Witam
Podczas ostatnich przymrozkow zauwazylem dziwne trzesienie silnikiem, trzesienie strasznie przenosi sie na deske i acala kabine.
Rano po odpaleniu trzesie silnikiem i troszke glosniej chodzi, i jet tak jakby troche slabszy po wcisnieciu gazu normalnie wchodzi na obroty.
Po rozgrzaniu silnika wszystko jest OK, po odpaleniu chodzi normalnie.
Podejrzewam przwody WN i ze nie chodzi na 1 cylinder. Jak najlatwiej sprawdzic czy chodzi na wszystkie cylindry. Czy to moze byc przyczyna trzesienia silnika?
[mk3] Trzesie silnikiem (1.8 ABS)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3] Trzesie silnikiem (1.8 ABS)
Ostatnio zmieniony czw paź 19, 2006 14:10 przez andrejk, łącznie zmieniany 1 raz.
Odłaczać po kolei po jednym przewodzie WN i patrzyć czy się coś się zmieni.andrejk pisze:Jak najlatwiej sprawdzic czy chodzi na wszystkie cylindry.
Pytanie nr 2 to jakie masz wtedy obroty?
daniellw, Ty to może sprawdź ciśnienie sprężania w tym silniku.
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Witam ma MK3 1,8 AAM miałem to samo i podobny temat zapodałem na forum i od kolegów dowiedziałem sie co to może być. powinieneś sprawdzić czujnik temperatury cieczy chłodzącej bo w nim może tkwić problem mianowicie on znajduje sie przy bloku w takim kruścu gdzie wchodzi rura z chłodnicy i tam jest kostka z 4 pinami (ja wymieniałem przewody WN kopułke rozdzielacz swiece i nic to nie dawało dopiero ten czujnik załatwił sprawe ) kosz od 20 zł do 60 zł a oryginał to 90zł odradzam ten naj tanszy .(a ciekawostką było to że jak robiłem reset kompa to ta usterka na jakiś czas znikała )
To trzesienie nie jest az tak starsznie ucazliwe tylko zastanawiam sie jak z odpalaniem przy wiekszych mrozach.
Zaraz po odpaleniu mam okolo 1200 obr/min, po rozgrzaniu silnika obroty utrzymuja sie okolo 800.
Wczesniej tego nie miale ale tez i nie bylo przymrozkow. Mialem przeciekm pod tym kruccem znajomy mechanik uszczelnil to silikonem nie wymienial uszczelki (oring) moze to ma jakis wplyw na takie zachowanie silnika.
Jak sie wymienia ten czujnik temperatury? Jest to bardzo skomplikowane?
Zaraz po odpaleniu mam okolo 1200 obr/min, po rozgrzaniu silnika obroty utrzymuja sie okolo 800.
Wczesniej tego nie miale ale tez i nie bylo przymrozkow. Mialem przeciekm pod tym kruccem znajomy mechanik uszczelnil to silikonem nie wymienial uszczelki (oring) moze to ma jakis wplyw na takie zachowanie silnika.
Jak sie wymienia ten czujnik temperatury? Jest to bardzo skomplikowane?
Siemka zaraz przy tym czujniku jest z boku taka plastikowa zawleczka pociągniesz ją w bok i ona zejdzie bez problemu tylko rób to na zinnym silniku bo jak zdejmniesz ten czujnik(pociągając go do góry)to poleci płyn chłodniczy .nie jest to trudne tylko musisz sie zaopatrzyc w płyn chłodniczy (ps. zanim przystąpisz do wymiany tego czujnika spróbuj zrobić reset kompa i zobacz czy po resecie jest jakaś różnica)ja u siebie musiałem resetować srednio co tydzień a teraz po wymianie czgo czujnika mam spokuj.(jak by sie okazało że masz czujnik walnięty to wsklepie dokładnie podaj typ silnika ) orginał w servisie 90 zł nie kupuj tych najtańszysz bo one bywają uszkodzone już jako nowe.Ja kupiłem za 65zeta
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 321 gości