Proszę o diagnozę. Auto jedzie Ale nie ma dynamiki przy przyspieszaniu, tak jakby jednostajnie przyspieszalo na kazdym biegu
http://vaglogi.pl/log-003_008_011_jKo4J.html
[TDI] Golf 4 variant 1.9tdi 90 km 2002r LOGI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[TDI] Golf 4 variant 1.9tdi 90 km 2002r LOGI
Mój golfik -- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=272172
[TDI] Re: Golf 4 variant 1.9tdi 90 km 2002r LOGI
Przepływomierz zaniża w górnych obrotach, nie katuj tego do 4600obr to przesada, to nie jest Honda 1,6V-tec, z byka spadłeś, to ma 90km nie 190 nie bedzie rwać jak głupie.
Co ma na celu log 8 grupy? zbędny, grupa 11 pokazuje se zawór sterujacy nie do końca radzi sobie z wysterowaniem- wymień wężyki podciśnieniowe lub przynajmniej sprawdź czy nie ma w którymś dziury albo oleju bo to częsta przypadłość. Nie ściągaj wszystkich na raz, sprawdzaj pojedynczo. Pojedz na próbę z zaślepionym podciśnieniem EGR czy coś da czy nie i profilaktycznie go wyczyść.
Moim zdaniem w 2002 roku to ty nie masz silnika 90km coś się nie zgadza, ale moze się nie znam. Zakładając że masz 90km 1,9 to przy tym roczniku i przebiegu zmienił bym na dzieńdobry filtr paliwa i gruntownie wyczyścił smok w baku bo to ma duże znaczenie. A zapewniam cię ze w smoku będzie co czyścić.
Co ma na celu log 8 grupy? zbędny, grupa 11 pokazuje se zawór sterujacy nie do końca radzi sobie z wysterowaniem- wymień wężyki podciśnieniowe lub przynajmniej sprawdź czy nie ma w którymś dziury albo oleju bo to częsta przypadłość. Nie ściągaj wszystkich na raz, sprawdzaj pojedynczo. Pojedz na próbę z zaślepionym podciśnieniem EGR czy coś da czy nie i profilaktycznie go wyczyść.
Moim zdaniem w 2002 roku to ty nie masz silnika 90km coś się nie zgadza, ale moze się nie znam. Zakładając że masz 90km 1,9 to przy tym roczniku i przebiegu zmienił bym na dzieńdobry filtr paliwa i gruntownie wyczyścił smok w baku bo to ma duże znaczenie. A zapewniam cię ze w smoku będzie co czyścić.
[TDI] Re: Golf 4 variant 1.9tdi 90 km 2002r LOGI
Silnik ALH 90 KM, zdrowy ma blisko 100 KM. Log 008 jest ważny-pokazuje dawkę paliwa, ta mogła by być nieco wyższa.Przepływka do 3500 obr jest dobra i w tym zakresie można odczuć czy auto dobrze jedzie, do tego momentu ciśnienie też trzyma się mapy ale to za mało do pełnego komfortu jazdy. Powyżej 3500 obr wszystko spada, trudno określić przyczynę(przepływka,dawka i dopływ paliwa,filtr powietrza,kąt wtrysku czy niedomknięty EGR). Na początek skróć sztangę gruszki o 1-2 obroty(wymień filtr powietrza jeżeli stary) i zaloguj to samo plus 000BS i 011BS.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 99 gości