Zależy gdzie auto wyprodukowane albo jak się operator nakładający klej postarał (w tych autach było to ręcznie nakładane). W moim (produkcja Belgia) odpływy były od nowości zalane sealingiem. Blacha miała otworki, rozwiercić trzeba było w uszczelnieniu. Jak tego nie zrobiłeś, to potem klapy dołem gniją.
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Moja gnije od środka właśnie od dołu oraz w ostatnim czasie w okolicy dolnej części uszczelki szyby. W którym miejscu szukać tych odpływów?sebekgolf pisze: ↑czw mar 04, 2021 23:58Zależy gdzie auto wyprodukowane albo jak się operator nakładający klej postarał (w tych autach było to ręcznie nakładane). W moim (produkcja Belgia) odpływy były od nowości zalane sealingiem. Blacha miała otworki, rozwiercić trzeba było w uszczelnieniu. Jak tego nie zrobiłeś, to potem klapy dołem gniją.
@mat06 Dzięki za odpowiedź.
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
Re: Kącik posiadaczy MK4
W moim hb (produkcja Niemcy) otworów nie zakleili. Są w sumie trzy. Po jednym po rogach na dole klapy i jeden na środku nad zamkiem.
ALH + 205 + chip
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Są tak jak pisze kolega Liteon0 Jak nie zapomnę to w weekend zrobię zdjęcie, choć jakbyś zdjął obudowę plastikową klapy, to patrząc od środka powinieneś zauważyć te otwory.kewinpol pisze: ↑pt mar 05, 2021 00:53Moja gnije od środka właśnie od dołu oraz w ostatnim czasie w okolicy dolnej części uszczelki szyby. W którym miejscu szukać tych odpływów?sebekgolf pisze: ↑czw mar 04, 2021 23:58Zależy gdzie auto wyprodukowane albo jak się operator nakładający klej postarał (w tych autach było to ręcznie nakładane). W moim (produkcja Belgia) odpływy były od nowości zalane sealingiem. Blacha miała otworki, rozwiercić trzeba było w uszczelnieniu. Jak tego nie zrobiłeś, to potem klapy dołem gniją.
@mat06 Dzięki za odpowiedź.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Przy szczelnych przelotkach i sprawnym spryskiwaczu do środka nie ma prawa wlać się woda, więc może te odpływy wcale nie są konieczne... Mają one też minusy, bo przecież przez nie do klapy leci cały brud.
Re: Kącik posiadaczy MK4
Chyba nie jest tak źle z tym brudem, bo w zeszłym roku zdejmowałem plastik i wewnątrz brudu nie ma
ALH + 205 + chip
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Żaden brud nie leci a woda zawsze się w środku jakaś skropli. Zrób sobie test, zdejmij plastik od środka, jedź na myjnie i przeleć myjką ciśnieniową po wycieraczce i jej ośce. Zobaczysz jaki będzie efekt
Ten sam typ konstrukcji masz w drzwiach a syfu w środku jakoś specjalnie nie znajdziesz (pomijając to, co ścieka po szybie, ale to wynika z flokowanych uszczelek).
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Dobry Potrzebuję małej podpowiedzi. Czy climatronic współpracuje w jakiś sposób z modułem komfortu czy jedno z drugim nie ma zupełnie związku?
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Nie kojarzę. Pamiętam, że była linia idąca do modułu wentylatorów. Po za tym tylko czujniki i klapki oraz panel climatronica. Ja taki moduł z MK4 z climatronic wraz z całym zespołem nagrzewnicy i klimy odpaliłem w Tarpanie
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Np w a6 c5 ustawienia Climatronica są przypisywane do kluczyka...czyli jest współpraca że sterownikiem centralnego zamka. W mk4 nie słyszałem aby takie coś było.
- hayperekpo
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2719
- Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
- Lokalizacja: Kraków/GOP
Re: Kącik posiadaczy MK4
Climatronic pochodzący auta z modułem 1C0 używa CAN do pobrania temp zewnętrznej oraz podświetlenia ( i pewnie paru innych rzeczy). Stare climatronice ciągną wszystko analogowo
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Tak samo w B5 po lifcie było. Plus w B5 był taki, że wentylator chłodnicy był sterowany przekaźnikiem.hayperekpo pisze: ↑śr mar 10, 2021 21:18Climatronic pochodzący auta z modułem 1C0 używa CAN do pobrania temp zewnętrznej oraz podświetlenia ( i pewnie paru innych rzeczy). Stare climatronice ciągną wszystko analogowo
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Re: Kącik posiadaczy MK4
Czy ktoś zakładając przedni zderzak USA montował spryskiwacze lamp? Kiedyś na forum była jedną czy dwie osoby, ale już mało wchodzą i odpowiedzi brak. Wiem, że w USA zderzaki nie wychodziły ze spryskami no ale...mnie jak zatrzymują to nie ma bata, ale ciągle proszą o włączenie spryskiwaczy lamp (wiadomo xenon). Także zderzak USA aktualnie jest, wycięcia też kiedyś zrobiłem, zaślepki pasują z tego co wiem z Octavii II pod zderzak USA (z EU OEM zaślepki inaczej przylegają do zderzaka). Skoro mam zaślepki z O2 to spryskiwacze też powinny być bo jest takie mocowanie do zaślepek a nie inne. Tylko czy da się spryski z O2 zamontować w miejsce tych z MK4? Czy nie będą za długie/za krótkie? Bo kupić spryskiwacze nie problem tylko zwala jak nie będą pasowały. Może da się jakoś custom zrobić dolne mocowanie spryskiwacza MK4 zostawić a górne z mocowaniem zaślepki dać z O2?
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Osobiście tego nie robiłem ( w sensie zderzaka USA). Z tego co mi wiadomo zderzak USA jest dłuższy, więc pewnie mocowanie z belki nie będzie pasowało na otwory w zderzaku. Ogólnie temat wg mnie jest o tyle prosty, że belka przednia jest stalowa więc można spokojnie się spawać zwykłą spawarką. Na Twoim miejscu kupiłbym te spryski z O2 (choć pytanie, czy pod ori spryski z Golfa przypadkiem nie podejdą zaślepki - porównywałeś mocowania?). Potem zrobiłbym porównanie zwykłego zderzaka i tego USA o ile przesunięte są otwory spryskiwaczy i o tyle przesunąłbym mocowanie sprysków na belce. Wystarczy przyspawać pionowo kawałek płaskownika z wywierconymi otworami pod wkręty mocujące spryski i trochę podszlifować ten płaskownik żeby sprysk wszedł (przy założeniu, że spryski z mk4 podejdą, w O2 może być nieco inne mocowanie, musiałbyś porównać, może być pod innym kątem).
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości