnicy (zasilajacym czy powrotnym) jest trójnik z którego wychodzi 16mm króciec łączący ze zbiornikiem wyrównawczym.
W 1.4 mam to całkiem inaczej bo z powodu tego, że nie ma chłodnicy oleju to nie ma tego trójnika na wężu do nagrzewnicy a zbiornik wyrównawczy jest połączony bezpośrednio z króćcem 16mm obudowy termostatu - ten sam który w 1.6 robi za powrót z chłodnicy oleju. Będę wdzięczny za opis i fotki, bo po prostu nie chcę się rąbnąć przy przecinaniu węży ani nie chce przypadkowo zrobić dwóch zasilań do chłodnicy oleju
Jak uda mi się to zrobić to rozpiszę wam kompletne numery części jakie potrzebne są do montażu chłodnicy oleju od 1.8T do 1.4. Warto sie tym zająć bo temperatury oleju w 1.4 nie są zbyt niskie. Chłodnica z 1.8T jest prawie połowe tańsza niż ta z 1.6 16V a i tak da sie to zrobić na uniwersalnych wężach wodnych takich jak używa sie do podgrzewania reduktora LPG.
- 16mm powrót z chłodnicy oleju
- 20mm zasilanie nagrzewnicy
- 20mm powrót nagrzewnicy
I teraz nie wiem kilku rzeczy, który króciec 20mm jest zasilaniem a który powrotem oraz na którym wężu nagrzewnicy (zasilajacym czy powrotnym) jest trójnik z którego wychodzi 16mm króciec łączący ze zbiornikiem wyrównawczym.
W 1.4 mam to całkiem inaczej bo z powodu tego, że nie ma chłodnicy oleju to nie ma tego trójnika na wężu do nagrzewnicy a zbiornik wyrównawczy jest połączony bezpośrednio z króćcem 16mm obudowy termostatu - ten sam który w 1.6 robi za powrót z chłodnicy oleju. Będę wdzięczny za opis i fotki, bo po prostu nie chcę się rąbnąć przy przecinaniu węży ani nie chce przypadkowo zrobić dwóch zasilań do chłodnicy oleju
Jak uda mi się to zrobić to rozpiszę wam kompletne numery części jakie potrzebne są do montażu chłodnicy oleju od 1.8T do 1.4. Warto sie tym zająć bo temperatury oleju w 1.4 nie są zbyt niskie. Chłodnica z 1.8T jest prawie połowe tańsza niż ta z 1.6 16V a i tak da sie to zrobić na uniwersalnych wężach wodnych takich jak używa sie do podgrzewania reduktora LPG.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: śr cze 20, 2018 15:33
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
A ja mam takie pytanko czy jak w silniku 1.6sr są wersje z automatyczną skrzynią biegów. To czy do 1.6 16v bcb też 105km da radę taka zamontować i żeby wszystko śmigało ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości