Długo kręcę rozrusznikiem zanim auto odpali ,moze zapchany filtr węgla oparów ,pochłaniacz sprawny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: ndz maja 28, 2017 11:22
- Lokalizacja: Zwierzyniec
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Mokry regulator ciśnienia paliwa
Nie,jedynie trochę lewego powietrza złapał i mogły obroty podskoczyć
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: ndz maja 28, 2017 11:22
- Lokalizacja: Zwierzyniec
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Mokry regulator ciśnienia paliwa
Od utrzymuje stale ciśnienie 3bar na listwie i przez niego przeplywa zupka
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: ndz maja 28, 2017 11:22
- Lokalizacja: Zwierzyniec
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Mokry regulator ciśnienia paliwa
Jak masz możliwość to sprawdź,nie ma takiej potrzeby,jak ciśnienie będzie ok to wtryski do sprawdzenia
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: ndz maja 28, 2017 11:22
- Lokalizacja: Zwierzyniec
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Zapchany filtr węgla oparów ,pochłaniacz sprawny
Czarny zasilanie niebieski powrót biały do filtra węglowego
Re: Zapchany filtr węgla oparów ,pochłaniacz sprawny
Spróbuj tylko uważaj bo nieraz jest w nim paliwo. Szczególnie jak tankuje się z odpowietrznikiem
Re: Zapchany filtr węgla oparów ,pochłaniacz sprawny
Pewnie raczej to że teraz pompka działa po otwarciu drzwi czyli nabija większe ciśnienie na listwie wtryskiwaczy.
Jakby było to coś z listwą wtryskiwaczy to podczas jazdy były by odczuwalne szarpnięcia lub spadki mocy.
Jakby było to coś z listwą wtryskiwaczy to podczas jazdy były by odczuwalne szarpnięcia lub spadki mocy.
Re: Zapchany filtr węgla oparów ,pochłaniacz sprawny
To aby mieć pewność że jest ok musiałbyś podłączyć ciśnieniomierz aby sprawdzić jak podaje pompa. Po drugie być może są przytkane delikatnie wtryski lub zwyczajnie nie trzymają i ciekną sprawiając że do cylindra wpada nie mgła paliwowa tylko ciekłe paliwo które trzeba trochę dłużej mieszać z powietrzem aby powstała mieszanka palna. Ogólnie po filmie nie widać aby to było złe odpalanie tym bardziej że potem już silnik pracuje równo.
Re: Zapchany filtr węgla oparów ,pochłaniacz sprawny
Siedzą na wcisk na gumowych oringach. Lepiej zaopatrz się w nowe jak chcesz je wyciągać. Wyjmujesz wszystkie razem z listwą i potem patrzysz po uruchomieniu rozrusznika jak każdy z nich tryska paliwem, czyli jaki jest kształt strumienia oraz porównasz czy tyle samo paliwa każdy podaje. Najlepiej to do menzurki szklanej z podziałką.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 819
- Rejestracja: pn wrz 02, 2013 16:30
- Lokalizacja: Skawina, malopolska
Re: Zapchany filtr węgla oparów ,pochłaniacz sprawny
Bezinwazyjnie to kup jakiś STP do benzyny wlej i pojeździj . Ewentualna wodę zaabsorbuje i swoje wyczyści. Ile to auto ma przebiegu? ile Ci to pali na tych odcinkach 5km? Sama benzyna?
VW Bora 1.9TDI 01' ASV+sprzedany.
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony

Seat Leon 1.6 16 05' LPG
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 819
- Rejestracja: pn wrz 02, 2013 16:30
- Lokalizacja: Skawina, malopolska
Re: Zapchany filtr węgla oparów ,pochłaniacz sprawny
Sporo bo mi na LPG na odcinkach 4km wychodzi ok 12/100 czyli beny by bylo 10/100. Termostat trzyma? tzn łapie Ci temperaturę po tych 5km? Możesz sprawdzić dolny waz chłodnicy - powinien być zimny( przy obecnych temperaturach). Co do wtrysków to jak wyjmiesz z kolektora to niech Ci ktoś zakręci i zobacz jak sikają paliwem ( ktoś Ci już tu wcześniej pisał o tym). Ze swojej strony napisze ze końcówki powinny być czyściutkie oraz wyjąłbym je z listwy i zobaczył czy nie są pozapychane czymś od strony wejścia( możesz delikatnie wykałaczka grzebnąć czy coś tam nie zalega), ale moi zdaniem to auto musiałoby być nie wiem jak zaniedbane żeby tu był jakiś problem. Sam mam Golfa z przebiegiem blisko 280kkm i mimo pracy na gazie wtryski czyste, więcej nie działający mikro styk w drzwiach nie powodował problemow z paleniem ( zarówno w golfie jak i w Leonie z 1.6 BCB). Prędzej rozjechane korekty benzynowe od jakiegoś źle działającego elementu oprzyrządowania . Pasowało by żebyś wpiął się Vagiem i zobaczyć na prace sondy, jakie korekty krótkie i długie ma silnik podczas pracy.
VW Bora 1.9TDI 01' ASV+sprzedany.
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony

Seat Leon 1.6 16 05' LPG
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 819
- Rejestracja: pn wrz 02, 2013 16:30
- Lokalizacja: Skawina, malopolska
Re: Zapchany filtr węgla oparów ,pochłaniacz sprawny
Wystarczy Ci ELM na bluetooth za 30pln z jakas apka np.Piston do podgladu tych parametrow. Gdzie indziej pytales o zaciski - tu tez moze byc cos pozapiekane i beda opory toczenia wieksze.
VW Bora 1.9TDI 01' ASV+sprzedany.
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony

Seat Leon 1.6 16 05' LPG
Re: Zapchany filtr węgla oparów ,pochłaniacz sprawny
Taaak jak nie przekroczysz 100km/h a przyspieszać to będziesz muskając pedał gazu.
Re: Zapchany filtr węgla oparów ,pochłaniacz sprawny
Mój leon z takim silnikiem pali średnio na trasie 7,3 przy prędkościach 100 do 120km/h. Na autostradzie to 9do 10l przy tych 140-150 km/h
W mieście latem to 9l a teraz to 11-12l połyka.
To są silniki paliwożerne bo mają krótkie biegi i przez to ciągle nasz powyżej 3000 obr silnika.
W mieście latem to 9l a teraz to 11-12l połyka.
To są silniki paliwożerne bo mają krótkie biegi i przez to ciągle nasz powyżej 3000 obr silnika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości