Błąd EPC i usterka start stop
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: śr sie 24, 2016 13:50
Błąd EPC i usterka start stop
Wyskoczył mi błąd: EPC i Check Engine (komunikat na komputerze Usterka systemu Start-Stop).
Po kilkukrotnym zgaszeniu i odpaleniu samochodu wraca do normalności na jakis czas, błąd znika, natomiast gdy jest błąd auto jest w trybie serwisowym i nie ma mocy. Akumulator sprawdzany. Przy wyłączonym Start/Stop rownież błąd wyskakuje w czasie jazdy.
Błąd z VCDS:
Address 01: Engine Labels: 04E-907-309-V1.clb
Control Module Part Number: 04E 906 016 CP HW: 04E 907 309 A
Component and/or Version: 1,4l R4 TSI H08 7613
Software Coding: 01190012242415082000
Work Shop Code: WSC 62618 001 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM14TFS01104E906016CP 002006 (VW37)
ROD: EV_ECM14TFS01104E906016CP_VW37.rod
VCID: 72EBBCEDA57EB2D2CF-8026
1 Fault Found:
19404 - Turbo/Super Charger Boost System
P2263 00 [167] - Performance
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 95147 km
Date: 2017.10.16
Time: 21:33:32
Engine speed: 1104.50 /min
Normed load value: 14.1 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 99 °C
Intake air temperature: 49 °C
Ambient air pressure: 1010 mbar
Voltage terminal 30: 11.968 V
Unlearning counter according OBD: 40
Charge pressure actuator: specified position: 140.00 %
Bypass valve f high press turboch turbine inlet: actual value: 100.67 %
Charge pressure actuator: adaptation for lower stop: 4478.0 mV
Bypass valve for high press turbocharger turbine inlet: status-Bit 0: 0
Bypass valve for high press turbocharger turbine inlet: status-Bit 16: 0
Bypass valve for high press turbocharger turbine inlet: status-Bit 24: 55
Bypass valve for high press turbocharger turbine inlet: status-Bit 8: 66
Bypass valve for high press turboch turbine inlet: uncond volt: 4503.0 mV
Charge air pressure: actual value: 1010.94 hPa
Readiness: 1110 0001
Interpretacja z Ross-Tech:
18695/P2263/008803 - Turbo/Super Charger Boost System: Performance
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Possible Causes
Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
Check Hoses
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check Cam Adjusters as per Repair Manual
Special Notes
On some engines, TPI 2016970 may apply. Boost Pressure Control (N75) part number 06F-906-283-D can cause P2263 and/or P0234.
Po kilkukrotnym zgaszeniu i odpaleniu samochodu wraca do normalności na jakis czas, błąd znika, natomiast gdy jest błąd auto jest w trybie serwisowym i nie ma mocy. Akumulator sprawdzany. Przy wyłączonym Start/Stop rownież błąd wyskakuje w czasie jazdy.
Błąd z VCDS:
Address 01: Engine Labels: 04E-907-309-V1.clb
Control Module Part Number: 04E 906 016 CP HW: 04E 907 309 A
Component and/or Version: 1,4l R4 TSI H08 7613
Software Coding: 01190012242415082000
Work Shop Code: WSC 62618 001 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM14TFS01104E906016CP 002006 (VW37)
ROD: EV_ECM14TFS01104E906016CP_VW37.rod
VCID: 72EBBCEDA57EB2D2CF-8026
1 Fault Found:
19404 - Turbo/Super Charger Boost System
P2263 00 [167] - Performance
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 95147 km
Date: 2017.10.16
Time: 21:33:32
Engine speed: 1104.50 /min
Normed load value: 14.1 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 99 °C
Intake air temperature: 49 °C
Ambient air pressure: 1010 mbar
Voltage terminal 30: 11.968 V
Unlearning counter according OBD: 40
Charge pressure actuator: specified position: 140.00 %
Bypass valve f high press turboch turbine inlet: actual value: 100.67 %
Charge pressure actuator: adaptation for lower stop: 4478.0 mV
Bypass valve for high press turbocharger turbine inlet: status-Bit 0: 0
Bypass valve for high press turbocharger turbine inlet: status-Bit 16: 0
Bypass valve for high press turbocharger turbine inlet: status-Bit 24: 55
Bypass valve for high press turbocharger turbine inlet: status-Bit 8: 66
Bypass valve for high press turboch turbine inlet: uncond volt: 4503.0 mV
Charge air pressure: actual value: 1010.94 hPa
Readiness: 1110 0001
Interpretacja z Ross-Tech:
18695/P2263/008803 - Turbo/Super Charger Boost System: Performance
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Possible Causes
Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
Check Hoses
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check Cam Adjusters as per Repair Manual
Special Notes
On some engines, TPI 2016970 may apply. Boost Pressure Control (N75) part number 06F-906-283-D can cause P2263 and/or P0234.
Re: Błąd EPC i usterka start stop
Witaj,
Mam podobny problem w swoim golfie. Komunikat "usterka start stop" + słaba moc. Czy udało Ci się naprawić problem ???
Mam podobny problem w swoim golfie. Komunikat "usterka start stop" + słaba moc. Czy udało Ci się naprawić problem ???
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: śr sie 24, 2016 13:50
Błąd EPC i usterka start stop
Niestety jeszcze nie. Jutro podjadę do serwisu dowiedzieć się co to może być. Czy u Ciebie rownież jak kilka razy zgasisz i odpalisz samochod to błąd sie wyłącza? Podejrzewam ze to jakis czujnik musi być.
-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw sie 07, 2014 12:08
- Lokalizacja: Poznań
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: wt lut 06, 2018 16:25
Błąd EPC i usterka start stop
Witam ja mam rowniez ten blad +check i wypadanie zaplonu na 2 i 3 cylindrze. Co to jest panowie? Wiecie moze?
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: wt lut 06, 2018 16:25
- piteks
- _
- Posty: 5957
- Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
- Lokalizacja: małopolska
- Auto: A3 8Y 2,0 190KM
- Silnik: TFSI
Re: Błąd EPC i usterka start stop
WITAM PANOWIE
Mam podobny problem lecz lotto o Audi a3 8v 1,4 tfsi 2013 silnik cmbe na pasku.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Address 01: Engine Labels: None
Control Module Part Number: 04E 906 016 J HW: 04E 907 309 A
Component and/or Version: 1.4l R4 TSI H08 4908
Software Coding: 02190032232401082000
Work Shop Code: WSC 06314 790 00021
ASAM Dataset: EV_ECM14TFS01104E906016J 002009 ()
VCID: 295DF997FB39
No ASAM data for: "EV_ECM14TFS01104E906016J" ()
1 Fault Found:
19404 - ROD - Unknown Error Code
- MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 104288 km
Date: 2020.10.02
Time: 08:23:57
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Po wyłączeniu lampka gaśnie i auto śmiga normalnie. Jak epc się pali ma mało mocy..
Obroty nie falują jak epc sie nie pali ma moc światła stop są OK.nie palą się.
Pewnego razu czułem w komorze silnika swąt spalonego kabla..Panowie gdzie co sprawdzić.
Szukam elektryka z Bydgoszczy. POLECANI nie mają czasu.Może ktoś by był miły i pomógł mi.
Prosze opomoc Panowie...Na forach Audi nie ma żadnej pomocy..Na forum Gofera zawsze mogłem polegać..
Mam podobny problem lecz lotto o Audi a3 8v 1,4 tfsi 2013 silnik cmbe na pasku.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Address 01: Engine Labels: None
Control Module Part Number: 04E 906 016 J HW: 04E 907 309 A
Component and/or Version: 1.4l R4 TSI H08 4908
Software Coding: 02190032232401082000
Work Shop Code: WSC 06314 790 00021
ASAM Dataset: EV_ECM14TFS01104E906016J 002009 ()
VCID: 295DF997FB39
No ASAM data for: "EV_ECM14TFS01104E906016J" ()
1 Fault Found:
19404 - ROD - Unknown Error Code
- MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 104288 km
Date: 2020.10.02
Time: 08:23:57
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Po wyłączeniu lampka gaśnie i auto śmiga normalnie. Jak epc się pali ma mało mocy..
Obroty nie falują jak epc sie nie pali ma moc światła stop są OK.nie palą się.
Pewnego razu czułem w komorze silnika swąt spalonego kabla..Panowie gdzie co sprawdzić.
Szukam elektryka z Bydgoszczy. POLECANI nie mają czasu.Może ktoś by był miły i pomógł mi.
Prosze opomoc Panowie...Na forach Audi nie ma żadnej pomocy..Na forum Gofera zawsze mogłem polegać..
[b]Człowiek jest wielki,nie przez to co ma,nie przez to kim jest,
nie przez to co posiada, lecz przez to, czym dzieli się z innymi.
Jan Paweł II[/b]
nie przez to co posiada, lecz przez to, czym dzieli się z innymi.
Jan Paweł II[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości